Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Karine, Van mij mag je alles schrijven hoor meis!!! Juist; want hoop doet leven! Het lijkt wel of er alleen maar vervelende dingen gebeuren hier de laatste tijd.. dus wat goed en mooi nieuws is -bij mij iig- van harte welkom!

Zo... dus jij hebt een hele vieze navel... zo hoor je nog eens wat.. ;)
    Hoe kwam ie daar bij dan?

Lekker.. bijna vakantie! (heel eerg hoor, maar ik ben het vergeten; sta jij nou ook voor de klas? ja toch?)
    En dan paar weekjes werken en dan verlof?

liefs

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    woensdag of donderdag vertrekken we..
    Mijn hele huisstaat nu op de kop.. wil alles klaar hebben voor die tijd..
    manlief denkt dat hij met een slavendrijver is getrouwd...
    (zo weer even met de zweep naar boven)

De medicatie merk ik wel.. ben af en toe super emo enz.. veel meer als normaal..Dus er is wel iets gaande in hormonenland... Ook veel meer last van mijn borsten als bij een normale cyclus van mij.. Al met al wel goed nieuws denk ik..
    Ohh en ik heb meer trek,da's dan wel weer jammer.. dus maar rijstwafels gekocht voor als ik een snaaibui heb.
    Normaal had ik daar niet zo'n last van aan het einde van mijn cyclus, of ik moest zwanger zijn (en nee het is 95% zeker dat dat nu niet zo is)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey karine met je vieze navel:p ik wil het ook wel weten hoor

4. leonieke

Precies, foto's willen we!

5. leonieke

Dus er gebeurt wel iets in je lichaam!? Dat lijkt me positief!
    Ga je nog terug om opnieuw de waardes te laten bepalen na een bepaalde periode?

Hmm.. dat van die lekkere trek is inderdaad even wat minder...lang leve de low carb rijstewafels.. jammer dat ze zo stinken.. :p

Hier vreet ik vandaag ook alles wat los en vast zit! Sowieso rare ongi deze keer.. minder kramp (geen paraceamol), maar wel langer en meer bloeden... en ik ben alweer 3 dagen achter elkaar op de bank in slaap gevallen.. zou er bijna wat van gaan denken..

6. leonieke

Wat een rust hier overdag! Ik ga ook maar weer eens dan.. Tour de France kijken!

laterz..

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Ik sta idd ook voor de klas (basisschool)... En ik moet in het nieuwe schooljaar nog maar 4 weekjes werken voor ik verlof heb, HEERLIJK!!!

X

8. leonieke

Karine, dan had ik het toch goed opgeslagen op mijn harde schijf! Oh.. heerlijk toch! vakantie, maandje werken en dan verlof.. goed uitgekient..;)

Nee echt hoor, je hoort zoveel nare dingen rondom zwanger worden en blijven de laatste tijd, dat ik het ook heerlijk vind om te horen dat het ook leuk kan zijn en goed kan gaan!
    Je zou haast niet meer durven! Als je maar niet gaat zeuren over striae... (just kidding :p ;))

Ik dacht al aan die echo smurrie in je navel ofzo.. haha.. ook altijd zo goor..
    Hij heeft in elk geval goed opgelet bij de echo! :)

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    #2169 karine, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    Hahaha.. Nee niet eens die echo-gel... Had idd ook nog gekund... Hij bedoelde echt zijn broertje op het scherm :D

Ik moet de foto's even verkleinen en probeer ze in mijn album te zetten voor een ieder die ze wel wil zien ;)

Edit: Is gelukt... Staan in het album Ukkie...

10. C78

C78 Niet meer actief

Karine, leuk om te lezen dat het zo goed met je/jullie gaat! Ik ga je foto's even bekijken :D

11. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Amen!!!
    Ik sluit me hier helemaal bij aan.
    Goed nieuws is altijd welkom hier in het hok!
    Ik ben blij dat het goed met je gaat Karine!
    En wat mij betreft: vooral komen melden hier!

12. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ben ik nou gewoon de eerste hier deze ochtend?
    Het moet niet gekker worden. ;)

Ik zit nu in de wachtkamer in het ziekenhuis voor weer een fm. Ik ben benieuwd hoe mn eitje het gedaan heeft de afgelopen dagen.
    Mn ovutest was vanmorgen wel iets donkerder dan dr afgelopen dagen.
    Ik hoop echt zooooo dat ie goed gegroeid is.

