nou :( ze is alweer 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden hartstikke leuk natuurlijk maar ze worden zo snel groot. dag klein babytje en welkom grote kleine meid. hoe cliché ook maar het afgelopen jaar is zo ontzettend snel voorbij gevlogen! sta er echt van te kijken van huh:( ze is al 1!!! kan me de dag van de bevalling nog zo ontzettend goed herinneren, voel bijna de weeën nog. rond deze tijd was ze net 10 uurtjes oud en waren we in het kraamhotel en kwamen papa en grote broer op visite. zuuchhtttt

    mijn zoon 2,5 zag een basisschool en zei ik wil ook spelen, dus ikz ei dat is de school voor grotere kindjes over een poosje mag jij ook. zegt znvader jaaa nog 1,5 jaar!
    neeeeeeee dat is mij veels te snel:(:(:(

    ik geniet volop van mn kindjes maar ze worden zo snel groot
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Gefeliciteerd met je jarige meisje!

    En de tijd gaat veel te snel: mijn kleine meisje is afgelopen december op school begonnen. En mijn babyboy is al weer 1,5 jaar gewest afgelopen zaterdag. heb er ook last van.... ;)
     
  3. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik herken het helemaal! Vind Mira ook al zo groot.. Echt al een heel kind ipv een baby.
    Aan de ene kant kunnen ze al zoveel en dat is heerlijk om te zien en ik geniet er volop van, maar aan de andere kant gaat het mij ook veel te snel hoor!
    De bevalling lijkt inderdaad wel gisteren en ik mis die 1e dagen/weken ontzettend!!! :D
     
  4. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    &gefeliciteerd natuurlijk :D :D
     
  5. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    gefeliciteerd!
    Enja, ook hier dat 'probleem' hihi
     
  6. Anta

    Anta Actief lid

    10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd,mijn zoon is vandaag ook 1 geworden. Time flies!
     
  7. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Gefeliciteerd!!

    Herkenbaar ook, mijn zoon zei gisteren tegen mij (2 jaar en 4 mnd) dat ik moest gaan zitten en mijn mond moest houden, nou ik dacht, ik kan me nog zo herinneren dat hij voor het eerst op mijn buik werd gelegd haha. Mijn dochtertje is 9 feb. een half jaar oud geworden. Ik moest er echt aan herinnerd worden dat ze nu ook al hapjes mag en met brood mag beginnen. Ik keek zo...:$
     
  8. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    wel grappig want als ze dat vroeger tegen mij zeiden van meid...je bent zo snel groot geworden dacht ik van ja jaja cut the bullshit ik kan niet voor altijd klein blijven. nu zeg ik het zelf hahaha
     
  9. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    hihihi nog een jarige! van harte gefeliciteerd met je zoon
     
  10. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heel herkenbaar allemaal. Mijn dochter is ook net 1 geworden. En het jaar is mij ook veel te snel gegaan. Het was superleuk en is gevlogen! Het is leuk dat ze zich goed ontwikkelt en dat ze al veel kan, maar het echte baby is er vanaf en ik vond dat juist zo'n leuke fase. Al is het nu ook heel leuk.

    Dus ja, ik voel me ook wat weemoedig.
     
  11. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    gefeliciteerd :D

    En zo herkenbaar, wij hebben ook alles in huis voor dit weekend, want dan word mijn kleine groet man alweer 1, zoooo vreemd en idd wat is die tijd toch snel gegaan
     

Deel Deze Pagina