icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dvisser, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dvisser

dvisser Nieuw lid

30 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds mei weten wij dat we op een natuurlijke manier geen kinderen kunnen krijgen, vanwege het zaad van mijn man. Toch had ik stiekem toch de hoop om natuurlijk zwanger te worden. 12 augustus horen we of we in aanmerking komen voor icsi. Soms denk ik dat ik er heel relaxed mee om ga, maar eigenlijk ben ik er ontzettend zenuwachtig voor. Ik heb me daarom hier aangemeld.
    Ons eerste gesprek met de gynacoloog was heel bizar. Na 2 minuten stonden we buiten en in die 2 minuten kregen we dus te horen dat we 0 % kans hadden op zwangerschap.
    Ik wil dat 12 augustus niet. Heeft iemand tips waar ik rekening mee moet houden en zou moeten vragen?

groetjes diane

2. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik heb icsi gedaan. Mijn man heeft heel erg slecht zaad, zowel beweeglijkheid en snelheid. Het icsi gedeelte is alleen maar in het lab, voor jouzelf is het alleen een ivf traject. Mij viel het 100% mee. Mag ik vragen of jullie beiden gezond zijn?

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wij hebben ook ICSI gedaan. Hier niet vanwege slecht sperma, maar omdat ze daar in Gent betere resultaten mee behalen en wij al een aantal miskramen achter de rug hadden.

Schrijf al je vragen op, zodat je kunt nalopen of je alles gevraagd hebt.

Succes!

4. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Lees jezelf vooraf goed in, bijvoorbeeld op internet, in boeken of op fora. En dan inderdaad je vragen opschrijven en nalopen tijdens zo'n gesprek. Bedenk van tevoren wat je wilt met het gesprek en welke informatie je graag wilt.

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wij hebben ook icsi gedaan en het zaad moet bijna 0 zijn dat ze er anders wel wat mee kunnen wij geen enkele cel die zwom en maar 60 levend hloguit maar toch mochten we icsi doen onthoud wel dat de stimulatie op sommige momenten best zwaar kan zijn maar wij hadden het voor over helaas geen doorgaande zwangerschap geworden maar is het proberen zeker waard !!

6. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn man heeft ivf/icsi zaad, de ene keer dus wat beter dan de andere keer, maar wij krijgen elke keer icsi (betere resultaten)
    Voor icsi hebben ze maar een paar zaadjes nodig in principe.
    Het is meestal een zwaar traject, met enorme downs en hopelijk wat ups...

Na vier icsi behandelingen mochten wij ouders worden van een meisje. Nu net begonnen met de 2e icsi met spuiten voor een tweede kindje.

Succes en houdt er wel een rekening mee, dat je nog aardig wat onderzoeken zal krijgen of hebben jullie alles al ondergaan?

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid,

Mijn man heeft ook ICSI kwaliteit doordat hij vroeger chemo heeft gehad, maar onze eerste dochter is toch natuurlijk ontstaan. Bleek achteraf dus wel een wonder :) Niet om je valse hoop te geven, maar soms doet de natuur lekker wat het zelf wil.

Wat ik wel zat te denken: Als de arts al kan zeggen dat het aan het zaad van je man ligt, dan weet hij toch ook wat hij gezien heeft. Of er helemaal niets leefde of dat het aantal gewoon te laag was. Ik zou daar gewoon nog even over bellen dan.

Heel veel sterkte!!!!

Deel Deze Pagina