Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat klinkt goed! :)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ben er weer... :)

Heb alles bijgelezen maar weinig onthouden.. :)

Sprokkel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.. in alle opzichten!
    Tot snel on the line... Liefs

Lobi, Wat goed dat jullie je hebben ingeschreven! Is je man van gedachten veranderd?
    En hoe is het met je schoonzusje? Geen belemeeriende leverwaardes?

Weekendje was helemaal super! Welness was een heel kleinschalig complex met allemaal afzonderlijke behandelingen. Sponshamam, Pakking, scrub stoomreiniging, hydrojet (Hmmm..!) en zonnebank..
    Daarna helemaal rozig een hotel ingedoken.
    Manlief eerst Champions league gekeken en daarna samen nog aan het werk.. ;) tmi?
    vanmiddag eerst rondvaart door Giethoorn (maar slecht weer) en ons daarna nog een ongeluk geshopt bij Batavia stad..

Kortom , een heerlijk weekend!

Nu ga ik nog even alles voor elkaar maken voor morgen, want mijn collega/studiegenootje komt 'solliciteren'!

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Tell me more, tell me more.. ;)

4. Leo, dat klinkt super goed!! Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad!!

Mykelti, fijn he!:)

Leo, ik stuur je de uitslag wel even per pb. Ik weet niet of ze het fijn vindt als ik t hier zo neerzet..

5. Oh en mijn man is inderdaad van gedachte veranderd. Eigenlijk was ie een beetje bang dat ik te hard van stapel zou lopen;):cool: Maar we hebben een heel fijn en goed gesprek gehad vanmiddag!

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lobi mag ik het ook hebben via pb. Ben erg nieuwsgierig

7. Ja hoor tuurlijk!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lobi wat een goed nieuws allemaal!!!

@Femme dat is heel normaal dat je je zorgen maakt, gewoon wat tips van ervaren moeders aannemen en je komt er heel goed doorheen......wij hebben het wiel vaak nl ook niet uitgevonden en ook weer gehoord van......

@Twijfel, ja goed he..........nou ga ik nu niet zo ver lopen hoor........en even in de stad ergens zitten om het beetje te spreiden.
    Als ik jou was zou ik niks maar dan ook niks meer tillen.....makkelijk met 3 kids....maar toch.......

Alllllll hier bekaf moet echt gaan liggen nu.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lobi het zijn super kaarten. Ik snap dat je daar blij mee bent.

Goof het gaat met vallen en opstaan. Soms denk ik ooooh dat komt wel goed en het volgende moment dan ben ik weer overbezorgd en vraag ik me af of het wel normaal is. Maar ik wil ook weer niet met alle vragen hierkomen omdat het voor sommige meiden erg confronterend kan zijn.

All ik ga ook pitten ben bekaf

10. Femme lekker slapen meis. Goed uitrusten is belangrijk!!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lobi wat goed dat jullie je hebben ingeschreven. ik ben heel benieuwd naar hoe het nu verder gaat. Houd je mij op de hoogte?

Goofke.. Wat goed zeg! En inderdaad erg stoer!

Twijfel.. ik snap wel dat je net een brug te ver gaat. Je wilt zo graag een hoop doen.. Maar probeer goed op jezelf et passen

Femmel je herstel gaat ook voor.. Maar ik snap wel dat jij je schuldig voelt. Iedereen kan zeggen dat dat niet hoeft, maar dat zorgt er nog niet voor dat je het niet voelt.

12. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Sprokkel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter robin....

Ik kan merken dat t me wel zwaar valt, nu een kleintje erbij.... heb nergens meer tijd voor. ik ga van Megan voeden, naar spelen met Jamie tussendoor t huishouden. ben nog een beetje zoekende naar t ideale ritme, maar ja kinderen laten zich niet " regelen/plannen"... maar tijd voor mezelf is ver te zoeken..... ach zal vanzelf wel komen....

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    #213 goofychick, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Oh lieverd weet zooooo wat je bedoelt........soms zeggen ze wel dat 1 1/2 jaar ertussen druk is, ja ehhhh maar dan zitten ze nog niet in die peuterpubertijd.
    Het komt maar het duurt zeker een week of 6-8 dat je denk wohhhhh!!!

