Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by leonieke, May 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Hmmm, weet niet hoe lang ik nog kan meelezen/schrijven, want lijkt er eentje uit diepe coma te ontwaken :D

2. C78

C78 Niet meer actief

Wel fijn dat ze weer aan het werk is, maar toch ook een best heftige ervaring. Je weet je volgens mij zo lang geen raad met alle emoties...

Weet je trouwens voor het slapen, wij hebben bij dewi altijd een klein slaapzakje van de Hema gehad waarvan we de armsgaten dicht hadden gemaakt. Een goedkope oplossing als je een keer zonder zit ;) Hier deed het inderdaad ook wonderen aan de nachtrust!

3. C78

C78 Niet meer actief

Haha, we mochten gelijk weer aan de slag :D We zijn alweer druk bezig geweest afgelopen week!
    Verder is het gelukkig allemaal megevallen... ik zag erg op tegen de narcose maar ik heb er niet echt last van gehad.

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Hee das een goeie tip...dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb ;)
    Ja he, we balen nu dat we er niet eerder een gekocht hebben, want wat een verschil! We waren alledrie ook redelijk op, maar nu dus weer in rap tempo aan het bijtanken :D

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Fijn!! Nou hopen dat het Praxissen gewerkt heeft!!! Zit je al op het wachtbankje nu?

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    @als je het leuk vindt... heb nog wat nieuwe foto's in mn profiel gezet van Robin en van het bezoekje dat Lars en Femme aan ons hebben gebracht.

7. C78

C78 Niet meer actief

Ik denk dat mij ei ook weer wat later is deze maand. Het zit hier in de lucht volgens mij :)

8. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb wel al een fototje van femme gezien :D Maar ik ga zeker even kijken!

9. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    @Femme, Saffron en Meijke...oww prikjes, ik kijk er zoo tegenop!! Maar je mag dus gewoon paracetamol geven indien nodig...vermengd met water?

@Meijke, bah wat zal het zwaar zijn je meisje in het ziekenhuis. Hoop dat je een beetje kan slapen zonder haar. Dat er maar heeel snel wat uit mag komen, en dan natuurlijk goed nieuws! KNUFFEL en heel veel STERKTE!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    @Nanette, ik zie in je onderschrift dat je in juni weer een mk hebt gehad...wat ongelofelijk klote weer meid! Ik moet dus nog verder teruglezen maar hoop dat er nu wel meer aan gedaan wordt qua onderzoeken en zo..?!

11. C78

C78 Niet meer actief

Ahhh, paracetamol met water (bah, dat smaakt vies) dat is zielig... Gewoon hele kleine zetpilletjes van 60 mg mogen ze in het begin. Na 3 maanden mogen ze zetpilletjes van 120 mg.
    Maar dat leggen ze je ook uit tijdens je bezoek aan het cb. Het kan alleen handig zijn de zetpillen alvast in huis te halen. Ik hoorde trouwens later dat je ook gelijk de 120 kan kopen en doormidden kan snijden...

12. C78

C78 Niet meer actief

Sprokkel, veel plezier met verder lezen... ik ga mijn nestje opzoeken!
    Hopelijk zijn jullie allen weer snel bijgeslapen.
    X

13. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ja, dat is echt per persoon verschillend.
    Het ene eitje springt bij 16 mm en de ander bij 20 ofzo pas.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sprokkel, hier ook zetpil gegeven tegen de koorts. Eentje van 120 mg door de helft idd.

Lobi en Eternity, mooi nieuws van de eitjes :)

15. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Sprokkel: Fijn dat jullie meiske weer slaapt en jullie dus ook :D

@ Eternity en Lobi: Jeetje... Wat doen die eitjes bij jullie verwarrende dingen zeg... Maar zou wel tof zijn... Beide nog in juli ;) :)

@ Meijke: Goed de nacht doorgekomen met de meid? Geen last gehad van de prikjes?

@ MvD: Aardig goede update!!! ;)
    Fijn dat je eileider het weer doet en jullie weer kunnen praxissen (zoals Sprokkel het mooi zegt :D)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    nee verder geen actie, maar dat ligt ook aan ons. We zijn niet naar de gyn gegaan hiermee. daar schieten we toch niks mee op. Was wel een vmk hoor.
    Woensdag tot zaterdag steeds positievere test en vanaf zondag ging hij weer richting wit.
    Wel naar een homeopaat gegaan. Nu eerst maar even natuurmedicatie en rust (in ons hoofd0 en dan beslissen we verder..

Fijn dat jullie kleine roodborstje eindelijk slaapt.. Kun jij weer fluiten;)

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

#2157 leonieke, Jul 15, 2011
    Last edited by a moderator: Jul 15, 2011
    Eternity, Gelukkig dat er wel een eitje groeit!!! Ik hoop en duim en bid dat is vlot genoeg is voor een tp voor jullie vakantie.. maar in elk geval groeit ie wel..! Dat is een hele opluchting kan ik me zo voorstellen..

Het is heel verschillend hoe groot je ei is voor je positief test op LH.. ik test meestal 4 dagen voor ei al positief... en 2-3 dagen voor ei is ie weer wit...

Ze zouden je eigenlijk een gebruiksaanwijzing moeten geven bij je eigen lichaam he!? En dat oma de die eerste keer dat ze komt (als je 13 bent ofzo) meeneemt..:p

18. leonieke

Nanetteketet, Jij gaat lekker op vakantie!!!!!!!!! Wanneer gaan jullie op weg?
    Merk je iets van die natuur medicatie? Ben altijd wel benieuwd of er dingen veranderen in je lijf..

19. leonieke

Karine, Hoe gaat ie bij jou? Elke keer als ik jouw banner zie kan ik mijn ogen niet geloven hoe snel de tijd gaat!
    25 weken + al :$
    Hoe vind Ryano het? Heeft hij al in gaten wat er allemaal gaat gebeuren?

20. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Hey!!!
    Ik vind het lastig om hier te posten hoe goed het met me gaat, daarom schrijf ik er eigenlijk nooit iets over ;)
    Maar ja.. Het gaat super!! Gaat wel snel inderdaad... Ben al bijna 6 mnd :) Voel me goed, heb eigenlijk nergens last van en Ryano vind het helemaal geweldig!! Hij heeft geholpen met het schilderen van de meubels voor zijn broertje en zei toen: "mijn broertje deze echt mooi hoor mama!"... Dus heel schattig!! We hebben vorige week ook de pretecho gehad en toen heeft hij zijn broertje op het scherm gezien ("jij een hele vieze navel mama??"... Hahahahaha :p :) ;))
    Dus gaat lekker hier... ;) Nog 1 weekje werken en dan lekker 6 weken vakantie... Kan er nu al van genieten :D

Share This Page