Jeetje Bubbels....niets ernstigs hoop ik? Snap dat je hele andere prioriteiten had! Welcome Brondy, gezellig!
Ja, een dikke pre van dit groepje vind ik dat Dat we allemaal voor een derde gaan heeft daar waarschijnlijk ook wel iets mee te maken. Ik zag je ook bij de NOD-club. Daar zal ik je morgen even op het lijstje zetten.
Welkom bij de bejaardensoos Mijn dochter is nog geen 2 maar al vaak opgenomen ivm (ernstige ) benauwdheid. Nooit fijn om te zien maar in ziekenhuis is ze dan wel het beste op haar plek. Ei is gewoon niet gesprongen en alle pre ei symptomen zijn weg. Dus heb een ei loze cyclus vrees ik. Heb ik alleen gehad 1e ronde na de vroeggeboortr
Wat heftig Bubbels. Is je dochter astmatisch? Een klein meisje in een ziekenhuisbed is nooit oké, ook al is het soms de beste oplossing. Ook wel heftig dat je lichaam daar zo op reageert. Hopelijk gaat het inmiddels beter met je kleine dame en kom jij ook weer tot rust.
Ik vind het ook echt fijn dat we allemaal 30+ zijn 😁 . Bah wat naar van je dochter Bubbels. Gelukkig nu weer thuis (toch?). En wat vreemd dat je geen eisprong hebt gehad. Balen. Morgen lekker een dagje vrij. Ik ga een nieuwe bril uitzoeken. Ik draag altijd een bril (ik verdraag lenzen nogal slecht) en heb zin in een nieuwe. Nu een goede actie bij de Specsavers, 2e bril helemaal gratis, dus ik neem er een zonnebril op sterkte bij.
Jeetje bubbels wat erg. En inderdaad wat zijn ze klein dan. Wat een rot weekend. Welkom brondy bij de club. Hier ook de clear houd ovulatie testen besteld. We zullen wel zien eerst de menstruatie maar eens voorbij laten gaan.
Kijkend naar het NOD lijstje komen er een paar spannende dagen aan! IK duim voor iedereen Nog steeds dat zeurende gevoel in de onderbuik hier. Vandaag volgens de ticker eisprong, we zullen zien! Ik zat trouwens te denken, is het leuk/handig om bij het NOD lijstje te zetten in welke ronde we zitten? Melian Ik ga nog geen ovulatietesten doen zo snel al, ik vind dat echt zonde van mijn geld. Mocht ik straks overtijd zijn dan ga ik ook proberen te wachten met testen, al weet ik uit ervaring dat dat me meestal niet lukt Mijn man heeft het zeker naar zijn zin en zou niet meer terug willen. Het enige wat hem tegenstaat is de onzekerheid over een baan etc. Hopelijk kan hij snel na afstuderen aan het werk. Lekker grote schoonmaak! Hier ook nodig haha! Bubbels Sterkte!! Mag ik wel vragen hoe je precies weet dat je een ei-loze cyclus hebt gehad? Brondy Welkom! Dit wordt een gezellig groepje zo, ben best wel blij dat ik jullie gevonden heb Tegeirian Veel plezier met brillenzoeken! Nou ik ga maar weet richting bovenverdieping om aan te kleden. Lange werkdag voor de boeg!
