Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@meijke: ik hoop echt dat jullie kleine meid snel weer klachten vrij is, en dat het genieten lekker kan beginnen.
    Succes maandag!! En veel sterkte uiteraard!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè meiden ik ben terug van vakantie ( mocht dat voor iemand interressant zijn, want heb op mijn vorige posten op vakantie maar weinig of eigenlijk geen reactie gekregen, en dat maakt ook dat ik twijfel of ik hier nog ga komen, voel me steeds meer buiten gesloten....anyway)

Eternity, wauw ik duim voor je! Maar ehhh waar ga je heen op vakantie want vliegen schijnt niet zo goed te zijn als je net zwanger bent, heb ik gehoord en gelezen. Wetenschap is er niet over uit trouwens.

Rest dikke knuffel ik ga puinruimen.

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goofy Niet zo raar doen hoor! :x

Als je op vakantie bent ben je er zelf ook minder of niet (net als ik op Corfu afgelopen week) en de ellende hier gaat gewoon door helaas..
    Ik snap wel dat de aandacht voor degene die geopereerd zijn, of andere onzekere zkh bezoeken hebben meer aandacht krijgen dan wij op onze strandstoel in de zon.. ;)

Welkom thuis..! Ik hoop dat jullie het fijn hebben gehad met de nieuwe vouwwagen! Is het bevallen? En hebben jullie een beetje weer gehad in la France?

4. leonieke

Ik wordt een klein beetje vedrietig van je post aan Eternity.. :(

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verdrietig? Huy heb ik wat verkeerd geschreven dan, nee toch hoop ik?
    Heb nl een en ander gelezen erover, was alleen maar belangstelling. En ik hoef niet speciaal aandacht hoor maar kom apart kijken of er nieuws is. Maar had het gevoel voor de vakantie ook al.

@ eternity, als ik wat verkeerd heb geschreven dan mijn excusses was niet de bedoeling hoor meis. Heb toch ook geschreven dat ik voor je duim?

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hé Goof, tuurlijk ben je even interessant als ieder ander hier, soms val je nu eenmaal tussen wal en schip, denk dat we dat allemaal wel es hebben gehad!

Ook nu kom ik toevallig binnenvallen en reageer op de laatste berichtjes, toevallig die van jou en Eternity!

Wat betreft vliegen, bedoel je in verband met straling? Daar moet je je echt geen zorgen om maken hoor! Ja je krijgt extras straling, net als met een foto, maar echt het risico is verwaarloosbaar, zeker zo'n retourtje Rome. Stewardessen moeten na een bepaalde dosis aan de grond blijven, maar daar kom je echt niet aan met zo'n vluchtje!

@Eternity; Super dat je ei toch op tijd komt, ik duim heeeeeeel hard voor je eskimootje!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jippiee ik dacht juist door de luchtdruk maar de wetenschap is daar nog niet over uit.

8. C78

C78 Niet meer actief

Goof... Welkom terug van vakantie!!! Hebben jullie het lekker gehad?

Ik heb nog even een vraagje. Weet er hier iemand wat ik zou kunnen doen aan het sneetje in mijn navel? Ik denk dat hij nu toch ontstoken is. Er komt nog steeds wat vocht uit en is ook wat rood. Verder ruikt het niet zo fris (sorry voor dat detail).

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Dewi thanks!

Verslagje komt zo :)

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh ivm trombose/longembolie bedoel je? Dat is -net als met de pil- een iets verhoogd risico (nee niet bang worden!!!!), maar ook hier lijkt me dat niet iets om je druk om te maken,ook kijkend naar het korte vluchtje en ook naar het luchtvaartpersoneel, die immers ook zwanger worden zo nu en dan en dan zijn ze echt niet direct vrij:p

ow ja, ik ben natuurlijk ook benieuwd naar je verslag!!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, welcome back :)! Hoe is t met je mannen?

@vliegen: de verlaagde luchtdruk kan aan het eind van een zwangerschap weeen opwekken, het verschilt per maatschappij tot wanneer je mee mag, maar tot 26 weken is het sowieso prima.

Eternity, heerlijk naar Rome...kan me voorstellen dat je daar zin in hebt!

12. leonieke

Ik bedoelde meer dat het een beetje een domper is voor Eternity.. Er is deze week zoveel spanning geweest rondom haar ei, telkens naar zkh heen en weer en dan is het eindelijk allemaal goed en gaat ze lekker op vakantie en dan is er opnieuw iets wat haar bezorgd kan maken.. dat begroot me dan een beetje, snap je?

Maargoed, ik moet niet voor Eternity gaan denken natuurlijk, snorrie.. :)

Ja maar lieverd, Ik ben ook op vakantie geweest, en Mykelti is nu weg.. en daar hoor je ook niemand over.. ook jou niet ;) En dat is prima..
    Hier is hier, en weg is weg.. letterlijk.. ook even uit de zp en zwanger worden wereld..

13. leonieke

MvD, Ai dat klinkt idd een beetje ontstoken.. :(
    Heb je Dettol? verdunde Dettol deppen met een watje.. of met opgeloste soda of biotex..
    Is het wondje zelf wel dicht? Anders zou ik de hechting eruit halen.. dat kan vaak makkelijk na een week, en daar gaat alleen maar 'vuil' aanzitten..
    En bij echte last en twijfel ha-post bellen..

