Nog meer die voor een 3e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nikki15, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Sorry dames, ik word even een beetje geleefd deze paar weken. Vanaf volgende week hopelijk vaker wat meer tijd en ruimte om uitgebreider te reageren (zal het later vandaag ook nog even proberen).

KilleLove Welkom bij de club!

Hier is de menstruatie gekomen en inmiddels ook weer gegaan. Vanaf vandaag keihard aan de bak ;)

Nu oudste weer naar school. Liefs!!!

Elisabetta en MamaSaartje vinden dit leuk.
  2. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    PS: Natuurlijk gaan we duimen Elisabetta.

Elisabetta vindt dit leuk.
  3. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Vanavond een goede echo gehad! Ik was best gespannen, maar er was gelukkig een kloppend hartje te zien. Kindje lag diep verstopt, dus de vk moest flink duwen op mijn buik. Ze kon daardoor ook niet goed meten. Maar ze dacht dat ik iets minder ver zwanger zou zijn dan dat ik zelf had berekend, maar dan moeten die zaadcellen wel heel erg lang overleefd hebben daarbinnen. Apart hoor. Maar de opluchting overheerst nu. Ben erg blij!

MamaSaartje vindt dit leuk.
  4. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ohhhh wat super fijn zeg!!!! Gefeliciteerd!!! Nu écht genieten xxx

5. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
  6. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Ik ben er ook maar even kort om te zeggen Elisabetta, goed nieuws, gefeliciteerd! :)
    En ook om te zeggen dat ik de nieuwe Like optie op het forum wel kan waarderen :rolleyes:

Hier wordt inmiddels rustig doorgeklust, dus daar kan het niet aan liggen deze maand :cool:

Hopelijk later of morgen iets meer tijd om te reageren.

7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    zo ladies...hoe gaat het met iedereen?
    Weer druk aan het 'werk' allemaal ;)
    hahaha

Hier vermoed (echt vermoéd, want ik kan mijn lichaam niet meer volgen...:( ) dat er een ei is geweest gisteren/vandaag. Steken in mijn borsten en buik weer gevoelig en bij vlagen misselijk. Maar ja, die misselijkheid en steken in de buik heb ik al vanaf de curettage :(

Maar goed...we gaan het zien!
    Hier druk met de avond4daagse van de meiden. Gisteren heb ik meegelopen en morgen loopt man-lief weer mee. Vind het zo knap van die kleine drollen dat ze zoveel lopen!
    have a nice day x

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jep 11e ronde
    Mijn nieuwe NOD is 6 juni als het goed is.
    Hoop zo dat deze ronde gaat lukken en anders de volgende, zodat ik tijdens onze vakantie niet ongesteld ben

9. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    LIJSTJE

PROBEREN
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 21 mei
    Tegeirian - 35 jaar - 3e ronde - NOD 26 mei
    SaartjeHussein - 33 jaar - 3e ronde - NOD 31 mei
    Brondy - 32 jaar - 11e ronde - NOD 6 juni
    Lovingmyboy - 30 jaar - 5e ronde - NOD ??
    Melian - 37 jaar - 4e ronde - NOD ??
    Bubbels84 - 32 jaar - NOD ??
    Nikki15 - 36 jaar - NOD??
    Niki86 - 29 jaar - NOD ??
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei

ZWANGER
    Elisabetta - 29 jaar - uitgerekend 25 december - jongen/meisje

AFSPRAKEN
    16 mei - Elisabetta - intake + echo

10. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Even het lijstje weer naar voren gehaald en bijgewerkt. Van veel dames geen NOD in kunnen vullen, dus voel je vrij ;).

Hier verder weinig te melden, behalve werken werken werken, druk druk druk en op de wachtbank, wat altijd k*k is.

Morgenmiddag heeft dochter een feestje van een vriendinnetje en ga ik met een medemoeder even de stad in. Zondag op babybezoek bij een vriendin. Jullie nog plannen?

11. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Oh! En nog dank aan @SaartjeHussein voor de Takko-tip. Van de week voor het eerst geweest en een bult shirts, een jumpsuit en een zwembroek voor dochter gekocht. Ze hadden zoveel leuk spul voor de kinderen, ik moest mezelf echt een halt toe roepen :D.