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 12 april Melian - 37 jaar - NOD 14 april Vlinder1983 - 33 jaar - (N)OD 25 maart Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april Tegeirian - 35 jaar - 1e ronde - NOD 3 april Brondy - 32 jaar - NOD 7-10 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26 november - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ 18 april - Nikki15 - intake + echo
Oh, ik ben gek op lijstjes 😍. Vooral als alles dan zo mooi en netjes hetzelfde staat, hahaha. Erg hè. Mijn man wordt er gek van, als hij de vaatwasser uit heeft geruimd en de kopjes staan niet goed in de kast (= niet op kleur e/o patroon en gewoon niet ingedeeld zoals ik het altijd doe) dan ga ik het allemaal overnieuw doen. Heeft hij een hekel aan, maar ik kan me niet beheersen. Anders word ik helemaal onrustig. Hoezo OCD? 😇
owww meiden, ff zeuren hoor! Pfff, had ff gedoe met een moedertje van school. Stomme meiden venijn ook altijd Zos pelen ze samen, zo niet meer...hoort erbij! poe poe Dat gedoe ook altijd. Mijn oudste is 8, zit in groep 5 en wat veranderen die kinderen dan zeg, niet normaal! Hiërarchie niet normaal
Hahaha Tegeirian!!! Tijdens het lezen van je tekst ging het ook door mijn hoofd: "OCDeetje!!" Heel herkenbaar hoor. Als ik de was ophang gebruik ik bij ieder kledingstuk twee wasknijpers van dezelfde kleur en ik werk in een patroon, bijvoorbeeld blauw, groen, geel, blauw... Soms doe ik het expres afwijkend en dan voelt dat heel fout. Maar ja, om te bevestigen dat ik geen dwangneurose heb, moet ik mezelf af en toe tarten En lijstjes.... heerlijk. Misschien een secretaressedingetje? Saartje Ik ben het helemaal met je eens. Ik ga alleen nu dus al grandioos over mijn gestelde grens van obsessie. Met de zwangerschapstest ga ik me inhouden tot NOD. Zullen we elkaar daarbij helpen? Ik ga mijn ronde zo ook even toevoegen. Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe bril Tegeirian. Hopelijk breekt het zonnetje zo lekker door, dan is het de perfecte dag voor iets nieuws!
♡LIJSTJE♡ ☆PROBEREN☆ Vlinder1983 - 33 jaar - (N)OD 25 maart Tegeirian - 35 jaar - 1e ronde - NOD 3 april Bubbels84 - 32 jaar - NOD 9 april Brondy - 32 jaar - NOD 7-10 april SaartjeHussein - 33 jaar - NOD 12 april Melian - 37 jaar - 2e ronde - NOD 14 april Hartjesdief - 32 jaar - NOD 23 april ☆ZWANGER☆ Nikki15 - 36 jaar - uitgerekend 26 november - jongen/meisje ☆AFSPRAKEN☆ 18 april - Nikki15 - intake + echo
Het wat naar Nikki. Ik begrijp het niet helemaal... Zei zij dat? Of hoe? Wat is er gebeurd en waarom leidde dat tot gedoe en venijn?
Haha eigenlijk is het dan nog handiger als de nod data op volgorde staat Edit zie dar dat inmiddels gedaan is Saartje ik temp vanaf bevalling dit jaar om te zie wat cyclus doet. Daarom zie ik nu door lage temp dat ei niet is gesprongen
Ah, yes Melian my fellow OCD-er, op datum!!! Word ik blij van 🎉. Wat was er dan precies gebeur op school Nikki? Nieuwe bril is uitgezocht. Blij mee. Beetje hetzelfde model montuur als ik nu heb, kunststof en rechthoekig, maar dan in het bruin. Nu heb ik zwart, ook leuk, maar bruin staat wel wat zachter. En een heel leuk rond montuur wat de zonnebril wordt. Twee brillen en met de vergoeding van de zorgverzekering hoefde ik maar 218,-- bij te betalen.
Mijn dochter is een allemansvriend, speelt met iedereen en heeft overal vriendjes. Kennelijk vind een vriendinnetje dat niet zo leuk, omdat ze haar liever wat vaker zou 'claimen'. Ze hebben een aantal keer gespeeld, en momenteel speelt ze weer meer met andere kindjes. Dat meisje heeft daar een nare opmerking over gemaakt op school 'venijn' en die moeder sprak me dus ook aan dat ze niet zo goed begrijpt waarom ze niet meer zo vaak samen spelen. Heel verhaal...je kent het wel, meiden gedoe
Wat flauw van die moeder. Mijn zoontje wisselt ook heel erg in met wie hij speelt. Gister heeft hij voor het eerst met een meisje gespeeld. Zij zit in groep 3, hij zit in een 2/3-combi. Nu is hij verliefd op haar en gaan ze later trouwen 😁, terwijl hij meisjes vorige week nog "IEUW!!!" vond. Zo gaat dat toch gewoon bij kinderen.