Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@meijke, heel veel liefs en sterkte voor jullie !
    Hoop dat ze geen week gaan nodig hebben hoor, het heeft nu lang genoeg geduurd !

Liefs suus;)

2. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@suus: wat ben je toch een ontzettende lieverd!
    Hoe is het bij de tandarts gegaan?

Hier op zich wel goed nieuws. Mn eitje aan de andere kant is best goed gegroeid. 15 mm nu. Met heeeeeel veel geluk haal ik het misschien nog net om de cryo terug te laten plaatsen voor de vakantie. Maar dan wordt het wel erg krap!

Thanks iedereen voor het meeleven!

3. suussuus

suussuus Niet meer actief

Ik duim voor je eitje dat het voor je vakantie nog gaat lukken !!!

Bij de tandarts ging het eigenlijk best goed, hij heeft 3 spuiten gezet, de zenuw weggehaald en ik heb eigenlijk niks gevoeld !
    En ik voel nog steeds niet veel , dus heb mezelf beloond met een klein glaasje witte wijn, met een rietje weliswaar !:D

4. eternity79

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Wijn met een rietje. :D
    Geniet ervan meid.

5. Even korte update van mij. Korte versie
    Ze kon mn eierstok weer niet vinden. Ze dacht eitje te zien van 16 mm. Daarna was ze m weer kwijt. Na t plassen nog een echo en toen kon ze m weer vinden. Uiteindelijk en eitje gemeten van 16mm. Morgenochtend ovutest doen en indien negatief ga ik de pregnyl zetten (1e keer!)

6. eternity79

Ook via hier: zeer goed nieuws meis!

7. C78

C78 Niet meer actief

Eternity en Lobi, wat een goed nieuws... toch beide een groeiend eitje!! Ik hoop dat ik snel mag volgen. Hier al 2 dagen VBS maar nog niets op de ovutest te zien.

Suussuus, stoer dat je het weer hebt overleefd! Ik vind de tandarts ook altijd toch naar. Gelukkig heb je geen pijn gehad!

Mijke, veel succes volgende week met je kleine meid...

8. eternity79

Dat wil niet veel zeggen. Ik had vandaag ook al VS, maar m'n eitje is er toch echt nog niet klaar voor. Ik heb altijd wat langer VS.

9. MamavanDewi ik had vorige week idd ook al wat vs, niet zoveel vergeleken met nu, maar toch. Ik hoop dat je snel een pos test mag hebben!!

10. Eternoty best raar eigenlijk. Jouw eitje is nu 15 en nog geen tekenen van springen. Mijn eitje is 16 of 16.5 en staat wel op springen... Gek toch?!

11. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, trouwens wel super dat je gelijk terrecht kon!
    Volgens mij worden eitjes circa 2 cm groot. Het kan best dat de een kleiner blijft dan de ander.
    Hoe lang na een positieve ovutest gaat jouw temp altijd omhoog? Bij mij meestal de dag erna al...
    Moet je trouwens nog wachten met spuiten als je ovutest nog positief is?

12. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik ga even van laatste berichten naar eerdere reageren denk ik...er is geen bijhouden aan ;)

@Eternity, oww meid ik hoop met je mee dat het voor je vakantie nog kan. En dan lekker ontspannen het eitje laten nestelen!

@Lobi, mooi eitje van 16mm...das goed nieuws! Op naar de volgende stap! Succes meid!!

13. C78

C78 Niet meer actief

Hee sprokkel, hoe is het??

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Zit je nog recht na verdoving EN wijntje...haha...:D
    Hoop dat je mooi niks voelt voorlopig!

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Goed! Het was echt mega hectisch de afgelopen weken want madam sliep NIET. Overdag bijna niet en snachts vaak tot 3u of 4u wakker. Was dus lastig om mijn wallen hoog genoeg op te tillen om ZP te kunnen lezen :D

Maar sinds eergisteren hebben we een inbakerslaapzakje en dat ding is een wondermiddel!! Ze slaapt als een os nu en is dus ook een stuk fitter als ze wakker is...heerlijk. Ik voel me ook weer bij mijn positieven komen :)

Het is overigens een heerlijk ding, lief meiske en ze huilde ook vrij weinig...maar wapperde zichzelf gewoon steeds wakker haha.

Ik moet nog verder teruglezen hoe het met jou is, maar vraag het toch alvast...Hoe gaat het met jou meid??!

En als iemand me snel wil updaten dan graag :D

16. Ja super he!!
    Ik heb niet zo vaak getempt. Volgens mij duude t vaak wel even voordat ie omhoog ging. 1 x kan ik me herinneren een dag of 3 ofzo. Hoezo? Heeft dat er iets mee te maken?
    Als mn ovutest negatief is, dan mag ik spuiten sochtends. Is ie positief dan mag ik savonds spuiten. Maar denk dat ik dan smiddags nog een testje doe en indien pos, dan even bel.
    Overigens vraag ik me af of spuiten nog wel zin heeft als je test negatief is en ei dus al gesprongen??

Sprokkel hee meis! Fjlijn te horen dat je kleintje eindelijk slaapt! En jullie dus ook, heerlijk!! Wat ik me ook afvroeg, hoe is t eigenlijk met je vriendin?

17. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben niet zo goed in updaten... maar ik doe ene pogign voor je :D
    Alex schrijft weer wat vaker mee. Mamavan2snoetjes (kris) heeft hulptroepen in geschakeld omdat het thuis niet lekker gaat.
    Eternity en Lobi waren hun ei kwijt, maar bleken waarschijnlijk alleen wat vertraagd.
    Mijke gaat maandag met haar guppy naar de kinderarts omdat het ondanks de reflux medicijnen niet alle problemen verhelpen.
    Nanette had geen testdrang maar zou wel een testje mee op vakantie nemen.
    Femme heeft haar handen ook vol aan haar kleintje.

Euhh ik ga nog even verder denken want ik ben er een hoop vergeten :)

Ik heb mijn lapro gehad en ze hebben een verkleefe eileider verholpen. Nu dus weer extra kans... Hopelijk was dit het euvel!

18. C78

C78 Niet meer actief

Ja, inderdaad, sprokkel hoe is het met haar??

19. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Lief van je om weer aan haar te denken!

20. C78

C78 Niet meer actief

Verder de update ;)

Mykelti, suussuus en Leo hebben oma weer op visite.
    Twijfel heeft nog steeds een hoge suiker ondanks de insuline.
    Saffron haar dochter heeft wat problemen met drinken uit een fles.

En nu ben ik er vast nog meer vergeten... Sorry!!

Deel Deze Pagina