Nog meer die voor een 3e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nikki15, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartjesdief2.0

22 apr 2017
    24
    13
    3
    Vrouw
    Sorry voor afwezigheid maar oh zo druk en moe. Dus lig iedere avond uitgeteld ( slapend op de bank).
    Dames die zwanger zijn gefeliciteerd.
    Hier een goede echo met kloppend hartje gehad 4 juli. Dit weekend de kinderen en ouders verteld. Super positief allemaal kei leuk.

2. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Vlinder, gefeliciteerd!! Wat leuk dat het raak is deze ronde!

Ik was even afwezig ivm een weekend weg. En vandaag ook weer een drukke dag. De zomervakantie is begonnen, dat is wel heerlijk. Zelf gaan we volgende week zaterdag op vakantie.

3. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Hoi dames!

Ik heb vrij!! Joehoe! Tot en met volgende week dinsdag. Heerljk! Het liefst zou ik een week helemaal NIETS doen haha! Dat gaat echter niet gebeuren, er is zoveel dat ik graag wil doen.. Ik wil met de kids een aantal dagjes uit doen (waaronder 1x een pretpark, hebben jullie nog suggesties behalve de standaard Efteling en Duinrell?), misschien 1x Linnaeushof (hebben we een kortingkaartje voor) en dan misschien een keer Naturalis ofzo op een regenachtige dag. Verder in huis een beetje rommelen en achterstallige dingen oplossen. En natuurlijk genoeg tijd uittrekken om lekker uit te rusten, haken, Tour de France te kijken.. Ik vermaak me wel :p

Ik heb nog steeds nauwelijks kwaaltjes. Vind dat toch wel gek. Het enige dat blijft is dat brandend maagzuur dat meestal 1x per nacht komt opzetten, af en toe een weeeig gevoel, af en toe wat steken... Maar of ik nou moeier ben dan normaal.. Volgens mij niet. Vandaag toch nog maar een keer een testje halen. Het zou wel geruststellend zijn als ie dan in 1x knalpositief wordt. Zou graag de ClearBlue halen maar die is echt zover buiten mijn pricerange... :|

Verder nog steeds niemand verteld. Op werk wil ik er eigenlijk pas over beginnen op een bepaald moment, als ik 2 jaar in dienst ben geweest en ze me niet meer makkelijk kunnen ontslaan ofzo. Weet iemand iets af van dit soort zaken? Ik heb namelijk begrepen dat als je 3 contracten voor bepaalde tijd hebt aangeboden gekregen in 2 jaar tijd, dat ze je dan een contract voor onbepaalde tijd moeten geven als ze je weer verlengen. In mijn geval zit ik in september al over de 2 jaar heen, maar heb ik dan wel tot december nog een contract voor bepaalde tijd. Betekent dat dat ik nu al zeker ben van een contract voor onbepaalde tijd omdat ik over de 2 jaar heen ga? Het is allemaal zo verwarrend en iedereen op werk die het weet wil ik eigenlijk nog niet vertellen voor ik het zeker weet :rolleyes:

4. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Wat fijn dat je nu vakantie hebt, @SaartjeHussein! Heerlijk tijd besteden aan je gezin.
    Qua pretpark is Walibi misschien leuk? Je hebt al iets oudere kinderen he? Het zijn wel heel veel achtbanen, daar moeten ze dan wel van houden. Je hebt ook Avonturenpark Hellendoorn, dat is in Overijssel en ook erg leuk.
    Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt, ik snap dat je daar onzeker van wordt. Wanneer mag je naar de verloskundige voor de eerste echo? Die Clear Blue is idd overdreven duur :( Jammer he!

Ik weet niet zoveel van je rechten op je werk en over wanneer je een contract voor onbepaalde tijd kunt krijgen... Kan je er helaas niet mee helpen.

Hier gaat het ook goed. Mijn dochter heeft vakantie en dat is wel heerlijk, even geen schooltijden om rekening mee te houden :) We zijn afgelopen weekend bij mijn ouders geweest, die wonen sinds een jaar in Drenthe. Ze hebben een oude boerderij gekocht en opgeknapt tot bed & breakfast en een theetuin. Het wordt zooooo mooi! Ik heb helemaal een vakantiegevoel als ik daar ben ;) Wel jammer dat het zo ver rijden is voor ons...

