Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank je wel Suus! Je bent lief!!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ohnee Suus, dat is niet leuk.. Hoe gaat het nu?
    Je kunt Ibu bruis (in NL) gewoon via de apotheek krijgen.
    Hebje al paractmol geprobeerd? Vaak raden we dat aan vanwege de pijnstilling en de niet bloedverdunnende werking.
    Ibu werkt tegen de ontsteking.. en die tekenen heb je soms juist wel nodig om de juiste diagnose te stellen.
    Je krijgt vaan ibu bruis mee, na een behandeling..
    Kun je snel bij de ta terecht?
    Sterkte meis.. denk aan je..

edit; ik lees het al, donderdag pas.
    Suus luister, als je er niet vankunt slapen ga je nu meteen weer bellen. Dan is het spoed en kun je desnoods 's avonds nog komen.. echt waar..!!

3. leonieke

Lieve Lobi,

cd 12 is nog vroeg genoeg voor een gewoon mooi ei!
    Ik zeg; blijven hopen en positief denken.. vanmiddag zul je vast wat gaan zien!
    Juist omdat je nu die hormo's gebruikt zullen ze (hoop ik) heus niet verschrompeld zijn, hooguit iets van hun 'eigen' schema af..

Ik hoop dat je op alle fronten wijzer wordt vanmiddag bij Geertgen.. ook wbt het vervolg..

X

4. Leo dank je wel voor je bemoedigende woorden. Kon ik de tijd meer eventjes vooruit duwen.
    Weet je het lijkt gewoon op de vorige keer (zonder eisprong). Toen had ik ook vs, maar de testen bleven wit. Maar goed, nog eventjes doorwerken en vanmiddag weet ik meer...

Hoe ist met jou? Zit nu je hele vakantie erop of heb je nog wel lekker wat daagjes vrij?

5. leonieke

Toch gek wat voor invloed sommige factoren hebben op het groeien en springen van je ei..
    Ik heb nu ineens een korte cyclus, met een hele korte lf..:$
    Las gsiteren ergens dat het er mee te maken kan hebben dat ik 2 nachten heb overgeslagen de afgelopen week..
    You take me in the maling... ;)

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Meiden, ze is gister van 19.15 tot 23.30 overstuur geweest. Ze voelt zich vreselijk, dat is duidelijk. Uiteindelijk viel ze van vermoeidheid in slaap :x. Vanochtend na de fles ook verdrietig. Hard slikken, keel schrapen, tongetje uitsteken, huilen/krijsen.
    Ze zit al 3 weken aan de Zantac, het zou toch nu beter moeten worden ipv slechter?

We gaan haar laten opnemen, vind het vreselijk, maar ik ben bang dat we iets missen. We focussen zo op de Reflux maar misschien is er wel meer aan de hand... Vind het zo erg...

7. leonieke

Wil je dat echt weten? Want het is jaloersmakend hoor..:p

Ik heb in augustus nog 3 weken vakantie.
    Dit was slechts een mini break..

Vooralsnog geen plannen behalve 3 weken uitslapen en zwanger in de branding staan ;)
    Maar de vakantie is Jan zo goed bevallen dat ik niet uitsluit dat we nog een keertje gaan mits niet zwanger..

8. leonieke

Oh meissie wat verdrietig..
    Ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet wilt, maar dit gaat zo ook niet langer...
    Laten ze haar goed onderzoeken en snel met een onschuldige (!) oorzaak met dito behandeling komen..
    Het wordt tijd om zorgeloos te mogen gaan genieten van jullie mooie meisje..
    Hele dikke knuffel voor jou en voor N..
    Ik denk aan jullie..!

9. Uhm...ik snap het niet...

10. Och meis toch wat een schrik. Wanneer wordt je meisje opgenomen? Hopelijk is het niets ernstigs, maar waar denk je aan dat het zou kunnen zijn? Probeer deze gevoelens uit te spreken naar de arts, want vaak haal je de gekste dingen in je hoofd, terwijl een arts die gedachtes misschien meteen kan weghalen. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik snap dat je er overstuur van bent.

11. leonieke

Nee ik ook niet.
    Ik vind het zo gek dat ik gisteren al ongi werd ipv morgen.. dus ging zoeken naar invloeden door vakantie en heet weer..
    Maar het schijnt dus doordat je niet slaapt je lichaam ontregelt raakt..
    Heb de nacht van zondag op maandag vorige week helemaal niet geslapen dus 48 uur op..
    En je lijf doet dan dus maar wat blijkbaar..
    Is toch maf?