En dan mag ik na de fm meteen de hele dag werken. En morgen ook en overmorgen ook. Bah!

13. suussuus

suussuus Niet meer actief

He lieve meid !
    Heel veel succes, ik houd je handje vast hoor !
    En kaarsjes staan gereed!

dikke knuffel, liefs suus

14. Lieve eternity succes meid!!!!

15. leonieke

Eternity, Inmiddels ben je al binnen (of weer buiten).. ik hoop dat je straks online komt met goed nieuws! Je testje kleurt nu wat meer dus.. mooi! Groei eggie groei..!
    Bah... veel werken dus de komende dagen.. even een eindsprintje richting de vakantie?
    Hoe lang gaan jullie eigenlijk? Wel zalig he, iets leuks om naar uit te kijken.. dat kan je na al die maanden zkh in zkh uit wel gebruiken!
    En Rome.. het is er geweldig!! Wij gaan heel misschien in augustus een paar dagen (aangestoken door jou, hihi)

16. leonieke

Gisteren s.vader op de koffie.. nu moet ik erbij vertellen dat die man oud is (86) maar ook dat ik na december een beetje een kijkje op hem heb..
    Zit ie te vertellen dat een kennis van hem (en van vroeger van mij) weer thuis is na een vroeggeboorte.
    Dus ik vraag hoe het gaat en of het kindje ook mee mocht..
    Nee, baby moet nog paar weken blijven maar gaat wel goed.
    Het is een meisje.
    Dus ik vraag hoe ze heet..
    Weetje wat ie zegt? "ja ik weet niet meer precies, het was een gekke naam voor een meisje.. iets van Jet of Pim ofzo..."

Euh... ja.. bedankt.. dat is dan ook weer duidelijk..:x

17. leonieke

#2177 leonieke, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2011
    Heeee.. dit artikel ken ik helemaal niet! Vraag me dan ook sterk af of de wetenschappelijke bewijzen zoals genoemd werkelijk zijn.. ;)

Het is wel zo dat gingivitis en parodontitis (tandvleesontsteking en uitgebreide ontstekingen onder het tandvlees)
    inderdaad bacterien met zich mee brengen die ook worden gevonden bij vroeggeboortes,- compicaties bij diabetes en bepaalde hart,-en vaatziekten..
    Maar dat gaat vooral om een goede mondhygiene in het algemeen.. 2x per dag poetsen, en tussen de tanden en kiezen reinigen.. dit kan ook stoken of ragen zijn en het is dus NIET zo dat je met een floss draadje snel zwanger raakt!
    Sterker nog; flossdraad is vaak ontoereikend om goed tussen de tanden en kiezen te reinigen!!

Als je zwanger bent en je hebt of krijgt bloedend tandvlees is het zeker aan te raden om je mondhygiene naar een (nog) hoger plan te tillen.
    Onder invloed van progresteron kan je bot makkelijker in een onsteking meegaan en hebben juist de 'kwade bacterien' (zij die zonder zuurstof kunnen leven en dus in het lichaam kunnen infiltreren en overleven) vrij spel..
    Dit kan -ik zeg kan, want niet altijd en niet bij iedereen- weeen opwekken..

Excuses, beroepsdeformatie... :) :)

18. leonieke

Nou inderdaad... het is meer een uislaaphok these day's... ;) :D

19. Leo wat een nare opmerking... Ik zit er ook niet van te kijken na hoe hij gereageerd heeft na Pimmetje*, maar toch valt hier mn mond van open. Ik hoop dat t je likt t ene oor in t andere uit, want deze man is gewoon echt een hopeloos geval...

Van tandontsteking wist ik. Zo ben ik tijdens de zwangerschap van M eens op zondag naar de spoedtandarts geweest omdat ik ontstoken tandvlees had. Die man zag me aankomen, allemaal mensen met afgebroken tanden enzo en ik omdat ik bloedend en ontstoken tandvlees had haha:):D

20. leonieke

Haha.. ja.. dat kan ik me voorstellen.. de meeste mensen moet je aan hun haren naar een mondhg slepen voor 'alleen' bloedend tandvlees .. dus dat jij daar met een bloedserieus gezicht stond kon ie vast even niet verwerken!
    Maar doe je goed hoor!!!

En nu heb je mij... mijn 06-spreekuur staat altijd tot uw beschikking.. :p

Deel Deze Pagina