Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop het...;)

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Och meis toch.....Wat zielig voor je meissie en wat hartverscheurend voor jou! Het lijkt me niet leuk (understatement) om je kind op te laten nemen, maar als de doktoren dan kunnen vinden wat er aan de hand is.....Niets liever dan je kind blij en vrolijk te zien toch? Hele dikke knuffel!

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Suus Hoe is het met je kies? Kun je eerder terecht?

4. C78

C78 Niet meer actief

Mijke, wat naar dat het nog zo slecht met je dochter gaat en dat ze helemaal over stuur is!
    Krijgt ze flesvoeding?? Misschien heeft ze wel koemelkallergie... heeft Dewi ook. Uit ervaring weet ik dat het niet zo snel gediagnosteerd (jee, wat een woord) wordt.
    Ik hoop voor jullie allen dat ze er achter komen wat ze heeft en dat ze snel van haar pijnklachten af is. Het is zo zielig als zo'n kleintje continu pijn heeft.
    Sterkte!!

5. C78

C78 Niet meer actief

@Lobi en Eternity, ik duim voor jullie voor goed nieuws vanmiddag!! Balen he als je testjes al voorspellen dat het mogelijk wel eens geen goed nieuws kan zijn. Toch hoop ik dat jullie eitjes wel gegroeid zijn!!
    Eternity, hoeveel dagen na eisprong doen ze TP? Een dag of 5 toch?? Hopelijk nog op tijd voor jullie vakantie!!

Zelf blijf ik ook twijfelen of ik nu wel of niet een eisprong heb. Na de vakantie toch maar eens vragen of ze nu inderdaad een keer een cyclus willen volgen.
    Mijn ovutest was ook nog omo vanmorgen, zit nu op CD12 van de 26. Mijn LF is altijd wat kort.

6. MamavanDewi, jij dus ook weer een omotest... Wat is dat toch hier in dit hok:x:x
    Als ik jou was, zou ik ook een cyclusanalyse willen! Ben benieuwd wat het ziekenhuis hierover zegt.

Ik ga zo onderweg naar het Geertgen. Merk dat ik het wel spannend vind!!

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Lobi Succes in het Geertgen!

8. Dank je!:)

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Eternity: Succes strakkies!!! *knufff*

@ Lobi: Voor jou ook veel succes!! En ook een *knuff* :D

10. suussuus

suussuus Niet meer actief

@lobi & eternity, heel veel succes !!!

@tandarts, kan niet eerder dan donderdag ochtend, en morgen hebben we een uitstapje op staan en dat wil ik niet laten vergallen door zo,n stomme kies, maar heb de pijn redelijk goed onder controle.

liefs suus

11. suussuus

@meijke, heel veel liefs en sterkte met jullie en je meisje !
    Als je denkt dat je het ergste hebt gehad , kan het soms toch nog wel eens tegen vallen zoals nu voor jullie !Maar hopelijk komt er iets uit en gaat het daarna veel beter met haar !
    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal , xxx

12. suussuus

zwaait naar nanette...............bijna vakantie !!!!!!!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    suuske.. jaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ruik hem al;)
    mocht de pijn niet te harden zijn meis; tip van mijn ha;) een ibu 400 en een paracetamol 500 samen en je voelt niks meer!1 (en bij echte problemen heb ik nog wel wat morfine liggen van mijn hernia:p)

@lobi en eternity.. Ik duim mee voor een ei dat echt weet wat springen is!!

@ witte testen en oma.. :'(

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    och meiske.. wat een drama.. Ik denk aan jullie en vind het een moedig besluit

15. Ben weer terug. Er was helemaal niks meer te zien, geen enkel spoort van een eitje. de gyn snapte het ook niet. Zei dat ie mss al gesprongen was, maar dan hadden mn testen positief moeten zijn en is wel heel vroeg. Bah ik baal zo ontzettend hard van mn lijf en heb zo overal genoeg van. Ik werd van de hormonen down en neerslachtig. Dat vond ik niet erg, als ze maar hun werk doen. Maar ze doen dus helemaal niks:(:(:(

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Lobi He? Dus een eitje kan zomaar spoorloos verdwijnen? Jeetje meis, logisch dat je zo langzamerhand het vertrouwen in je lichaam kwijt raakt. Maar geef niet op!!

17. Tja eigenlijk kan dat niet. Of zou dat niet moeten kunnen. Maar in mijn situatie is dit dus wel het geval.:(

De gyn wist het ook niet. Ik moet nu volgende ronde op dag 8 en dan weer dag 10 terugkomen om te kijken wat t eitje doet. Om een beter beeld te krijgen. Maar ik snap er niks van:(:(:(

Ik zit erover te denken om weer contact op te nemen met het Radboud. Nu dit allemaal bekend is, zullen zij mij wellicht wel willen helpen. Het scheelt gewoon ontzettend veel tijd. En daarbij denk ik dat als t Radboud je eenmaal wilt helpen, dat ze dan wel veel kennis hebben..

18. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Bij mij dus bijna hetzelfde verhaal als bij Lobi.
    Eitje is niks gegroeid. Ze meette 'm zelfs ietsje kleiner. :(
    Ik moet over 2 dagen terug komen voor alle zekerheid, maar ze zei al dat we deze cyclus zeer waarschijnlijk moeten overslaan.

@lobi: ik voel me precies hetzelfde. Ik baal gewoon zo gruwelijk van mijn eigen lichaam!!! :(
    Eerst wil mijn lichaam een top embryo'tje niet in laten nestelen, en nu heb ik weer een ei wat niet wil groeien...

Ik heb er even genoeg van! :(

19. Eternity, ik weet het meis. Ook ik baal zo gruwelijk van mn lijf, het laat je gewoon telkens in de steek:(:( Had jouw gyn een verklaring?
    Twee rondes terug had ik meerdere eitjes rechts en 2 dagen later waren ze toen verdwenen, Mijn gyn zei dat ze verschrompeld waren. Ik heb er toen niet over doorgevraagd, maar ik denk dat dat bij mij weer is gebeurd deze ronde en wellicht bij jou ook.

20. Omdat ik zo neerslachtig word van de gonal-f zei ik tegen mn man als het deze ronde niet goed gaat (de eisprong) dan stop ik er mee. Ik ben er zo ontzettend klaar mee.:(

Deel Deze Pagina