Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Je hebt groot gelijk meid!!!
    Het zekere voor het onzekere nemen dat het niet ontstoken is.

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Heb er geen moeite mee om me af te spoelen met die mannen inmijn buurt;), maar echt douchen; oksel fris en haartjes gewassen dus doe ik toch liever gewoon thuis..

MvD, Dat is wel slim. Even laten kijken of het echt wel goed gaat..
    Bah.. denk je van alles af te zijn.. krijgt het toch nog een staartje.. :(

Eternity, Hebben ze ook een Kruidvat in Vaticaanstad? :D

3. C78

C78 Niet meer actief

Ik zou ook denk ik toch een testje meenemen... gewoon voor de zekerheid! Anders wordt het hard zoeken naar die kruidvat.

4. leonieke

Naar de Kruiti Vatti :D

5. eternity79

Hahaha, gek ding.

Maar ik neem geen testen mee hoor. Ik ga gewoon lekker van de vakantie genieten. Heb geen zin om daar dan nega te testen eventueel, want dan voel ik me toch weer klote. Ik wacht deze keer netjes tot de datum die ik krijg.
    Of tot oma. ;)

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    meiden ik lees af en toe mee, maar ben te moe om te reageren op iedereen...sorry, kom het van de week wel weer goedmaken!

een dikke knuffel voor iedereen!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    harige mannen.. ieuw.//.
    Ik ga voor de bloedmooie mannen en dan vergis ik me gewoon perongeluk in douchehokje:D;)

8. leonieke

Wijs!
    Vakantie is ontspanning.. de spanning en onzekerheid (positief of negatief) komen daarna wel weer..

9. leonieke

Haha... dat is zeker ook een optie..:p misschien dat ik daarom toch naar het zwembad blijf gaan..

10. eternity79

Soms ben ik wel wijs. :-D
    Ik ga gewoon lekker genieten van Rome, en hopen dat oma me daar niet weet te vinden.

Ik zit nu wéér in de wachtkamer te wachten op de laatste echo.
    Ik vind het belachelijk dat ik moet komen eigenlijk.
    Net of ik niks anders te doen heb. Ik moet ook nog werken dalijk.

11. leonieke

Wacht-ze.... :(
    Nouja.. weet je iig zeker dat ie een mooie jump heeft gemaakt..
    Werkse.. hier net ook alweer patient 1 de deur uit..

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goedemorgen kippies.

Ik schrijf niet vaak maar ik lees wel regelmatig hoor.

@Eternity
    Yay! Ben heel blij voor je dat je toch nog een tp kan hebben.

@Meijke
    Hoe is 't nu met je kleine meiske?

@all
    Dikke knuffel voor jullie allemaal. Heb nu geen tijd om uitgebreid op iedereen te reageren, dat probeer ik later nog even te doen.

Ik ga nu naar de gyn voor weer de 1e follikel meting.

13. suussuus

suussuus Niet meer actief

Goodmorning !

@eternity, wat is er uit de echo gekomen ?

@goofy, welkom terug meid, als ik jou verhaal zo las, had ik spijt dat wij ook niet lekker zijn gaan kamperen in Frankrijk, zoals wij eigenlijk elk jaar doen ! Na het puin ruimen, en tig wasjes doen, heb je weer vakantie nodig !!! Dikke knuffel !

@alex, succes bij de gyn, ik vind het geweldig dat jullie het toch weer aan durven om ervoor te gaan ! Ik denk aan jullie !

@meijke, sterkte vandaag met de opname, hoop dat ze geen week nodig hebben ! Dikke knuffel !

@mvd, hoe is het met je navel ?

@mykelti, aan het genieten ?

liefs suus;)

14. eternity79

@suus: ik had niet eens hoeven komen zeiden ze! :x:x:x
    Ze hadden het verkeerd gezegd gister! En we hadden nog speciaal terug gebeld!! Grrrrrrr....
    Maar ik heb wel een recept voor de Utrogestan meegekregen, en daar mag ik dan vandaag mee beginnen. Dus dat is wel weer fijn.

@alex: succes met je eerste FM vandaag. Laat je even weten hoe het is gegaan?

@leo: m'n ei heeft zeker 'n mooie jump gemaakt, want ik voelde 'm gisteravond laat springen. En ik heb vandaag al de hele dag buikpijn. Wat normaal is voor mij zo tijdens/na ei.

15. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Eternity: hoe is de FM gegaan? Super dat de TP nog voor je welverdiende vakantie lukt!!

Alex: succes met eerste FM.

Hier vanmiddag IUI numero 5....Had afgelopen weekend toch echt wel prikvrees...Donderdag denk ik per ongeluk in zenuw of zo geprikt deed erg zeer. Vrijdagavond lang getreuzeld met de laatste gonal-F injectie, maar die ging wel goed. Heb zaterdagavond wel een kwartier lang de pregnyl-spuit mijn buik in zitten kijken, elke keer weer 1-2-3 en dan toch maar niet....puur psychisch maar hij wou niet...

16. suussuus

Wel een beetje lomp zeg !
    Maar goed , wat het aller, aller , allerbelangrijkste is is dat het nu eindelijk wel eens mag lukken ! En dat je lekker kan ontspannen straks in Rome, met man en klein cryootje !
    liefs suus

17. suussuus

@sas, heel veel succes meid !!!

Hoop dat je vanaf nu nooit meer hoeft te spuiten !
    liefs suus

18. saskia33

Lekker handig ga je speciaal voor FM had je niet hoeven komen, ja hallo of we niks beters te doen hebben.....

19. saskia33

Dank je Suus, ik hoop het ook, niet mijn hobby....

20. Lieve meiden ik heb alles steeda bijgelezen maar niet gereageerd. Als jullie t ok vinden, stap ik hier weer in!

Eternity wat een blunder. Maarja weet je liever een x te vaak dan een x te weinig, toch?! Toch gek dat je weet dat er een prachtig ei gesprongen is en je er dan nix mee kan doen. Maar goed, we gaan voor een minstens net zo prachtig eskimootje!! Mijn duimen draaien!!

Alex laat je even weten hoe t gegaan is!!

Saskia iui 5 alweer... Ik hoop zó dat t eindelijk eens geluk mag brengen... Ik vond de pregnyl wel meevallen, jij (uiteindelijk) ook? Ik heb de gonal ook wel eens op een verkeerde plek gezet, niet fijn!!

MamavanDewi heb jij ondertussen al een tweede lijn kunnen ontdekken?

Deel Deze Pagina