Hoi meiden, Ik vraag me echt serieus af of er wat draadjes loszitten in m'n hoofd, of dat er nog meer meiden zo 'gek' zijn?! Zelfs na 26 rondes begin ik op 7 dpo met testen met middagurine, want tja sochtends ben ik nog bij m'n positieven dat n test nooit positief kan zijn.... Ik verwacht dan ook echt geen 2de streep, maar ja.. òoit heb ik ergens gelezen dat iemand n pos test had op 7 dpo, dus denk ik smiddags wie weet... Datzelfde denk ik op 8,9,10,11,12 dpo... En ik tuuur echt uren tot ik echt n streepje zie hoor. En anders denk ik dat de test gewoon niet goed is! (Pff moe van mezelf) Ik presteer het zelfs om nog testen als m'n menstruatie al is doorgebroken, want tja òoit heb ik gelezen dat iemand toch zwanger was tijdens menstruatie. Nadat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat niet meer ga doen, begint het hele riedeltje de maand erop gewoon weer Nog iemand die dat heeft? Of/en weet hoe ik die draadjes weer aan kan sluiten?
Hey Wendy, Hahahhaah ik ben ook zo een gek die al zo vroeg test en zich doodtuurt tot ik overal lijntjes ga zien ..Maar geloof het of niet ik heb 7dpo heeeeel licht getest en 8 dpo was ie al duidelijker dus het kan echt
Hey aardbeitje, Oh gelukkig ben ik niet de enige!!hahaha. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Zie dat je 28mei vroege echo hebt, spannend. Hoop dat alles goed is dan! Voel je je ook goed? Enne je geeft me hoop voor morgen (8 dpo)!! Want kan wel zeggen dat ik dan echt niet ga testen, maar we weten wel beter met welke test heb je positief getest?
Hahaha ja dat heb ik ook iedere keer wanneer ik ongi was dacht ik nu ga ik echt wachten me testen tot ik overtijd ben maar dan is mijn ongi weg als een ongeduldig kind wachten op mijn vruchtbare dagen en daarna oeehhhh sta ik bijna te stuiteren terwijl ik me iedere x weer voornam om te wachten tot minimaal mijn nod..maar nee dat gaat echt niet vooral omdat de action-testen zo goed zijn had ik er 10 ingeslagen hahaha maar teste positief met kv2v5 en dat is ook echt de eerste keer want bij mijn andere zwangerschappen had ik na nod zelfs een licht streepje en dit keer had ik op nod (voor nod eigenlijk al) een echte knaller.. Ik voel me verder wel goed alleen heel erg bang en kan/durf niet te genieten..En de dagen duren een eeuwigheid ben zo blij als ik in bed lig om te gaan slapen want dan weet ik dat wanneer ik opsta weer een dag verder ben stom he..
Lol! Hoe je het omschrijft. Nee hier na bijna evenveel rondes als jij nog niet zo gek om al op 7dpo te testen. Vaak wel eerder, maar dan met 10dp en dan wel weer meerdere testen tegelijkertijd, dat weer wel.
Ik ben deze cyclus vanaf 9 dpo gaan testen, terwijl ik me écht had voorgenomen om het niet te doen. Eigenlijk gewoon zonde van het geld en zonde van de tijd.
Yes! Gelukkig herkenning! Hihi Doen jullie ook vaak water erna bij de test? Want heb ik ook ergens gelezen dat de streep (die ik na uren turen heb gevonden..) duidelijker wordt. Daarna ziet ie er heel raar uit, dus denk ik altijd: Pff weer zo'n fabrieksfoutje! Maar als je logisch nadenkt is t niet gek dat ie er raar uitziet, nadat ik er 2 liter water in heb gegooid Ik durfde dit nog niet in m'n 1e post te zetten/vragen, maar nu ik weet dat er andere gekken zijn
Whahaha ja die streepjes pfffff ik denk ook steeds wat te zien na heel veel scheel kijken en onderhand op mn kop hangen voor het beste licht Maar idd paar liter water erover en dr klopt niks meer van hahaha erg hoor dit! In een andere topic wat onmiddels een club is geworden noemen we deze zonde de DPO gekte....
Jaaaa idd in alle standen in het licht houden! Mmm op m'n kop hangen heb ik nog niet geprobeerd, morgen denk maar ns doen!hahaha Haha goede omschrijving dpo gekte!! Hoe heet jullie club? Mag ik me daar ook aanmelden, of is tie niet 'openbaar'!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/432843-waarom-maak-mezelf-gek-165.html#post15111399 haha ben benieuwd of het werkt bij mij wel whahaha en dan vreemd opkijken als ik toch weer ongi word want ik had toch echt wat gezien! Hahaha Ja hoor iedereen met een DPO 'afwijking' is er welkom haha
Hahaha hier ook zo'n gek. Al was ik sommige rondes iets "braver". Gek genoeg heb ik het niet gedaan in de rondes dat ik zwanger bleek. Toen begon ik een paar dagen later met ook nog negatieve testen tot gevolg . Water ook heel herkenbaar. En nooit kloppen de testen als ze negatief zijn.
Hahahah wie niet?! Zolang je jezelf niet compleet gek maakt ermee is het toch prima En ja het kost aardig wat centjes das wel minder....
Hahaha ja idd Ik heb er nu ook alweer veel te veel op voorraad thuis....dus ga natuurlijk weer veel te vroeg testen.