Nog meer die voor een 3e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nikki15, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Ik denk dat het deze maand einde verhaal is.. Net nog een grote veeg roze...

2. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Wat jammer Saartje 😔

Bah! Nu heb ik mijn andere oog ontstoken. Lekker irritant is dit 😤.

3. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Balen Tegeirian. Het is inderdaad heel besmettelijk. Even met een beetje gekookt (afgekoeld :D ) water en een schoon watje je oog schoonmaken en er verder vanaf blijven. Hopen dat het hierna stopt.

Hoe was de date met de beginnende vriendin? Altijd leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe verhalen te horen. Gebeurt in deze levensfase toch minder snel is mijn idee.

Saartje Wat zou dat jammer zijn. Ik hoop dat het gauw duidelijk wordt.

Vandaag een nieuw bed in elkaar zetten voor oudste dochter. Haar peuterbed gaat dan naar de jongste en het ledikant naar zolder. Hoewel ik het heel leuk vind, vind ik het ook echt wel even slikken hoor. Dat ledikant staat er nu bijna zes jaar en had van mij nog niet naar boven gehoeven. Hopelijk kunnen we 'm snel weer afstoffen.

Gisteren toch aan de wijn gezeten tijdens een ongeplande borrel- en eetavond met de buren. Zij hadden overschotel, wij pannenkoeken, alle kinderen wilden bij elkaar eten, dus al gauw zaten we samen aan tafel. Vier glaasjes tussen 18 en 00.30 uur. Voelt niet helemaal tof zo op 8dpo, al was het wel heel lekker en gezellig :cool:

4. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Nou het is hier einde verhaal hoor. Flink ongesteld nu. Is niet erg (stiekem een piepklein beetje teleurgesteld) :) Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Blijkbaar een cyclus van 25 dagen dus. Ga meteen maar een nieuwe ticker aanmaken.

Tegeirian
    Bah! Ik ken het, heb het zelf ook gehad. Duurt altijd vrij lang voor het echt over is. Beterschap!

Melian
    Je zult alleen geduld moeten uitoefenen dus aangezien ik niet meer hoef te testen ;) Altijd even slikken als er weer een periode afgesloten wordt, dat vind ik ook hoor. Leuk dat het zo gezellig is geweest!

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Volgens de berekeningen als ik mijn laatste ongi aanhoudt dan zou ik dit weekend mijn ovulatie hebben. Ovutest gedaan en die was inderdaad positief. Vandaag een paar uurtjes krampen/steken gehad en straalde ook door naar mijn rug. Meteen gaan 'oefenen' en nu maar afwachten 😁 23 april is mijn NOD

6. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Melian Het was erg leuk met de nieuwe vriendin. We zijn uiteindelijk niet naar de bios geweest. Gewoon lekker wijntjes gedronken en gekletst.
    Jij ook een gezellige avond gehad zo te lezen. Troost je met de gedachte dat je de eerste weken nog geen bloedband met je kindje hebt en de alcohol dus niet bij hem/haar komt. Maar ik snap verder wat je bedoelt.

Niki86 Aftellen nu dus!

Wat een heerlijk weer dit weekend! Mijn dochter heeft de hele dag zelf buiten gespeeld en bij een meisje uit de buurt in de tuin gespeeld. Ik ben zo trots op haar 😊.
    Ik voelde me helaas niet al te best vandaag en heb het gros van de dag op de bank gelegen en geslapen. Mijn oog is gelukkig al een stuk minder dik en pijnlijk dan vanmorgen.
    Mijn man heeft een fiets die we voor ons zoontje hadden gekocht op MP voor maar €10,-- opgeknapt vandaag. Zoontje is er zo blij mee!

7. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    ♡LIJSTJE♡

☆PROBEREN☆

Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april
    Brondy - 32 jaar - NOD 7-10 april
    Melian - 37 jaar - 2e ronde - NOD 14 april
    Elisabetta - 29 jaar - 1e ronde - NOD 17 april
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei - (N)OD 21 april
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april
    Niki86 - 29 jaar - NOD 23 april
    Tegeirian - 35 jaar - 2e ronde - NOD 28 april
    SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 4 mei

☆ZWANGER☆
    Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26 november - jongen/meisje

☆AFSPRAKEN☆
    18 april - Nikki15 - intake + echo

8. Hartjesdief

16 feb 2017
    20
    0
    0
    Even afwezig geweest. De vruchtbare dagen weer gehad. Nu dus weer op het wachtbankje. Ik probeer alles bij te houden maar weet nu al dat met dat niet helemaal gaat lukken😜.Niki86 we lopen gelijk. Spannend weer. Iedereen die nieuw is welkom.

9. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Even kort, manlief en ik gaan zo ontbijten. Zo blij met dit extra vrije dagje, ik kan zowaar echt relaxen vandaag omdat ik gisteren en eergisteren zo hard doorgewerkt heb in huis :)

Merk dat het me toch wat doet dat ik ongesteld ben geworden. Is gewoon stom, want je weet toch dat de kans dat je meteen de eerste ronde zwanger bent super klein is. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik lekker op tijd ongesteld ben geworden ipv te laat en dan toch zo lang in spanning moeten zitten. Oh the mixed feelings van iemand die een babietje wil ;)

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier ook even snel
    Mijn NOD mag helaas veranderd worden naar
    9 mei

Hoop zo dat het deze ronde lukt
    Anders moet ik mijn contract om laten zetten
    En wilde zo graag in mijn verlof gewoon nog lekker normaal doorbetaald krijgen. Naja helaas, kind valt niet te plannen natuurlijk.
    Op naar ronde 10?

11. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Tegeirian
    Lekker he als ze de hele dag buiten kunnen spelen. Ik heb die van mij gisteren ook nauwelijks gezien haha! Verder hebben we in de avond samen met half Nederland voor het eerst geBBQd in de tuin met mijn ouders en broers. Heerlijk en gezellig!
    Leuk een nieuwe fiets!
    Dank voor het updaten van het lijstje ;)

De rest
    Spannend! Ik hoop voor jullie dat het deze ronde lukt :)

12. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Saartje Echt heel jammer dat het niet gelijk de eerste ronde raak is, maar inderdaad wel fijn dat je lijf je ook niet langer in spanning heeft laten zitten. En dan nog een gezellige familie bbq als afleiding... maar ik begrijp je gevoel heel goed.

Tegeirian Wat goed van je dochter. Speelt ze vaker alleen buiten? Ik maak uit je berichtje op van niet... Leuk dat ze zo groot en zelfstandig wordt. Met recht een zonnige dag voor jullie :) En wat leuk dat het gezellig was met vriendin en wijntjes. Dat zijn altijd van die momenten waarop je oplaadt, vind je niet?

Brondy ik ben even kwijt wat jouw plan dan precies was met contract en verlof enzo? :) Het is inderdaad niet te plannen, maar daarom is het niet minder jammer natuurlijk.

Fingers crossed Niki en Hartjesdief. En aan de bak natuurlijk :D:D

Ik heb mijn temperatuur vanochtend wel drie keer gemeten, maar het stond er echt: 36,4 en 36,5 en toen weer 36,4. Basale temp is 36,3, maar de afgelopen dagen was het steeds 36,7, dus ik ga ervanuit dat het einde oefening is en dat de temperatuur nog wel verder zakt. Ook ik ben er echt een beetje van ontdaan merk ik. Had ik niet verwacht, want hoewel ik nogal hysterisch ongeduldig kan doen, ben ik ook wel realistisch. Vanochtend koffie gedronken bij mijn buurvrouw en daar meerdere keren tranen weggeslikt toen we het hadden over mijn oudste dochter (loopt wat moeizaam tussen ons) en over dat de miskraam nu een jaar geleden is. Snapte de waterlanders zelf niet zo goed, maar blijkbaar ben ik van slag ;);) Zo maar even flink poetsen in huis. Daar knap ik vast van op :D

We gaan voor iedereen zwanger hè dames? Lijkt me echt heel leuk om jullie te blijven volgen in dit hele traject. Begint echt een beetje onderdeeltje te worden van mijn dag zo (Of is dat heel treurig? Haha! :p)

13. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    En omdat ik toch al de hele dag moet huilen ;) heb ik ook gelijk maar een test gedaan. Ik kan bevestigen dat, als mijn temperatuur laag blijft en ik over een dag of twee ongesteld word, er tegenwoordig indrooglijntjes op de KV2x5 staan (twintig minuten na afleestijd en omdat ik weet waar het lijntje zou moeten komen).

