@ Eternity: "Zie je wel?!!" Gewoon stug door blijven duimen heeft wel zin *knufff* @ Nanette: Whahahahaha... Wat een draak is het ook!! Maar goed dat ze zo goed op let bij "verkeersles" Hahaha... Geniet lekker van de vakantie!! @ Goof: Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!! Weer een beetje bijgetankt en dan (helaas) weer back to normal.... @ Leo: Wat een l** die s.vader van je... Pim* is inderdaad gewoon Pim* omdat het zo is gegaan... Ik vind het mooi!! Laat hem maar kletsen (al is dat vreselijk moeilijk). Ik snap dat je graag eens zou willen dat iemand dierbaar naast je over haar zou praten, maar helaas doen mensen dat niet uit zelfbehoud of om voor jou te denken *knuffie* @ MvD: Jakkie... Klinkt niet best, ontstoken wondje... Heeft de Dettol geholpen?? Goedemorgen trouwens
Morning! MvD, Heeft de Dettol gehlopen? Sterilon is auw.. maar als je het goed verdund zou het ook wel kunnen.. Als de wond randjes goed tegen elkaar aan zitten kun je idd met een klein schaartje het knoopje losknippen. Als de hechting dan makkelijk loslaat heeft ie zijn werk gedaan.. zit is nou te vast, dan door detollen en morgen even naar de ha.ass. Eternity, In dat geval: you're welcome.. maar ik spreek soms voordat ik denk.. Wat zegt je ovu test vandaag? Had ie al zin om te knallen?? Karine, thnx meis. Ik voel me er verder niet rot onder ofzo hoor. Dingen gaan zoals ze gaan zker met mijn moeder.. het is niet anders. Jammer maar een feit. Heb de laatste jaren al meerdere gesprekken gehad met een psych om daarmee om te leren gaan.. want veranderen kun je wel shaken.. Goofy, dat klinkt als een hele fijne camping! Soms is duur driedubbel de moeite waard.. Ik vind animatie (mits een beetje nivo) altijd wel gezellig op een camping.. en helemaal met kinderen lijkt het me ideaal! Je maakt meteen makkelijker contact.. Wel balen dat de tentstok niet in orde was.. dat was geen belemmering voor de stevigheid van de wagen? Wij zijn in een all in hotel gekropen en dat ik dat heerlijk vind wisten we al, maar manlief vond het ook helemaal geweldig! Vooral het animatie gebeuren! Volleyballen, waterpolo, boogschieten.. ik had geen kind aan hem, haha... Eigenlijk zou ik ook het allerliefste gaan kamperen.. dus wie weet haal ik hem daar ook ooit nog voor over..
Nanette, Dat begint al vroeg bij haar.. het 'mam doe eens normaal' verhaal.. Te geestig dat ze jou gaat wijzen op de verkeersveiligheid! Maar wel goed opgevoed dus! Dat hebben jullie er goed ingeprent bij haar! Wat heerlijk dat jullie poezebeest bij je ouders mag logeren! Toch fijner dan een buuv die elke dag in je huis loopt of (nog erger) een pension vol met huilende katten.. Mijn oom heeft een dierenpension in Delfzijl.. ik wordt daar altijd zo verdrietig..
@leo: m'n ovutest vond 't gisteravond om 11 uur al gezellig om positief te worden! Dus ik heb vanmorgen gebeld, en ze gaan donderdag m'n eskimootje ontdooien, en dan moet ik vrijdag om 09.15 bellen om te vragen of ie 't overleefd heeft, en bij goed nieuws krijg ik dan meteen een tijd door wanneer ie teruggeplaatst wordt. Nog NET op tijd dus! Pfew... Nu afwachten, en heeeeeel veel hopen dat de cryo goed ontdooid!! @nanette: hahaha, zo, wordt je even afgestraft in het verkeer door je kleine draakje! Wat een strenge meid heb jij!
Hahaha, Jan was helemaal in zijn nopjes? Kamperen lijkt mij op zich ook wel echt heel leuk, maar dan moet ik wel m'n eigen douche en wc hebben. Dus in 'n camper zou nog wel gaan. Ik ben op de een of andere manier panisch voor openbare douches.
