Nog meer die voor een 3e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nikki15, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Succes vandaag bij de gyn Nikki

2. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hoe is het verder met iedereen? Al iemand die bijna mag testen?
    Ik had gisteren ineens zulke scherpe, gemene steekjes in mijn bm. Ik begon met gelijk een innesteling in mijn hoofd te halen. Geen idee of je dat überhaupt kan voelen. Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van mezelf soms, bij de andere 2 was ik helemaal niet bezig met zulke dingen.

Vandaag mag dochter trakteren op school. Ze is zondag jarig en volgende week is het vakantie, dus zodoende vandaag. Ik heb toverstafjes van ontbijtkoek gemaakt:

IMG_4242.jpg

3. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hie gaat het goed. Zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld wordt, ik wil graag door naar de volgende ronde. M'n cyclus duurt deze keer blijkbaar langer dan de vorige.

Leuke traktatie Tegeirian! Ik snap wel dat je er meer mee bezig bent...heb ik ook echt. Hoop echt dat het raak is bij jullie!

4. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Sterkte Nikki! Knuffel!

5. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    ♡LIJSTJE♡

☆PROBEREN☆

Elisabetta - 29 jaar - 1e ronde - NOD 17 april
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei - (N)OD 21 april
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april
    Niki86 - 29 jaar - NOD 23 april
    Tegeirian - 35 jaar - 2e ronde - NOD 28 april
    SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 4 mei
    Brondy - 32 jaar - 10e ronde - NOD 9 mei
    Lovingmyboy - 30 jaar - 4e ronde - NOD 11 mei
    Melian - 37 jaar - 3e ronde - NOD 15 mei
    Bubbels84 - 32 jaar - NOD ??

☆ZWANGER☆

☆AFSPRAKEN☆

6. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik heb ons lijstje weer even aangepast ladies. Heel rot om Nikki eraf te halen 😥.

Melian Klopt jouw NOD?

Elisabetta Ik heb jou maar even laten staan? Of wil je je NOD aangepast hebben?

7. Hartjesdief

16 feb 2017
    20
    0
    0
    Wat een super leuke traktatie. Hier nog drie dagen voor nod. Totaal geen symptomen dus we zien wel. Ga niet eerder testen. Zijn nu bijna 1 jaar bezig besef ik me vandaag. Maar we hebben de omstandigheden niet altijd mee zitten. Man zit in de nachtdienst dus dan is klussen af en toe heel lastig. Afgelopen twee maanden dus voor het eerst ovulatie gebruikt dus ben benieuwd.

8. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Dank voor alle knuffels...voel ze ook echt ❤!

Dank voor je lieve tip Melian, zeker niet buiten je boekje hoor! Ik voel me gelukkig niet schuldig, ik weet dat ik hier niks aan kan doen. Enige wat ik me toch wel afvraag is of het echt niet kan komen door mijn CU en de medicatie die ik daarvoor gebruik. Dus heb dat ook al op mijn lijstje met vragen gezet.

Gefeliciteerd met je dochter Tegerian, leuke traktatie!

9. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Allereerst, heel veel sterkte Nikki!! :(

Ten tweede, ben ik nou de enige die al dagen niet meer op dit forum kon komen? Jullie hebben donderdag nog gepost maar toen kon ik er al niet meer op hoor... Ik miste het verschrikkelijk! ZIet er wel mooi strak nu uit, trouwens :rolleyes:

Hier zijn we door drukte en moeheid net de eisprong voorbij, 3 dagen geleden nog wel een schot in de roos gehad :)p:D) maar verder niet meer. Volgens mij is het nu 1 dag na, dus we hebben nog misschien wel een kans. We gaan nog maar eens (of 2x ;)) oefenen dan. Maar goed, heb er geen reeele hoop meer op.

