Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Had je overigens Babyboom gezien de 6e?
    Dat kindje heette Nim... en ze had het steeds over Nimmetje.. klonk ook zo schattig!!

2. leonieke

Eternity, Wo bist du? *duimderdeduimerdeduim*

3. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@suus, leo en lobi: thanks meiden!

@leo: yep. Er zijn 2 van mijn collega's op vakantie, dus ik moet samen met mijn andere collega de tent runnen hier! Pfff...
    Wij gaan 8 daagjes naar Rome! :D
    Ik heb er zoooooooooo'n zin in!!!! En dan zal ik tegen de paus zeggen dat jij in augustus komt! :D

Nou, ik heb goed nieuws gekregen vanochtend! Eitje is 19 mm!!!!
    Dus mijn ovutest zal vanaaf wel posi zijn. Dus als m'n cryo'tje het overleefd,
    ga ik de tp nog halen voor de vakantie!! JEEEEEEEEEJ!!! :D :D

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, alle duimpjes draaien hier voor je eitje !!!

@leo, gelukkig kun je het wat relativeren, maar kan me ook voorstellen dat je soms gewoon wilt kunnen zeggen , wat een lompe ondoordachte opmerking, !!!! Ik vind Pim een geweldig mooie naam !!!

@lobi, hoe is het met jou ? Gaan ze nog een keer kijken ?

Heb het dit weekend toch wat drukker dan gedacht, heb er even een 10-jarige dochter bij van een vriendin !

liefs @ all

@meijke, hoe is het in het ziekenhuis ?

5. suussuus

suussuus Niet meer actief

Zo dan gaan we vanaf nu duimen voor de cryo !!!!
    Lieve schat, ik gun het je zo !

6. eternity79

Thanks lieffie!!!

Wat gezellig dat de dochter van je vriendin bij je is dit weekend!

7. leonieke

Oh meis wat heerlijk!!!!! Jouw eitje is gewoon een dieseltje.. komt misschien wat langzaam op gang maar als ie 1 keer groeit dan groeit ie goed!
    Whoehoe....!!!!
    Wanneer staat de tp dan geplant?
    Ik zeg; Op naar Rome zonder Lambrusco.. ;)

8. leonieke

Suus, Ik wens je een gezellig weekend! Een meid over de vloer.. toch weer heel anders dan al die mannen..!

relativeren, ik zal wel moeten.. maar het is jammer.. voorheen vond ik het een schattig oud mannetje, nu vind ik het een autorotaire nare oude man...

En weetje, Pim is Pim omdat het ging zoals het ging. Als ik een gezonde dochter met 37 weken zwangerschap had gekregen had ze geen Pim geheten.. dat is ook een feit..
    Maar juist daarom had ik iets van; wat zeg je nou vent?

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity het zou dus nog steeds zo kunnen zijn dat de pendels toch gelijk hebben. Ooh meis ik hoop het zo voor je.

Leo wat een rotopmerking van je schoonvader. Ook al is ie oud dat wil nog niet zeggen dat hij zulke opmerkingen mag maken.

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lars was pas om zeven uur wakker vanmorgen. Ik zeg goed gedaan ventje en nu volhouden. Hopelijk geen toeval. We hebben allebei daarna weer geslapen tot 11 uur. Bijna negen uur slaap! Wat een heerlijkheid.
    Vanavond gaan we naar Harry Potter en Lars blijft bij mijn ouders slapen. Zal wel wennen zijn

11. eternity79

@leo: ik heb als ik terug kom van Rome nog lekker 2 weken vrij samen met manlief.
    Dus dat is wel ERG lekker!
    :D

Ja, raar hè! Van 15 mm naar 19 mm in 2 dagen. Of ja, 1,5 dag eigenlijk, want de vorige keer was ik laat in de middag pas daar, en nu heel vroeg in de ochtend.
    Maar ik moet bellen als m'n ovutest posi is, en dan zal ik wel meer horen over de tp enzo.

En wat lomp van je schoonvader idd!!! :x
    Hij weet toch ook wel dat jullie dochtertje Pim heet????
    En ookal is hij oud, dat wil niet zeggen dat hij dan geen rekening mag houden met anderen.

@femme: het zou nog steeds wel kunnen ja. Als de cryo goed ontdooid tenminste...
    Als je pendel gelijk heeft, dan kan ik meteen bij 't Vaticaan je heiligverklaring inleveren. ;)

12. eternity79

Wauw, dat is genieten zeg, 9 uur slapen!! :)

Oeh, spannend hoor, dat je Lars bij je ouders gaat laten!
    Maar probeer toch een beetje plezier te hebben vanaaf meid!