Zo! Dus! ;)

14. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Saartje Wat heerlijk dat je een dagje extra vrij bent. En de eerste BBQ al weer gehad. Leuk!

Hartjesdief Spannenden tijden! Ik duim voor je.

Brondy Jammer zeg! Echt hopen dat het raak is deze aankomende ronde. Wat is er met je contract e.d.?

Melian Nee, mijn dochter speelde eigenlijk nooit alleen buiten. Wel op de stoep voor de deur, maar niet uit zicht. Omdat ze een verstandelijke beperking heeft kan je slecht afspraken met haar maken en ziet ze slecht gevaar. Ik durfde het dus nooit aan, maar ja, ook zij wordt natuurlijk groter en wil graag alleen buiten spelen.
    Ik weet helemaal niks van temperaturen, maar ik begrijp dat een dalende temperatuur na ovulatie een slecht teken is? Zo jammer 😔.

15. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    ♡LIJSTJE♡

☆PROBEREN☆

Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april
    Melian - 37 jaar - 2e ronde - NOD 14 april
    Elisabetta - 29 jaar - 1e ronde - NOD 17 april
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei - (N)OD 21 april
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april
    Niki86 - 29 jaar - NOD 23 april
    Tegeirian - 35 jaar - 2e ronde - NOD 28 april
    SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 4 mei
    Brondy - 32 jaar - 10e ronde - NOD 9 mei

☆ZWANGER☆
    Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26 november - jongen/meisje

☆AFSPRAKEN☆
    18 april - Nikki15 - intake + echo

16. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Bubbels Hoe is het bij jou? Ik zie dat jij voor 9 april op het lijstje staat.

17. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hartjesdief en Niki86 allebei NOD 23 april zie ik. Goede datum! Is de verjaardag van mijn dochter 😁.

18. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Tegeirian Als je iedere dag om dezelfde tijd voor je uit bed gaat je temperatuur meet, dan zal je zien dat 'ie iedere dag ongeveer hetzelfde is. De temperatuur vanaf de eerste dag van je menstruatie tot en met de dag van je eisprong heet je basale temperatuur. Na je eisprong gaat die temperatuur minimaal 0,2 (volgens mij zelfs 0,3?) graden omhoog en daar blijft 'ie dan tot een a twee dagen voor je menstruatie. Hiermee kan je niet voorspellen wanneer je ei springt, maar kan je wel vaststellen wanneer 'ie gesprongen is en... je kunt je vast voorbereiden op je menstruatie.

Niet alleen super van je dochter, maar ook heel knap van jou dus! De volgende stap in het Grote Loslaten. Ik begrijp dat het niet zo vanzelfsprekend is voor jullie.

19. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jeetje meiden, ik moest echt even flink wat teruglezen. Goed bezig hoor!
    Ik was de afgelopen dagen lekker druk met de sporten van de meiden en het genieten van het zonnetje op het strand van Noordwijk...zo heerlijk!

Ik doe mee met Moeders voor Moeders Saartje. En daar heb ik indd een heerlijke, zachte omslagdoek gekregen Melian. Bij die andere meiden heb ik ook meegedaan, maar toen niet zo'n mooi kado gekregen hoor. Maar goed...we doen het voor een goed doel :)

Verder heb ik vrijdag de huisarts nog gesproken maar zeer waarschijnlijk is het toch geen schimmeltje. Ik heb namelijk geen branderig of pijnlijk gevoel enkel de vermeerderde afscheiding. Ik moest het even aankijken en afwachten. Kan verder geen kwaad.

Ohhhh nog een weekje en dan eindelijk de echo...vind het echt zo enorm spannend.

Welkom alle nieuwe meiden!

20. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Melian

Bedoel je dat de test 20 min na afleestijd eigenlijk positief was? Dat kan toch iets betekenen... Of heb ik het nou mis?
    "Fijn" dat je mijn gevoel begrijpt. Knuffels voor elkaar :)
    Dat dit forum een onderdeel van je dag is is niet triest. Anders ben ik ook triest :p

Tegeirian
    Ik vond de eerste keer dat die van mij alleen buiten gingen spelen ook best wel eng. Nu weet ik niet meer beter, ze vinden het heerlijk en het is gelukkig superveilig waar wij wonen.

Nikki
    Gelukkig geen schimmel! Spannend binnenkort echo!

Gebakken lever op het menu vanavond. Nu kan het nog ;)

Deel Deze Pagina