Ja, echt ongesteld geworden vandaag. Hele korte cyclus dus deze keer, 24 dagen maar. Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zou mooi zijn als het nu dan raak is, dan word ik tenminste niet ongesteld midden in onze vakantie
Ik ben er even heel kort. Misschien heb ik later op de avond nog even tijd, maar voor nu even heel kort een update over mezelf. Op het wachtbankje nu, echt op de goede momenten geklust deze maand. Eigenlijk de eerste keer sinds we ervoor gaan dat ik echt zeker weet dat we de eisprong goed benut hebben. Hopelijk wordt het meteen uitbetaald! de 29ste als mijn NOD is zitten we namelijk in Rome, dus ik heb meerdere redenen om niet ongesteld te worden haha! Houden jullie het nog vol in de hitte dames? Dit is echt mijn pakkie an niet Ik beloof snel even terug te lezen en te reageren!
Nou dacht hier mijn eisprong inmiddels ook gehad te hebben, krijg ik vanmorgen in 1x klodders rekbaar slijm en bij het naar de wc gaan tot 2x toe bij het afvegen paar druppels bloed?? Nu af en aan wat zeurend gevoel linksonderin mijn buik. Zou dit dan toch mijn eisprong zijn icm een ovulatiebloeding? Iemand hier ervaring mee? Kwam op internet wel bij ovulatiebloeding , maar ook bij wat minder plezierige dingen Zit nu op cd 18 en heb wel altijd een vrij late eisprong deze maand niet echt getest helaas. @Tegeirian , balen! Hopelijk volgende cyclus idd raak.
@Tegeirian Jammer dat je ongesteld bent geworden Succes in de volgende ronde! Ik was een tijdje afwezig ivm ziek-zijn en een weekend weg. En ik krijg helaas ook geen meldingen van dit topic...Ik moest het helemaal opzoeken in het forum zelf. Maar gelukkig heb ik jullie weer gevonden Het gaat hier wel goed. Niet meer misselijk, maar (vooral 's avonds) nog erg moe. En ik merk ook dat ik niet de gezelligste ben thuis. Ik kan weinig hebben. Misschien omdat ik steeds maar door ga en door ga...dat kan ook bijna niet anders met een huishouden en twee kinderen Mijn man kan niet wachten tot de hormonen weer een beetje gestabiliseerd zijn Hoop dat ik me snel weer fitter voel. De warmte kan ik ook niet goed hebben. Op mijn werk (waar ik nu zit) is gelukkig airco. Volgens mij wordt het morgen weer iets koeler, dat kan ik beter hebben dan dit. Hoe is het met de rest?
LIJSTJE PROBEREN Nikki15 - 36 jaar - 1e ronde na MA (2e ronde) NOD 18 juni SaartjeHussein - 33 jaar - 4e ronde - NOD 29 juni Brondy - 32 jaar - 12e ronde - NOD 3 juli Vlinder1983 - 33 jaar -1e ronde - NOD 4 juli Melian - 37 jaar - 5e ronde - NOD 7 juli Tegeirian - 35 jaar - 5e ronde - NOD 16 juli Gerdi - 24 jaar - 3e ronde - NOD ? ZWANGER Elisabetta - 30 jaar - uitgerekend 28 december - jongen/meisje Bubbels84 - 32 jaar - uitgerekend 3 januari - jongen/meisje Hartjesdief - 33 jaar- uitgerekend 16 februari - jongen/meisje AFSPRAKEN 26 juni - Hartjesdief - intake vk 30 juni - Bubbels84 - 13w guo 4 juli - Hartjesdief - 1e echo 13 juli - Bubbels84 - controle vk 13 juli - Elisabetta - controle vk 11 augustus - Elisabetta - 20wk echo
Je kan het topic ook volgen en dan krijg je een melding in de vorm van een vlaggetje bovenaan op het forum.
Ik krijg ook geen meldingen wel jammer moet elke keer alle topics terug zoeken ach ja zijn ergere dingen.. hier nu op 3dpo gok ik.. ben benieuwd ben bezig met de tarwekiem olie.. hopelijk heeft het effect en wordt mijn lf langer (of helemaal niet haha dan is het goed nieuws) gisteren even schrikken mijn man kwam thuis van een potje voetballen en zei dat hij tijdens de wedstrijd is moeten stoppen omdat zijn hartslag op hol sloeg.. toen hij rustig ging zitten ging het na een minuut of 5 wel weg .. maar hij was er flink van geschrokken! En ik ook! Hopelijk was het maar eenmalig en was het te wijten aan een combi van haasten/beweging en de hitte anders toch even verder laten kijken
Sorry dames, ben weer erg afwezig, gaan bijna op vakantie dus super druk om de caravan klaar te krijgen @Tegeirian balen zeg Maareuh ik had vandaag ineens rozige afscheiding, beetje vroeg voor aankondiging van ongesteldheid lijkt mij???? Normaal zit ik altijd op 28/29 dagen, nu is nog maar dag 21 volgens mij. Naja we zien wel, nog ruim een week wachten
Sorry dames voor mijn afwezigheid!! Heb het echt ontzettend druk gehad en als ik eens een momentje had, had ik geen puf om achter de laptop te zitten. Het vasten is inmiddels voorbij en ik zit hier met een heerlijk kopje koffie! Hier alles goed. 2 dagen voor mijn NOD en weet totaal niet wat ik moet verwachten. We hebben echt op de juiste momenten geklust dus daaraan ligt het niet... Het enige dat apart is deze maand is 2 dikke puistjes op mijn gezicht, dat heb ik echt voor een ongesteldheid in geen jaren gehad. Dus tja, anders dan anders = misschien geen ongesteldheid? Ik weet het niet. Ik wacht het rustig af. Morgenochtend vertrekken we naar Rome voor 4 dagen en ik neem geen testen mee denk ik, dus laat ik het zo zeggen, als ik ga testen is dat pas zaterdag. En in dat geval ben ik al 3 dagen overtijd..... Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden vanuit Rome als ik even een momentje heb op de Wifi. Vandaag een drukke dag, pfff. Handbagages inpakken, tas voor de kids inpakken (die gaan naar mijn moeder), huis opruimen, naar de bieb voor de kids, laatste inkopen doen... Ach ja we overleven het wel. Morgenochtend lopen we rond in Rome Nou ik ga dit stukje eerst even posten, dan teruglezen en wat reageren
Dat zou toch wat zijn Waren nu eigenlijk nietzo gericht bezig, want dacht straks anders een lekker wijntje te kunnen drinken samen met manlief, tijdens onze vakantie
Inmiddels mijn belofte van reageren niet kunnen houden door de drukte van het inpakken etc.... sorry daarvoor!! We staan op het punt te vertrekken naar het vliegveld en ik heb net een test gedaan omdat ik oh zo graag iets wilde weten (oeh, stout he, tegen alle voornemens in ) en ik zie gewoon een streepje!!!! Het is nog geen knaltest maar goed dat mag je ook niet verwachten 1 dag voor NOD, en in het echt is het streepje echt lichtroze (op de foto lijkt het meer een afdruk). Zou het??? Heb ik nu nog enige reden om te twijfelen? De streep begon echt te verschijnen binnen 5 minuten en nu na 10 minuten lijkt ie dus echt positief!!! Wat denken jullie, meiden???
Wowowwow! Dat ziet er heel positief uit Saartje! Dat wordt een bijzondere vakantie samen met je man. Kunnen jullie samen aan het idee wennen. Een fijne reis toegewenst en geniet ervan!