12. Gelukkig kun je vanmiddag terecht.. nog een paar uurtjes volhouden meis.. Walgelijk he die onzekerheid..:(
    Ja dat is het. Inderdaad die onzekerheid. En het feit dat mn lichaam me al zo vaak id maling heeft genomen, dat ik nu bijna meteen van het negatieve uitga.
    Weetje wat ik ineens bedenk, jouw cyclussen worden vergeleken met vroig jaar steeds korter. We liepen eerst steeds gelijk, maar nu is jouw ei steeds veel eerder geweest dan de mijne..
    Het kan natuurlijk best zo zijn dat je nu met die hormonen weer 'back on track' komt.. en dus weer een cyclus als vanouds.. met een daarbij behorend ei rond dag 15....
    Noem het wishfull thinking.. maar het kan toch?
    Ik wil het gewoon!!
    Ik heb eens nagekeken en ik had altijd positieve ovulatietesten rond dag 14. Dus dan zou dag 12 nog inderdaad wel vroeg zijn. Maar omdat ik afgelopen ronde MET hormonen op dag 13 mn eisprong heb gehad, twijfel ik dus heel erg. Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en dat mijn eitje gewoon traag, maar gestaag doorgroeit!

Vooralsnog geen plannen behalve 3 weken uitslapen en zwanger in de branding staan ;)
    Maar de vakantie is Jan zo goed bevallen dat ik niet uitsluit dat we nog een keertje gaan mits niet zwanger..
    Uhm...heb ik hier echt naar gevraagd? Haha wat heerlijk meis, het is je gegund hoor!! Gaan jullie dan ook weer weg?

13. Ja echt bizar inderdaad... Ik weet wel dat het LF hormoon met name snachts wordt aangemaakt.
    Het is een raar fenomeen dat vrouwenlichaam:(:(:(

14. leonieke

Weetje wat ik ineens bedenk, jouw cyclussen worden vergeleken met vroig jaar steeds korter. We liepen eerst steeds gelijk, maar nu is jouw ei steeds veel eerder geweest dan de mijne..
    Het kan natuurlijk best zo zijn dat je nu met die hormonen weer 'back on track' komt.. en dus weer een cyclus als vanouds.. met een daarbij behorend ei rond dag 15....
    Noem het wishfull thinking.. maar het kan toch?
    Ik wil het gewoon!!
    Ik heb eens nagekeken en ik had altijd positieve ovulatietesten rond dag 14. Dus dan zou dag 12 nog inderdaad wel vroeg zijn. Maar omdat ik afgelopen ronde MET hormonen op dag 13 mn eisprong heb gehad, twijfel ik dus heel erg. Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en dat mijn eitje gewoon traag, maar gestaag doorgroeit!
    Zie je nou! Het is nog niet over meis! En ik lees net het verhaal in het andere hok van Angelica.. dus nog geen zorgen maken en hopen dat het snal 2 uur wordt!
    Ik duim voor je!

Uhm...heb ik hier echt naar gevraagd? Haha wat heerlijk meis, het is je gegund hoor!! Gaan jullie dan ook weer weg?
    Hihi.. ik had je gewaarschuwd..:D
    Het is echt jaaaaaren geleden dat ik mezelf zo verwend heb met vrije dagen in de zomer.. en ik geniet er volop van!
    Dat heb ik wel geleerd van alle ellende.. soms beetje gas terug nemen doet me goed!

vakantieplannen: Weten we nog niet. Als het weer hier mooi is zitten we hier prima!

15. leonieke

Precies! En je eisprong is zomers op een ander tijdstip dan in de winter ('s morgens vs 's avonds) ook zo raar..
    Dus als je dan gaat reizen tegen de tijd in dan weet je lijf er ook geen end meer aan.. ;)

16. leonieke

Hee eternity! Goedmorgen meis... Hoe is het vandaag met je? Heb je er vertouwen in voor strakjes?

17. Zie je nou! Het is nog niet over meis! En ik lees net het verhaal in het andere hok van Angelica.. dus nog geen zorgen maken en hopen dat het snal 2 uur wordt!
    Ik duim voor je!
    Dank je meis! ik hoop dat jullie gelijk hebben en ik me zorgen om niks maak. Ik neem me dan ook voor, als alles goed is, om me nooit meer druk te maken tot het tegendeel bewezen is (en jij helpt me hier wel aan herinneren, toch??;))

Hihi.. ik had je gewaarschuwd..:D
    Het is echt jaaaaaren geleden dat ik mezelf zo verwend heb met vrije dagen in de zomer.. en ik geniet er volop van!
    Dat heb ik wel geleerd van alle ellende.. soms beetje gas terug nemen doet me goed!

vakantieplannen: Weten we nog niet. Als het weer hier mooi is zitten we hier prima!
    Heerlijk! Jullie hebben groot gelijk! Als er iemand is (zijn) die wat rust en geluk verdienen, zijn jullie het wel! Dus ik zeg: neem het er van!!!:D

18. Haha, dat wordt niet meer op vakantie voor jou dit jaar!!!:cool::D

19. Jaa Eternity ook in tha house!! :)

20. leonieke

Meiden ik ga ervandoor..
    Moet met mijn fiets naar de dokter.. had een lekke achterband en Jan zou hem wel even plakken..euh.. ja..
    Resultaat: Hele achterkant uit elkaar... hij is lief maar zoooooooooooo onhandig die man van mij...

Deel Deze Pagina