Wel goed nieuws van deze kant: mijn zoontje heeft epilepsie (hij kreeg iets tussen absences en complex partiele aanvallen in, heel eng) en is nu bijna 2 jaar aanvalsvrij. Eergisteren is hij met mijn man naar de neuroloog geweest en de neuroloog heeft verklaard dat de medicijnen die hem nu aanvalsvrij houden veel te weinig zijn voor zijn lichaamsgewicht. Wat betekent dat hij nu 2 weken de dosering mag halveren, en als dat goed gaat, helemaal stoppen! Ik was en ben zo blij. We kregen het nieuws ook nog te horen op de dag dat mijn zusje 13 jaar overleden was. Ik vond het alleen maar mooi. Ik zal pas echt opgelucht zijn als er echt een aanvallen meer komen, maar dit is een stap in de juiste richting!

Verder van mijn kant geen nieuws geloof ik. De knobbeltjes zijn bijna weg, dus dat bleek niets te zijn gelukkig. Oh ja, en ik kon gisteren mijn riem TWEE gaatjes strakker doen (na 2 weken echt gezond eten) :cool:

Nu even teruglezen en reageren!

10. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Nikki
    Ik snap wel dat je voor een curretage gaat.. Heel veel sterkte en een dikke knuf nogmaals!

Tegeirian
    Ik ken het gevoel van jezelf gek maken en allerlei dingen voelen! Dat had ik inderdaad weinig bij mijn eersten, daar stond ik er niet zo bij stil. Jouw ticker doet het niet meer!
    Alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag!

Elisabetta
    Niet getest?

Hartjesdief
    Je weet het maar nooit!

Melian
    Hoe is het met jou?

Nou twee daagjes vrij nu, maar wel druk. Vandaag bloemencorso en morgen toekomstige schoonfamilie van mijn broer op bezoek. Maar nu is er nog niemand wakker dus ik mag nog even haken :rolleyes:

11. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jeetje....kon een paar dagen niet op de site. Juist terwijl ik dat zo graag wilde om mijn ervaring te delen.
    Inmiddels vrijdagochtend al de curettage gehad, snel verlopen en is me 100% meegevallen! Vloei ook al nagenoeg niet meer. Enige wat me wel echt tegen gevallen is was het 1e gesprek met de gyn. Ze bedoelde het vast allemaal niet zo vervelend, Maar ze was zo overdreven vrolijk/aardig. Vroeg heel enthousiast hoe het met ons ging....waarop mijn man nogal geïrriteerd vroeg wat ze zelf dacht hoe we ons voelde. Zegt ze heel vrolijk "Goed".....

Maar goed. Ik kreeg weer een echo, bleek het in aanleg een tweeling te zijn geweest, dus wel weer even verdrietig. Daarnaast bleek ook dat mijn lichaam de vruchtjes zelf al had geabsorbeerd?!?! Vond dat zo raar...inenns waren de zakjes helemaal leeg.

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Nikki wat een vreemde reactie van de gyn :( Raar dat ze jullie gevoel niet lijkt te snappen. Ook al komt ze dagelijks daarmee in aanraking dan nog vind ik dat ze begripvol moet reageren. Snap dat je verdrietig bent. Ook van die tweeling.. even slikken... Bijzonder hoe je lichaam het zelf heeft opgenomen. Ik wist niet dat dat kon. Sterkte xxxxx

Hier nog steeds aan het afwachten. Ik denk steeds dat ik ongi wordt door krampjes en lage rugpijn, maar het komt nog steeds niet. En mijn temperatuur blijft hoog en was vanmorgen ineens nog hoger (36.88 ipv 36.40 ongeveer). Wil zo graag weten waar ik aan toe ben en hoe mn cyclus loopt...:( Ik heb van de week nog getesten die was negatief (maar zag later dat die test over datum was ;)). Tegeirian mijn NOD mag wel op 24 april.

Erg leuk trouwens hoe ZP vernieuwd is!

Mijn man en ik zitten nu een nachtje in een hotel. Gisteravond een etentje van mijn werk gehad en de kids naar opa en oma gebracht. Manlief slaapt nog en ik was natuurlijk veel te vroeg wakker ;)

Fijn weekend meiden!

13. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Wha! Dit nieuwe forum! Wel erg wennen zeg. Ik ga eens even kijken of en hoe ik weer een ticker kan maken. En ons lijstje ziet er ook niet uit. Dat ga ik ook even proberen te fixen.

14. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    LIJSTJE

PROBEREN
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei - (N)OD 21 april
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april
    Niki86 - 29 jaar - NOD 23 april
    Elisabetta - 29 jaar - 1e ronde - NOD 24 april
    Tegeirian - 35 jaar - 2e ronde - NOD 28 april
    SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 4 mei
    Brondy - 32 jaar - 10e ronde - NOD 9 mei
    Lovingmyboy - 30 jaar - 4e ronde - NOD 11 mei
    Melian - 37 jaar - 3e ronde - NOD 15 mei
    Bubbels84 - 32 jaar - NOD ??

ZWANGER

AFSPRAKEN

15. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Jee Nikki, wat gaat het dan ineens allemaal snel. Goed om te lezen dat de ingreep zo goed is verlopen en dat het nu zo goed gaat. Wel een schok dat het een tweeling was... ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van werd, maar dan wel weer heel mooi en symbolisch bijna dat je lichaam ze heeft opgenomen. Ik las trouwens in welk ziekenhuis je bent geweest. Dat is redelijk om de hoek bij ons en ook ik ben daar geweest (en twee keer bevallen in de hoofdlocatie van het ziekenhuis ). Willen jullie alsnog weer gaan proberen, of staat de wens even op een lager pitje?

Een spannende tijd voor je Elisabetta. Wat zou het leuk zijn als het raak is. Veel plezier met je man samen!

Saartje, goed nieuws van je zoontje! Sowieso fijn dat hij zonder aanvallen is, maar als hij dan ook zijn medicatie mag afbouwen... Heeft hij er bijwerkingen van? En je kunt dus over epilepsie heen groeien begrijp ik? En dan het nieuws op zo'n dag; alsof je een cadeautje krijgt En ook ik voelde me onthand zo zonder forum! Duurde daaaaaaagen (voor mijn gevoel), al was de pauze gezond. Het ziet er inderdaad goed uit.

Tegeirian, ik lees wel eens dat je de innesteling kunt voelen. Wie weet!! Herkenbaar dat je een mening hebt over hoeveel je er deze ronde mee bezig bent. Ik heb dat ook en heb het gevoel dat ZP daar echt wel aan bijdraagt. Zelf vind ik het niet zo erg, zolang het maar leuk blijft en niet frustrerend wordt. Leuke traktatie!

Hebben jullie bij de vorige zwangerschappen ook op een forum geschreven? Ik alleen ten tijde van de eerste en daar heb ik ook echt leuke vriendinnen aan overgehouden. Had ik nooit verwacht toen.

Hier zit ik midden in het detoxgebeuren. Dag drie inmiddels, maar al vijf dagen zonder geraffineerde suikers, cafeïne en alcohol. Het is bewerkelijk, maar de recepten zijn geweldig. Het ontgiften an sich is pittig. Mijn lichaam is echt in shock!!! Je zou je gaan afvragen of het wel gezond is Nog een paar dagen te gaan.

Dit is het voor nu even... tot snel!

16. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hartjesdief Spannend morgen je NOD. Nog steeds geen symptomen?

Saartje Wat fijn dat het zo goed gaat met je zoontje. Epilepsie is echt zo naar. Super dat hij al zo'n tijd aanvalsvrij is .

Nikki Wat prettig dat het zo meegevallen is. Wel een beetje vreemd inderdaad van de gyn.

Elisabetta Wat gezellig dat jullie een nachtje samen weg zijn.

17. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Melian Bij de zwangerschap van de oudste heb ik ook hier op zp geschreven. Met 2 meiden heb ik nog contact en spreek ik wel eens mee af. Echt leuk!

Waar wonen jullie?

Ik woon in Midden-Nederland, tussen Utrecht en Gouda.

18. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Ik woon ook in het midden... iets kleinere straal, maar wel in jouw richting, tussen Utrecht en Woerden. Blijft er niet zoveel te raden over, realiseer ik me

19. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hahaha, ja dan kan ik wel raden waar je woont. Paar opties, maar ligt allemaal bij elkaar in de buurt. Grappig, want dan woon we echt wel redelijk bij elkaar in de buurt.

20. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik zie helemaal van niemand een banner. Hebben jullie dat ook?

Deel Deze Pagina