@mykelti: fijne vakantie meid! @leo: ik heb normaal altijd een goede eisprong gehad, dus die temp maakt niet uit. Temp is altijd al raar geweest.
@lobi en eternity:heel veel sterkte!!!!!!!!!Wat enorm balen zeg. @meijke: vreselijk dat je kleine meid zo verdrietig is! Ik hoop dat ze wat voor jllie kunnen doen in het ziekenhuis. Zantac had volgens mij l lang verlichting moeten geven. Ik had nog even goede hoop dat de neocate voeding jullie zou helpen. Hou je ons op de hoogte!? Sterkte meid! @vakantiegangers; veel plezier, rust goed uit en geniet er van!
mykelti geniet meis! eternity..kl**e voelt het als je lichaam zo gemeen doet! Leo ik heb gezocht in het topic, maar kan niet vinden wat je bedoelt.. ik heb zo de eindejaarsvergadering. Dan nog 2 dagen stand-by voor belangrijke zaken en daarna vakantie! Vandaag nog afscheid nemen van 5!!!!!! collega's.. En daar zitten mensen bij waar ik wel een traantje om ga laten.. pff niks aan!!
Lobi en Eternity, wat naar zeg :x. Eternity, wanneer heb je weer FM? Of heeft dat nu geen zin meer nu het voor je vakantie niet lukt? Mykelti, ik lees iets over inpakken, dus vakantie ? Veel plezier! Nanette, wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt, lekker lang ook natuurlijk . Zo wat een uitstroom bij jullie! Als het fijne collega's zijn inderdaad niet leuk... Vriendlief heeft vanaf vrijdag 4 weken vrij, daar kijk ik ook heel erg naar uit. Gezellig! Vandaag de telefonische afspraak met de kinderarts. Gisteravond, vannacht en vanochtend ging het weer goed, dus dan ben ik gelijk weer aan het twijfelen. Maar we hebben wel vaker goede dagen, dus doorzetten nu... Ik ga vragen of het een dagopname kan zijn. Alles wat Nienke doet qua gedrag (slikken, krijsen, pijnlijk gezicht, in elkaar krimpen, keel schrapen, misselijk zijn enz) komt in 1 dag wel voorbij, dus hopelijk zien ze dan genoeg. Wil haar liever geen nachtje daar laten... Verder is het ook waarschijnlijk dat ze uit haar medicatie dosis is gegroeid. Heb haar gisteren weer gewogen en ze was al weer fors aangekomen. Het is al 1x eerder opgehoogd (12 dagen geleden), maar dat moet denk ik weer. Om 13.00 naar het CB, ze krijgt haar eerste prikjes...
meijke..ik zou even de ka bellen of ze dat prikje nu wel moet hebben. Misschien moet ze straks medicijnen oid die een wisselwerking met de injectie hebben. Mkijn meiske moest de prik uitstellen om een soortgelijke reden..
Nanette, Het schijnt dat het geertgen in opspraak is wegens fraude en behandelingen die uitgevoerd zouden mogen worden. Het fijne weet ik er ook niet van.. heb er in de media (nog) niets van vernomen.. Misschien valt het mee. Het zou een ramp zijn als ze dicht zouden moeten..!!
Eternity, nou.. eiegenlijk vind ik jouw cyclussen altijd een beetje rommelig als ik eerlijk ben.. vandaar dat ik je ei van rare capriolen verdenk.. Maar alsa ze daar goed naar kijken en gekeken hebben dan kan dat het euvel niet zijn zou je zeggen.. dan is dit ei gewoon mega eigenwijs en verdient ie een standje...:x groei nou ei.. en snel!! x
Mijn cyclussen zijn onregelmatig, maar ik heb wel altijd netjes een eisprong gehad. Ik denk dat mijn lichaam nog van slag is door de icsi behandeling. Ik moet morgen nog terugkomen voor de zekerheid, en als dan nog niks heeeel snel gegroeid is, dan moet ik mijn volgende cyclus weer terugkomen. Bah! Veel foute pendels dus.
Dat is zeker bah...! Gek inderdaad.. als je nou 1 pendel had vor juli; oke, maar zoveel... dan ga je toch denken en hopen... hoelaat moet je morgen weer?
Eternity, ik hoop dat je ei een trage start had, maar nu toch door groeit! Balen zeg zoveel foute pendels... Ik heb trouwens ook wat pendel aanvragen uitgezet en er 1 terug die december 2011, jongen zegt. Hopelijk heeft die ook geen gelijk, dat duurt nog zo lang
Update; goed gesprek gehad met de ha. Diagnose postnatale depressie icm relatiestress. Volgende week vervolg afspraak. Behandeling wordt in iedergeval antidepressiva en evt met gesprekken bij psycholoog....
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je nu geholpen wordt! Antidepressiva lijkt me inderdaad niet verkeerd nu, je zit al zo lang in een vervelende stresssituatie... Goed dat je toch aan de bel hebt getrokken. Sterkte verder...
Mvd mijn pendel zegt sept en een meisje Eternity mijn pendel blijft nog steeds juli aangeven voor jou. Ik hoop het zo. Lars vanmiddag eerste prikjes gehad. Dat arme jong heeft heel de tent bij elkaar geschreeuwd. Zo zielig. Nu is hij heel hangerig maar geen koorts. Hoop dat het zo blijft.
@mamavan2snoetjes: wat fijn dat het gesprek bij de ha zo goed is gegaan. Ik hoop dat de antidepressiva zal helpen. En nu er bij jou ook een diagnose is gesteld, heeft je man geen smoesjes meer dat jij alleen maar rekening moet houden met hem. Sterkte meid. Ik hoop echt dat het snel beter met jou/jullie gaat. @femme: wat raar dat je pendel nog steeds juli aan geeft. Die kans is nagenoeg nihil. En wat zielig dat Lars zo moest huilen. Geef hem maar een dikke knuffel van me.
Femme, dank je wel!!! Ik hoop dat het uitkomt! Sterkte voor je kleine mannetje... lekker verwennen na zo'n prikje! Ik heb Dewi trouwens meestal paracetamol gegeven voor de nacht, daar sliep ze toch veel rustiger mee na zo'n prikje.
Mamavan2snoetjes, Heeft de ha die diagnose meteen gesteld? Ik vind het vrij heftig.. gezien jouw thuis situatie lijkt de kans dat het niet specifiek bij jou vandaan komt mij persoonlijk groter.. Hoeft je man niet aan de medicatie? Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat het probleem nu bij jou wordt gelegd.. terwijl er hij degene is die de spanning heeft ingebracht... Ik zou aandringen op een gesprek met een (eigen!!) psych... Jemig meis.. sterkte... X