Fijne dag allemaal!

5. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @Vlinder1983
    Ik snap je gevoel! Hopelijk krijg je naarmate de zwangerschap vordert iets meer vertrouwen. Ik heb de VK nog niet gebeld, bewust. Ik wil eerst dat de zws ietsje verder gevorderd is. Heb geen zin om een VK afspraak af te bellen mocht ik straks een mk krijgen, want let's face it, het is nog zo pril, het kan gewoon gebeuren. Ik denk dat ik rond 7, 8 weken eens ga bellen. Dan krijg ik hopelijk een echo rond 12 weken en is er ook echt wat te zien en te vertellen. Of ik meedoe aan MvM... Ik weet het nog niet. Het lijkt me in combinatie met hoeveel ik werk bijna niet te doen (rond de 50 uur per week). Ik weet ook niet of ik thuis of in het ziekenhuis zou willen bevallen.. In Egypte waar ik de vorige 2x ben bevallen, is het alleen normaal om in het ziekenhuis te bevallen, maar hier kan het natuurlijk ook thuis. Ik moet daar rustig over nadenken nog.

@Hartjesdief2.0
    Wat jammer dat je zo moe bent. Hopelijk voel je je snel beter! Gefeliciteerd met je goede echo!

@Elizabetta
    Lekker, op vakantie! Geniet ervan!
    Walibi wil ik inderdaad graag naartoe maar ik denk dat we dat tot volgend jaar uitstellen. Dan kan ook mijn dochter overal in namelijk (die is nog net geen 1.40m). Vakantiepark Hellendoorn wel van gehoord maar zal er eens naar kijken! Mijn kinderen zijn echte waaghalzen, die vinden dat prachtig. Mijn zoon is toen we laatst naar Efteling gingen, wel 5 keer in de Baron geweest :eek::roflmao:
    Dat klinkt leuk zo'n bed & breakfast!
    Jij al 15 weken zwanger, wat gaat de tijd snel he! Je hebt deze zwangerschap veel minder last van misselijkheid gehad als bij je andere zwangerschappen toch?

6. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Beste souvenir ever :D

IMG_4725.JPG

Nikki15, Elisabetta en Ohm vinden dit leuk.
  7. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    LIJSTJE

PROBEREN
    Brondy
    - 32 jaar - 12e ronde - NOD 3 juli
    Melian - 37 jaar - 5e ronde - NOD 7 juli
    Jabinca - 28 jaar - 1e ronde - NOD 19 juli
    Nikki15 - 36 jaar - 1e ronde na MA (2e ronde) NOD?
    Gerdi - 24 jaar - 3e ronde - NOD ?
    Lovingmyboy-30 jaar-7e ronde- NOD 28 juli

ZWANGER
    Elisabetta
    - 30 jaar - uitgerekend 28 december - jongen/meisje
    Bubbels84 - 32 jaar - uitgerekend 3 januari - JONGEN
    Hartjesdief - 33 jaar- uitgerekend 16 februari - jongen/meisje
    SaartjeHussein - 33 jaar - uitgerekend 8 februari - jongen/meisje
    Vlinder1983 - 33 jaar - uitgerekend 12 maart - jongen/meisje
    Tegeirian - 35 jaar - uitgerekend 21 maart - jongen/meisje

AFSPRAKEN
    4 juli - Hartjesdief - 1e echo
    13 juli - Bubbels84 - controle vk
    13 juli - Elisabetta - controle vk
    11 augustus - Elisabetta - 20wk echo

8. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @Tegeirian Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk! Moest wel flink inzoomen maar mijn streep was ook super licht 1 dag voor NOD. Hoe voel je je?

Ik heb helaas minder nieuws... Vannacht bij het afvegen op het toilet roze bloed gezien. Nu is het weer weg, maar ik maak me super veel zorgen. Gisteren overdag had ik ook vrij veel steken en last van mijn buik en rug... Hoe bang moet ik zijn? Ik ga in ieder geval sowieso nog een test halen, kijken hoe positief die is. Als het niet goed zit, zal de streep niet dik zijn, en dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben...:cry:

9. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Tegeirian Super! Gefeliciteerd! Dat is zeker een prachtig souvenir.