En het is zeker geen geklaag (mede kippetjes) Maar tis iets waar je blijkbaar "niet" over mag praten want je hebt het tenslotte zelf gewild.....jaaaa ehhhhh maar dat betekent niet dat het niet zwaar is. En je denkt dat je de enige bent, maar zodra je je openstelt hoor je zooveeeel moeders dit zeggen.

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Goofy en nanette: gelukkig hebben mn kids en man me heel erg goed meegeholpen afgelopen weekend en ik heb gisteren bijna niets hoeven (mogen ;)) doen van hen. Ik ben zo blij met hoe ze het oppikken. Ze zijn allemaal zo lief voor me dat ik me soms wel eens afvraag waar ik het allemaal aan verdiend heb.

Kristel: ik sluit me bij goofy aan, het duurt even voordat je een ritme hebt gevonden. Op een of andere manier staat (bijna) niemand hier van te voren bij stil. Neem je tijd om aan de nieuwe situatie te wennen. Maak niet dezelfde fout als ik maakte, door te snel te veel te willen. Dan duurt het uiteindelijk nog langer voor je weer in je ritme bent.

Leo: dat klinkt als een heerlijk weekend.
    Succes met je sollicitant.

Gisteren heb ik met pijn in mn hart, de oppas van de kerk overgedragen aan 2 andere enthousiaste moeders. (Voorlopig dan.) Het werd toch wat te zwaar om alles te regelen en op te vangen.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wat is het hier rustig!!

Vanmorgen is het cb geweest. Heel veel info en met Lars was alles goed. Nu poging tot bijslapen

16. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ik kwam even melden dat ik vandaag ongi ben geworden, dus dat ik vanaf morgen moet beginnen met de spuiten...

Ik ben de afgelopen dagen weinig hier geweest, maar ik voel me niet zo erg goed. Ik ben zo bang ineens voor het traject...
    Voor de spuiten, voor de punctie...
    Watje dat ik ben....

17. Lieve Eternity ik snap je spanning, ik snap je angst, maar eindelijk mogen jullie ervoor gaan meis!!!! Ik hoop dat je snel al je moed en hoop bij elkaar lan rapen en vol goede energie dit traject kunt starten! Je hebt hier zo lang op gewacht... Sterkte meissie!!

Femme fijn dat t zo goed gaat met Lars!!

Hier weet ik niet of ik aankomende ronde al kan starten, want vanaf dag 12 gaan we met vakantie. Ik weet niet of t dan verantwoord is... Wel gaan we binnen Nederland en mss zouden we echo's kunnen laten maken op vakantie, maar ik weet niet of we dat wel moeten doen. Afwachten dus maar...

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve eternity een watje ben je zeker niet. Het is hartststikke normaal dat je bang bent. Het is ook een heel intensief traject. Je mag eindelijk beginnen maar je bent bang voor de hormonen en hun bijwerkingen, voor de punctie die geheid wat pijn gaat doen. Je hoop die daarop volgt.
    Je bent een harstikke sterke meid en denk aan de dingen die je al meegemaakt hebt. Je kan dit en je gaat dit gewoon doen. En als je ergens over wilt praten, zeuren of gewoon klagen, wij zijn er voor je en we trekken je erdoorheen. Je kan dit lieverd

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve lobi je gaat op vakantie om te relaxen en te ontspannen. Ik snap je drang om eindelijk te kunnen beginnen. Maar als je tijdens je vakantie doorgaat met het proces ben ik bang dat je niet kan ontspannen en relaxen. Maar aan de andere kant kan je wel ontspannen als je nog een ronde wacht? Succes meis met beslissen. Wat je ook beslist ik wens je heel veel sterkte en hoop toe.

20. Femme, je verwoordt het precies goed!! Moeilijk hoor... Ik denk dat ik op dag 2 gewoon naar het Geertgen ga en het daar bespreek. Misschien mag ik wel helemaal niet beginnen en ben ik nu een keuze aan het bedenken die ik mss wel helemaal niet heb.

Deel Deze Pagina