♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆[/SIZE] SaartjeHussein - 33 jaar - NOD ? Melian - 37 jaar - NOD ? Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Bubbels84 - 32 jaar - NOD ? Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend ? - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ Nikki15 - ? april - intake + echo Om het lijstje bij te werken gewoon quoten en de
Goed idee dat lijst heb het even getest voor mij allemaal vrij nieuw om het mee te kletsen. En ben nog beetje aant uitvogelen hoe het allemaal werkt maar denk dat het gelukt is.
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆[/SIZE] SaartjeHussein - 33 jaar - NOD ? Melian - 37 jaar - NOD ? Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend ? - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ Nikki15 - ? april - intake + echo
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ SaartjeHussein - 33 jaar - NOD ? Melian - 37 jaar - NOD ? Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend ? - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ ? april - Nikki15 - intake + echo
Ik moet mij ei eerst nog vinden dus nod durf ik nog niet met zekerheid te zetten. En voor t zelfde geld gaat ie maand over. Maar voor nu ziet t er ingevuld wel leuker uit
Haha oke bijna gelukt. Tegeirian die zorgverzekeringen echt. Ik werk ik het ziekenhuis en altijd problemen met ze. Helaas heel herkenbaar. Maar wat ontzettend balen en dat je eigenlijk dus geen keus hebt.
Als je het lijstje quote (bijv. van mij) staat er helemaal vooraan [QUOTE = Tegeirian], dat haal je weg. Helemaal aan het eind van het bericht staat er [/ QUOTE], dat haal je ook weg. Verder typ je gewoon he wijziging(en) in het bericht en dan kun je 'm plaatsen. Ja, we kunnen natuurlijk wel overstappen, maar ik vind dat niet in het belang van dochter. Dus nou ja, dan betaal ik die bijna 50,-- liever. Wat voor werk doe je in het ziekenhuis?
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ SaartjeHussein - 33 jaar - NOD ? Melian - 37 jaar - NOD ? Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26november - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ Nikki15 - 18april - intake + echo
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 12 april Melian - 37 jaar - NOD ? Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26november - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ Nikki15 - 18april - intake + echo
Ik gelukkig nog geen grijze haren! Maar goed ik zeg sowieso altijd, liever grijs dan kaal Erg leuk idee om hier ook een NOD lijstje te maken. Ik blijf sowieso alleen hier kletsen, heb geen tijd voor ook nog het NOD forum, dus dit vind ik wel echt fijn <3 Nikki leuk dat je je moeder het nieuws hebt verteld! Hartjesdief spannend! Hier gaan wij ook de vruchtbare dagen in binnenkort. Melian mijn dochter is anderhalf uur voor mijn verjaardag geboren, was ook heel apart! Ik was toen in Egypte en mijn schoonvader wist dat ik hoopte dat ze op mijn verjaardag zou worden geboren, dus hij heeft me nog gevraagd of hij de geboorteaktie moest "aanpassen" zodat ze toch officieel op mijn verjaardag geboren zou zijn (dat kan daar dus gewoon) Tegeirian jeetje wat een verhaal met die logepediste! Erg vervelend Nou ik moet weer richting slaapkamer om aan te kleden voor werk. Fijne dag allemaal!
Tegeirian ik ben polikliniekassistent op een polikliniek. Erg leuk wel een hele drukke op dit moment door onder bezetting. Maar zo is er overal wel iets denk ik. Ik zou ook niet overstappen inderdaad maar zo gaat het tegenwoordig in de zorg. Blijf het ongelooflijk vinden.
@ SaartjeHussein: Hahahah, ja inderdaad liever grijs dan kaal 😂. Werkse vandaag. @ Hartjesdief: Bijna je NOD zie ik. Spannend. Pffff, slechte begin van de ochtend gehad. Dus ik ga nu eerst even koffie drinken en hele lekkere koekjes eten 😁
Ik zie trouwens dat we allemaal boven de 30 zijn. Had een topictitel beter "nog meer 30+ die voor een 3e kindje gaan" kunnen heten 😉
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 12 april Melian - 37 jaar - NOD 14 april Vlinder1983 - 33 jaar - NOD ? Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 26 maart Tegeirian - 35 jaar - NOD 3 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26november - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ Nikki15 - 18april - intake + echo
Tegeirian Wat stom van die zorgverzekering En ben heel benieuwd naar de koekjes... Waren ze lekker? Wat voor koekjes? Als we straks op die 5000 berichten zitten, maken we er "30-plussers allen succesvol in verwachting van derde" van. Deal? Saartje Geweldig dat je dat kan aanpassen! Je zou het hier eens moeten voorstellen aan de balie! Hahaha! Eigenlijk vind ik jouw verhaal perfect zoals het is... leuker dan wanneer ze anderhalf uur later geboren zou zijn. Ik heb hier nog steeds het gevoel dat er op eispronggebied iets te gebeuren staat. Heb mijn man voorgesteld om deze maand toch maar om de dag aan de slag te gaan, haha! Normaal ben ik niet zo gedreven... vind met bak ijs in bed serietje kijken en dan slapen ook heel erg prima. Hij vond het een prima plan Desalniettemin toch nog even naar de Appie voor een bak B&J uit de bonus. Kan ervoor of erna ook prima... of tijdens.. ofzo
@ SaartjeHussein: hahaha wat grappig dat je dat in Egypte aan kan passen. Wij zaten ooit eens op de camping met een gezin dat een tweeling had die niet op dezelfde dag jarig waren. In zo'n geval zou het ook wel handig zijn 😄 . @ Melian: Ja, zeker een deal! Het waren superlekkere koekjes van de Jumbo, met stukjes witte en bruine chocolade en blue- en cranberry's erin. Pak heb ik helemaal burgemeester gemaakt vandaag, hahaha. Toen als tegenhanger salade gegeten bij de lunch (ik eet bijna altijd salade of sla als lunch, maar nu voelde het echt als compensatiegedrag 😅 ). Ooohhhh, B&J-ijs, lekkerrrrr. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Ik zou eigenlijk met een vriendin wat gaan eten morgenavond, maar ze is al de hele week ziek, dus dat feest gaat helaas niet door. Man heeft morgen gewoon lekker een dagje vrij genomen. Had ik bedacht dat we wel even samen konden lunchen, maar hij heeft al andere plannen gemaakt. Hij gaat naar Goes, lekker uit de buurt (wij wonen in het midden van het land), om een gitaar te bekijken. Hij heeft er pas 3, dus je snapt dat hij er een nieuwe bij moet hebben 😏.