hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Nou,mijn man is altijd erg lief en ben echt ook erg blij met hem.Zelf ben ik echt shopverslaafd.Hij heeft daar geen moeite mee,alhoewel hij soms echt zoiets heeft van 'heb je nou alweer zoveel uitgegeven...?'Nu dat ik zwanger ben en we weten dat we een meisje krijgen gaat hij helemaal los en moet ik soms weleens zeggen 'jeetje,heb je nou weer wat gekocht!'Echt de duurste merken zijn nog niet goed genoeg voor ons meisje en kreeg zelfs 200e mee om kleertjes voor ons meisje te gaan shoppen!Is dat wat!Whahaha!Dat zal wat worden als ze straks er is!Haar kastje hangt nu al voller als moeders kast en dat is al erg! :oops:
     
  2. Heel erg leuk en lief van hem!

    Maja dan te bedenken dat ze misschien wel nog niet eens 1/4 van haar kast aan zal hebben uiteindelijk!

    Zonde hoor :(
     
  3. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ja.maar zelfs van de maten heeft hij al verstand!Nog meer dan ik...whahaha!Hij heeft dus alles uitgezocht en bekeken wanneer ze dat ongeveer aan kan.Is me wat hè! :)
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    ehm ja leuk
     
  5. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Pffff, ik vind het persoonlijk wat zonde.
    Maar goed, doen wat je niet laten kunt!

    Voor mij zijn de broekjes van de zeeman van 4 euro goed genoeg...
    In het begin slapen ze erin, kotsen of schijten ze het onder.
    Bewaar het geld dan liever voor wanneer ze het echt nodig hebben...
     
  6. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    zo ver int voren kleding kopen lijkt mij ook niet verstandig, ook al heeft je man rekening gehouden met maten. je weet niet hoe groot je kindje zal zijn.
    mijn jongste die overigens precies dezelfde maten heeft als mijn oudste op die leeftijd, heeft nu maatje 80,. mar je ziet ook kinderen van 1.5 die die maat nog hebben dus..........

    ik vind het wel heel lief en schattig hoor dat je mannetje er zo mee bezig is
     
  7. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ach t is toch schattig dat een man zo in de wolken is dat ie t kindje nu al wilt verwennen :)

    t is dan mischien wel zonde om nu veel te veel kleertjes te kopen die ze niet lang aankan...maar ey ze zullen niet de eerste ouders zijn die bij hun eerste kindje zo enthousiast zijn dat er teveel word gekocht :)
     
  8. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Je weet nu ook nog niet wanneer het kindje welke maat aankan. De tabellen zijn richtlijnen.... maar je kind kan best voor of achter lopen. Dan zit je straks met dikke truien als het hartje zomer is of andersom.

    Ik snap het wel, het is vreselijk lief... maar zou zelf liever hebben dat ie een stapje harder in het huishouden zou doen, een rekening zou openen voor de kleine, speelgoed kocht of dat soort dingen.
     
  9. Niet meer actief

    is wel lief bedoeld natuurlijk maar wat zonde van het geld zeg!
    Straks heb je dat veel harder nodig, hopelijk is er dan nog geld over ;)
     
  10. Niet meer actief

    Harstikke lief bedoeld natuurlijk , maar ik had niet zoveel uitgegeven .
    Zoals de andere meiden al zeggen zijn die tabellen maar richtlijnen.
    Isabella is ook vrij klein , en droeg toen ze 6 maanden was nog maatje 62.
    Over 2 dagen wordt ze 9 maanden, en ze verzuipt nog in maatje 74 en draagt soms nog broekjes van maatje 68.
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lief hoor van je mannetje!

    Al is het onzin, als je het kan missen moet je het lekker doen :) Als ze het niet aan heeft gehad of maar 1 keer kan je het altijd bewaren voor een 2de of verkopen!
     
  12. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ach meid, geniet er lekker van. Vooral bij zo'n eerste, ik had /heb het ook hoor.... Als je het er voor over hebt waarom niet. Maar het is wel zo, dat ze overal snel uitgaan. Jelte gaat nu al richting mt 68 en hij moet nog 3 maanden worden.....
    Veel winkelplezier in ieder geval ;)
     
  13. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Fijn dat jij er zo gelukkig van wordt! Als jullie het zo breed hebben moet je het gewoon doen. Is goed voor de economie. ;)

    Ik had er niet aan moeten denken hoor, dat mijn man in die richting zou veranderen! :)
     
  14. acire

    acire Fanatiek lid

    hartstikke leuk toch!

    en de rest verkoop je gewoon weer lekker als ze het toch niet aan kan.. lang leve marktplaats :D
     
  15. Winter

    Winter Actief lid

    5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Leuk dat je man zo enthousiast is. Wel zonde van het geld. Hopelijk kunnen jullie het bij een eventueel tweede kindje dan nog es gebruiken.
    Ik heb het grote geluk dat ik van heel veel vriendinnen en collega's massa's kleertjes al heb gekregen die ik mag gebruiken. Het zijn ook mooi dingen en er zitten hier en daar wel ferme merken tussen. En ik schaam me niet dat ik nog niet veel koop voor onze spruit. Ik ga het geld dan wel aan iets anders uitgeven waarmee ik de baby kan plezieren.

    Liefs Winter
     
  16. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heel schattig!
    Geniet er lekker van hoor..


    XXXX
     
  17. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    jeetje jullie zullen ook wel barsten van het geld zeg!
    Allebei een topbaan of een lening van frisia :)

    nee grapje hoor ;)
     
  18. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jeetje zeg, wat een afgunstige reacties lees ik hier, of interpreteer ik het nu zo fout?

    * zonde?
    * kan goedkoper?
    * zeker geld teveel?
    * past misschien toch niet..?

    laat ze lekker!
    Sorry hoor, maar hier kan ik niet zo goed tegen, alsof iemand niet (veel) geld mag uitgeven en daar plezier over mag tonen!

    Lekker doen hoor meid, het zijn jullie euri's!
     
  19. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, geniet er lekker van!
     
  20. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet afgunstig bedoeld.
    Van mijn kant in ieder geval.
    Maar mag toch mijn mening geven? mag toch wel zeggen dat ik het niet zo zou doen en dat ik het zonde zou vinden...
     

Deel Deze Pagina