Eternity, Super dat je ovu positief is!!!! Vrijdag tp.. dat duurt best nog wel ff dus.. en nu weer hormonen gebruiken voor het maken van een warm nestje? ik snap nog steeds niet alles van ifv/icsi zoals je merkt... En net wat Karine zegt, het duimen van ons heeft stiekum toch gewerkt.. dus we (iig ik) duimen vol gas door voor vrijdag en de 9 maanden daarna!
Daar heb ik geen last van. Vind ik juist wel gezellig! (mits goed camping met nette toilet voorzieing en en wc papier!) Ook leuk; afwassen met z'n allen en dan heeel hard zingen.. Maar een toilet in de caravan/camper/vouwwagen voor midden in de nacht zou wel fijn zijn..
Ja, daar moet ik morgen ff voor bellen. Ik had eigenlijk voor morgen ook een afspraak voor een echo, maar ik weet niet of dat nu nog moet. Thanks meis! En dan zou ik zeggen: aub vol gas door duimen idd!!!
Toiletten vind ik niet zo'n probleem, het zijn vooral de douches. Ik vind dat altijd zooooooooooo ranzig!! Ik maak zelsf ook altijd thuis het bad schoon voordat ik erin ga staan om te douchen. Als ik er al een klein haartje ofzo in zie liggen, dan wordt ik helemaal iebelig. Ik spoor niet helemaal hè.
HHmmm.. Dan is kamperen niet echt iets voor jou nee.. De meesten gaan naar het toilet gebouw met een fles shampoo, jij met een fles Cillit Bang..
Nee, en dat is jammer, want ik vind de rest echt super leuk van kamperen. Hahaha, zoiets idd ja! Ik ben ook altijd dramatisch in binnenzwembaden. Daar loop ik altijd op mijn tenen, en omzeil ik alles wat op iets "smerigs" lijkt. Het spreekt voor zich dat ik bijna nooit in 'n binnenzwembad kom.
Dat lijkt me best lastig.. heb ik zelf helemaal niet.. (gelukkig maar, want zwem 2x per week) Ga wel atijd thuis douchen, want dat gepoedel in zo'n douche daar vind ik ook vies.. tussen de warme harige mannen.. bleh...
Ik bedoel ook meer van die zwem paradijs dingen. Gewoon bij baantjes trekken vind ik 't altijd nog wel gaan. Maar gatverdamme Leo!!! Ik zie het al helemaal voor me!
Ik heb trouwens besloten morgen toch maar gewoon even langs de ha(assistent) te gaan... Voor de zekerheid. Anders loop ik misschien volgende week op vakantie nog steeds te rommelen.
@ eternity, mag je gaan testen op vakantie? Of ben je dan al terug. Hoop het zo meid! @Leo eternity lig dubbel om jullie episode omtrent viezigheid en kamperen. @ Dewi rommelen????? @ Karine hoe is het en hoe voel je je?
Hey lieve Goof... Gaat goed hier... Heb het verhaal op pagina 216 staan Vond het al lastig om te plaatsen, dus doe het niet 2x Maar wat lief dat je naar me vraagt
@ Leo & Eternity: Getsiederrie!!! Ben gelukkig niet snel ergens vies van en heb dus vanmorgen heerlijk in het zwembad rondgehangen met manlief en zoonlief Maar daarna dus ook "heerlijk" staan douchen tussen de harige mannen.... Whahahahahaha....
@mamavandewi: ja, erg onverwacht, maar ik vind het wel fijn dat ik tenminste nog wel een kans maak om een tp te krijgen. @goof: nee, ik kan op vakantie dan nog niet testen. Ik krijg, als alles goed gaat, de 22e de TP. En dan moet je weer 2 weken verder tellen voordat je mag testen volgens mij. Als je het DPO zou tellen, dan zou ik idd nog net in Rome kunnen testen, hahaha. @karine: hahahaha, jij liever dan ik meid!!! Gezellig tussen de harige mannen!