13. leonieke

Maar zelfs mijn moeder vraagt er nooit naar! Heeft nog nooit haar naam genoemd..
    Ik vertel weleens wat en dan praat ze wel mee, maar uit zichzelf beginnen? echt niet!
    Voor veel mensen is het kennelijk errug moeilijk allemaal..

Waarom denk je dat ik zo graag hier bij jullie ben.. :)

14. leonieke

#2194 leonieke, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2011
    Femmel, zo dat heeft ie keurig gedaan!! Lekker hoor ff flink bijtanken!
    Leuk naar Harry Potter! Eerste uitje weer met zijn tweeen?
    Lijkt me wel gek om hem dan uit logeren te brengen... Maar oh.. wat zal ie daar vertroetelt worden!

15. C78

C78 Niet meer actief

Leo, wat een rot opmerking :(

Eternity, ik hoop op goed nieuws van je ei en een datum voor de tp...

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

suus, fijn weekend, drukke boel dus :)!

Eternity, mooi zeg!! Op naar de TP, duimen draaien hier!

Leo, pfff daar is niet zo over nagedacht door je schoonvader...irritant! Waarschijnlijk had ie het niet eens in de gaten, maar toch :(!

Lobi, hoe is het met jouw ei nu?

Femmel, wat heerlijk zo'n goede nacht! Hier slaapt ze ook al goed, meestal gaat ze tussen 22.00 en 0.00 slapen (afhankelijk van de laatste fles) en dan door tot 5.30. Best aardig al! Vannacht ook van 22.30-05.30! We gingen pas om 1.00 naar bed, maar dat doen we ons zelf aan ;).

Maandagochtend om 11.00 moeten we in het zkh zijn. Ben zo benieuwd. Klinkt misschien gek, maar we zien er eigenlijk wel naar uit. Hoop zo op een oplossing of in elk geval verlichting voor Nienke tot ze er overheen groeit. We gaan er vanuit dat ze maandag of dinsdag gelijk wel zien wat er aan schort, of in elk geval dat ze een idee hebben welke onderzoeken ze willen gaan verrichten. Ze laat de symptomen/haar gedrag elke dag wel zien, een hele week opname wat de kinderarts noemde is hopelijik niet nodig!

17. eternity79

@leo: ik hoop echt dat ons eskimootje het gaat redden hoor, om terug te keren naar
    aangenamere temperaturen. Maar ik ben idd al lang blij dat ik toch een eisprong heb
    deze maand. :)

Nou ja zeg, ookal heb je 10 kinderen, is het nog steeds vreselijk als er 1 overlijdt!!!
    Dus dat vind ik wel erg kort door de bocht!
    En oh ja hoor, ze worden steeds erger naar mate ze ouder worden. Zo lekker nors en lomp! :x

En misschien vind je moeder het wel moeilijk om er over te praten, omdat ze misschien denkt dat jij het moeilijk vind.
    Dat merk je vaak, dat mensen er gewoon ook niet over durven praten als iets pijnlijk is...

En je kunt bij ons altijd je ei kwijt meis! En je mag zo vaak over Pim praten als je wil!!
    Graag zelfs! Zo houden we dat hele kleine kuikentje toch nog bij ons hier.

18. leonieke

Dat is lief! En dat weet ik!! En dar maak ik ook dankbaar gebruik van!

Maar in het echte leven wil ik ook zo graag dat mensen mij eens vragen naar Pim. Niet dramatischmargewoon eens leuk/geintersseerd..
    En niet eens zo zeer de buurvrouw, maar mijn moeder of broer ofzo..
    Maar helaas pindakaas... ;)

19. leonieke

Je klinkt in elk geval al een stuk positiever en zeker meis.. daar ben ik blij om!
    Het blijft enorm vervelend, maar als ze inderdaad snel kunnen vinden en verhelpen waar ze last van heeft kunnen jullie snel weer lekker naar huis met een meisje zonder last!
    Ik denk aan jullie!
    x

20. eternity79

Ja, dat kan ik me echt wel voorstellen!
    Je verwacht toch steun. En niet dat ze het maar doodzwijgen. Om welke reden dan ook.
    Maar misschien dat je het hun een keer kan zeggen. Dat je het wel prettig vind om soms gewoon over Pim te praten.

En ik hoop dat ons eskimootje het met je eens is!
    Hij/zij is zooooooooooooo vreselijk welkom!!!

En wat betreft je schoonvader, dan zul je idd zien dat hij nog 30 jaar mee gaat! ;)
    Onkruid vergaat niet hè. :D

Deel Deze Pagina