14. leonieke

@Lobi, fijne avond.. ;)

15. C78

C78 Niet meer actief

Leo, dank voor je antwoord. Moet ik dan het knoopje eruit halen en aan het touwtje trekken? De sneetjes zelf zijn wel aan elkaar.
    Dettol heb ik wel in huis, dat lijkt me wel een aardig plan. Ik heb verder alleen sterilon, maar dat prikt wel heel heftig :)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oké.

Hier waren we de eerste week in de ardèche, tussenstop in lyjon.
    Voor het eerst de vouwwagen echt opzetten, maar ging goed. Hoewel het niet mee viel met twee kids, ha ha ha. Even wat anders dan eentje die je in het camping bedje kon zetten vorig jaar.
    Hebben mooi weer gehad en het waterpark op de camping was super hoewel de wind het voor de Toine te koud maakte maar ook voor Sven. Wilde ook niet echt het water in, is niet water vrij.
    Animatie was erg leuk, Sven vond Luc en Lily twee typetjes errg leuk.
    Na een week gingen we naar de camping van vorig jaar allicourt in het Loire al, echt een super camping voor de kids, maar wel duur. Voor Sven was het het paradijs. Heerlijk weer gehad, leuke buren met leeftijdsgenoten voor Sven.
    De jongens deden het geweldig, ga er maar aanstaan, zes en halve maand en dan zoveel prikkels in een vreemde omgeving maar niks aan het handje hoor.
    Sven was nog aardig van de leg in het begin door zijn traumtische ervaring in het ziekenhuis. Echt zielig dus vaak lekker tussen ons in gelegd midden in de nacht.

Vouwwagen beviel super Leo. Heerlijk ding echt groot, en met de zonneluifel eraan konden we zelfs met regen buiten zitten.
    Echter......er zitten rare vlekken in het doek van de voortent. Dus moeten ermee terug, net alsof het doek al heel oud is.
    Beetje pech want een stok was niet goed, door een nieuwe stoel gezakt wat niet mag en een slaapzak ook nieuw verloor wel heel veel dons. Anyway......heerlijke vakantie gehad alleen voor mij net een week te kort, merkte dat ik wat meer tot rust kwam de laatste week, en om echt op te kunnen laden voorbij de nul grens van de batterij was nog een week wel lekker.

@ heb hier veel gemist, meikje ik pb je even.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eternity geen zorgen maken, want las net dat het om lange uren gaat, en niet een ritje naar Rome.
    Wanneer ga je trouwens?

18. eternity79

@goofy: ik denk wat Leo bedoeld is dat ik net zo blij was met het nieuws dat ik waarschijnlijk toch nog een tp kan krijgen voor de vakantie, en dat het "nieuws" over dat vliegen als je pril zwanger bent
    dan weer als een domper komt, en iets waar ik me dan weer zorgen
    over moet maken. En ik heb al genoeg aan mijn hoofd. ;)

Maar je bedoeld het vast goed meid, en misschien dat je gewoon even niet fijn voelt hier. Maar zoals de anderen al zeggen: het gaat hier toch vooral om de "news of the day" wat besproken wordt.
    Dus het is echt niks persoonlijks naar jou toe hoor!

En ik zou de volgende keer dan maar lekker een weekje er achteraan boeken! Dan kun je de batterij volledig opladen. Maar wel fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad.

Ik vertrek volgende week zondag, om 7.15 in de ochtend!
    ERRUG vroeg dus! Maar ik ga me geen zorgen proberen te maken om het vliegen.
    Ik hou me gewoon vast aan de pendel van Femme. :D

@leo: je mag gerust voor mij denken hoor lieffie. You're doing a pretty good job so far! :D

19. eternity79

oeh ja, dat is niet fijn Sterilon.
    Heb ik net nog even op mijn oor gedaan. (M'n oorbel was weer moeilijk aan het doen.)
    Ik hoop dat de Dettol wat vriendelijker voor je is!
    Succes meid!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whaaa da's nog eens goed nieuws:D:D:D:D:D
    Ik duim dat eskimo een zuid-europeaan gaat worden!!!!

@mvd..
    Onstoken navel is voor mij reden om even contact met een arts te zoeken. 't is toch maar een dun velletje tussen je buiten en binnenkant meiske..

@leo.. laat je sv maar praten meiske.. pimmetje is pimmetje en dat is een prima naam voor jullie meiske (los daarvan snap ik wel dat het je pijn doet hoor!!)

@goofke.. wat fijn dat de vakantie goed is geweest. Ben je een beetje tot rust gekomen?

Hier zijn we met zijn allen druk bezig om huis en caravan vakantie klaar te krijgen.
    Mijn schoonouders komen de kat morgen halen, is altijd heerlijk dat hij daar heen kan.

Verder heb ik weinig tot niks te melden..
    Nou ja 1 draakje verhaal..

Ik zat met haar in de auto en keihard de cd "lekker dansen" op (dames.. dat is een geweldige cd werkelijk waar!!!!!!) Ik speelde even de hippe mama en bleerde heerlijk mee op stitjoewa tjitsoewa tjitsoewawawa en supermaaaaaaaaaaaaaaan..
    Kijkt mijn peuter mijn kant op
    ""he mam.. doeje handen aan het stuur joh!"
    zucht daar gaat mijn hippe mama image

Deel Deze Pagina