Ik ben erg verkouden sinds enkele dagen en nu heb ik rechts onder in mijn buik pijn en bij mijn vagina als ik moet niezen. Het duurt dan echt 30 seconden voor ik weer een beetje bij gekomen ben. Als ik een nies aan voel komen dan span ik alvast alle spieren aan, maar het helpt niet. Wie heeft dit ook of weet wat dit kan zijn?
ben ook al twee weken snotverkouden,als ik hoest trekt mijn buik ook helemaal samen en doet pijn. zal er wel bij horen denk ik word er alleen helemaal simpel van.
Hier ook. Als ik moet niezen, niet altijd hoor. Ik hou me buik dan maar een beetje vast zodat het minder zeer doet. Maar het trekt gelukkig wel gelijk weer weg.
Heb ik ook lange tijd gehad, idem bij het hoesten. Heb de tip gekregen van de gynae m'n knieën op te trekken zodra ik een nies- of hoestbui voel opkomen en idd: geen pijnlijke steken Die banden ook hé
Ohh...goede tip...zal ik eens proberen, ben nog volle bak verkouden namelijk Ik heb het trouwens alleen maar aan de rechtse kant, zou het kunnen dat mijn banden/spieren rechts korter zijn dan links? Nu ik weer een paar dagen niks heb gedaan gaat het goed, maar zodra ik weer "gewoon"leef slaan de krampen weer toe
Hmm...van mijn banden heb ik geen last tijdens het niezen. Wat ik wel vervelend vind is dat ik niet meer een goeie controle heb over mijn blaas tijdens het niezen.
haha ja heb ik ook Ik ben de tel kwijt, maar ik heb vandaag al tig keer in mijn broek gepiest Ik voel me net zo'n oud incontinent vrouwtje
Euh ja dat heb ik ook, pies me broek niet vol maar druppie komt er meestal wel uit. Me collega zei dat je het beste je spieren daar kunt gaan trainen, dus onder het plassen even ophouden omdat je er anders na de bevalling last van kan krijgen. Moeder van 3 kids. Weet niet of meer mensen hier van gehoord hebben.
Heb je het toevallig ook met snuiten? Ik wordt er echt knetter van, mijn buik lijkt dan op te zwellen Ik durf eigenlijk geen kracht te zetten, gewoon bang dat mn vliezen spontaan breken Liefs, Duveldraakje
Heb het net gelijk ff getest. Ben best wel verkouden op moment maar met snuiten niet echt. Voelt dan meer als lichte spierpijn.