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hier weer een terugval wat betreft klachten. Weer misselijk geworden en zo moe. Kan amper iets en voel me een slappe vaatdoek. Mijn man is het weekend weg en komt zondagmiddag pas terug. Ik zie best een beetje tegen het weekend op...

13. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ah nee, dat is balen zeg :(. Echt waardeloos dat je man uitgerekend nu dan een weekend weg is. Heb je geen (schoon)ouders, broers/zussen en/of vriendinnen op wie je een beroep kan doen dit weekend?

14. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Helaas geen familie in de buurt wonen. Ik wilde eerst naar mn ouders maar dat is twee uur rijden. Zie ik niet echt zitten :( Straks even een vriendin appen of de kids daar even mogen spelen

15. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Zo, even een momentje tijd. Drukke periode hier; op werk maar ook met mijn man. Hij heeft zijn scriptie bijna af en gaat volgende week verdedigen. Spannend! Net niet op tijd geklust denk ik, heel jammer. Aan de andere kant - weet ik veel wanneer mijn eisprong is. Ik ga me er maar niet druk om maken en zie het wel weer, maar ik voel dat ik weinig kans maak weer, deze maand..

Melian
    Hopelijk binnenkort ietsje minder druk en zien we je weer wat vaker!

Nikki
    Zo vervelend als je niet op je lichaam kan vertrouwen! Ik denk voor veel vrouwen hier herkenbaar helaas :(
    Knap hoor, de vierdaagse! Als ik straks iets minder kan werken wil ik dat ook een keer gaan doen met de kids.

Tegeirian
    Klinkt als een leuk weekend! Wij hebben vandaag altijd een rommelige dag, boodschappen, opruimen etc. Vanochtend naar een rommelmarkt geweest, altijd weer leuk en een paar dingen op de kop getikt waaronder een prachtige lamp voor onze kamer. Was geprijsd voor € 27,50 maar uiteindelijk aan het einde van de markt mee kunnen nemen voor € 5,00 :D Dat vind ik altijd zo leuk!
    Haha yay voor Takko! Blij dat je zoveel leuks (en waarschijnlijk voor een prikkie!) hebt gevonden. Ik moet binnenkort ook weer eens gaan.

Elisabetta
    Jammer dat je klachten weer terug zijn. Hopelijk zijn ze snel weer wat minder!

16. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    @Bubbels84 Ik zie gewoon in een ander topic dat je zwanger bent! Woehoe, gefeliciteerd! Spannend zeg, zeker na je laatste zwangerschap. Hoe voel je je?

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hai! Ja dat klopt
    Ik heb hier niet mee getypt laatste weken omdat ik mij niet wilde verspreken
    Mijn beste vriendin ging net op vakantie en daarna ik dus kon het haar nog niet vertellen en ik wilde dat afwachten voor ik hier er iets over zou plaatsen (Ze is ook een fervent zp bezoeker)
    Ik heb wel steeds meegelezen met jullie :)

Vrijdag 1e echo gehad ik dacht 6.3 echo zei 7.1 maar kan nog makkelijk veranderen natuurlijk. Nu volgen hele spannende weken, hoop zo dat het dit keer wel goed zit!

18. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Heel gaaf joh! Zal ik het aanpassen op ons lijstje?

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Graag :)
    Vooralsnog houd ik even 8 jan aan
    30 mei tussen echo ter overbrugging naar termijn
    13 juni termijnecho en nipt gesprek

20. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    LIJSTJE

PROBEREN
    Hartjesdief - 32 jaar - NOD 21 mei
    Tegeirian - 35 jaar - 3e ronde - NOD 26 mei
    SaartjeHussein - 33 jaar - 3e ronde - NOD 31 mei
    Brondy - 32 jaar - 11e ronde - NOD 6 juni
    Lovingmyboy - 30 jaar - 5e ronde - NOD ??
    Melian - 37 jaar - 4e ronde - NOD ??
    Nikki15 - 36 jaar - NOD??
    Niki86 - 29 jaar - NOD ??
    Vlinder1983 - 33 jaar - begint eind mei

ZWANGER
    Elisabetta - 29 jaar - uitgerekend 25 december - jongen/meisje
    Bubbels84 - 32 jaar - uitgerekend 8 januari - jongen/meisje

AFSPRAKEN
    16 mei - Elisabetta - intake + echo
    30 mei - Bubbels84 - echo
    13 juni - Bubbels84 - termijnecho + NIPT-gesprek

Deel Deze Pagina