@SaartjeHussein Ach nee...ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is ook zo onzeker nog. Maar het hoeft niet te duiden op een mk... Misschien nog een test halen en toch de vk bellen? Bij onze tweede had ik hetzelfde en ik mocht toen langskomen voor een vroege echo. Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan!!

10. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Oh nee @SaartjeHussein :(. Het hoeft niks te betekenen. Mijn zusje heeft bij de 2e ook een paar keer bloedverlies gehad. Het kan ook alleen een gesprongen adertje zijn oid. Maar ik snap dat je je zorgen maakt nu. Knuffel!

Ik voel me verder goed. Behalve best moe geen kwaaltjes oid.

11. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    De opgedroogde versie

(Waarom draait ie 'm nou elke keer :confused:)

IMG_4727.JPG

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Mooie test hoor!!

13. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Super zeg! Die gaat hoogstwaarschijnlijk mooi oplopen maar nu al erg duidelijk.

@SaartjeHussein nee toch.. dat maakt je idd erg onzeker. Hoop voor je dat het een onschuldige bloeding is. Ikzelf nooit gehad toen ik zwanger was dus kan je niet perse geruststellen.

14. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ach nee @SaartjeHussein kan me voorstellen dat je ongerust bent. Hopelijk kan een belletje aan de VK je gerust stellen?

Hier indd wat rustiger....enorm druk op het werk (leuke promotie) maar merkte ook dat ik door alle mooie verhalen toch wat verdrietig werd :(
    Uit zelfbescherming dus toch wat minder online geweest

15. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!

16. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Morgen komen ik nog even reageren maar geen bloeding meer gehad verder, gelukkig. Toch nog even een testje gedaan met Action test en avondurine.. binnen 1 minuut was er een duidelijke streep, en binnen 5 minuten was ie dikker dan de controle streep... Ik zal de andere test over een paar dagen doen om zeker te weten dat het netjes oploopt, maar ik voel me wel een stukje zekerder nu gelukkig. IMG_20170712_190556.jpg IMG_20170712_190620.jpg

Nikki15, Tegeirian en Elisabetta vinden dit leuk.
  17. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Dat snap ik, Nikki dat je verdrietig wordt... Knuffel!

18. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @SaartjeHussein Dat ziet er mooi uit! Fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad.

19. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    ]LIJSTJE

PROBEREN
    Brondy
    - 32 jaar - 12e ronde - NOD 3 juli
    Melian - 37 jaar - 5e ronde - NOD 7 juli
    Jabinca - 28 jaar - 1e ronde - NOD 19 juli
    Nikki15 - 36 jaar - 1e ronde na MA (2e ronde) NOD?
    Gerdi - 24 jaar - 3e ronde - NOD ?
    Lovingmyboy -30 jaar-7e ronde- NOD 28 juli

ZWANGER
    Elisabetta
    - 30 jaar - uitgerekend 28 december - Verrassing
    Bubbels84 - 32 jaar - uitgerekend 3 januari - JONGEN
    Hartjesdief - 33 jaar- uitgerekend 16 februari - jongen/meisje
    SaartjeHussein - 33 jaar - uitgerekend 8 februari - jongen/meisje
    Vlinder1983 - 33 jaar - uitgerekend 12 maart - jongen/meisje
    Tegeirian - 35 jaar - uitgerekend 21 maart - jongen/meisje

AFSPRAKEN
    13 juli - Bubbels84 - controle vk
    10 augustus - Elisabetta - controle vk
    11 augustus - Elisabetta - 20wk echo

20. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Vanmorgen voor controle bij de vk geweest. Alles was goed, alleen mijn bloeddruk was aan de lage kant. Daardoor komt het waarschijnlijk dat ik regelmatig licht ben in mijn hoofd. Het hartje hebben we weer gehoord. Het mooiste geluid ter wereld :D

Deel Deze Pagina