Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

#2421 leonieke, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2011
    Eternity, Dankjewel lieverd.. Ik had tijd nodig om het voor mezelf allemaal even uit te vogelen..
    Het is ook veel.. en mijn stapeltje 'verwerken' wordt momenteel hoger ipv kleiner.. ik dacht dat ik het overzag, maar de laatste tijd wordt het inderdaad teveel allemaal..
    Gelukkig komt er na de zomer een nieuwe bijna fulltime collega (vriendin van school) bij.. helemaal leuk, dus dan kan ik de werk-stress iig definitief achter me laten..

Dank voor je aanbod om je te bellen.. vind ik sowieso gezellig..! doen we keertje na je vakantie oke? Voor jou nu alleen ff positieve vibes..!

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Frau Flick
    Tjonge, 14 dagen met zwachtels is best lang. Jammer ook dat je niet verder bent gekomen v.w.b. de lipoedeem. Hopelijk is de dermatoloog in oktober wat minder kort door de bocht.

Wat een leuke foto van jullie tweetjes!

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Kus terug! :D

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Meiden, ik zit te twijfelen of de komende rondes niet ook moet overslaan en me helemaal te gaan richten op het afvallen vanaf maandag.
    Ik zit gewoon absoluut niet lekker in mijn vel met deze extra kilo's en misschien is het gewoon veel beter voor het zwanger worden om dat eerst kwijt te zijn. Maar ik vind het een hele moeilijke keuze... Boven alles wil ik zwanger worden, maar ik wil het ook juist alle kans geven. Snappen jullie mijn dilemma?

5. leonieke

#2425 leonieke, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2011
    Ik snap opzich je dillema wel.. helemaal na de opmerking van je geweldige inval gyn (ja, dit was cynisch bedoeld.. ;) :p)
    Maar... mag ik je vragen?
    Is het puur om het afvallen, of is het ook dat het niet kan mislukken als je er niet aan begint..? edit; die tp bedoel ik

Ik ken de statistieken niet.. maar zouden ze een tp doen als ze zeker zouden weten dat dat ivm overgewicht geen kans van slagen heeft?

Persoonlijk zou ik voor de tp gaan denk ik.. wetende dat je dan als het niet lukt weer door die punctie hel moet..:(
    Maar daar zou ik voor een roesje alles overhebben..

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hallo lieve iedereen,
    ik was de afgelopen dagen even de grote afwezige..
    konden jullie al even wennen;)

Nee, het was zo vreselijk druk met alles vakantie klaar maken
    Draakje nam afdcheid op de peuter..
    er is iemand overleden (vriend van mijn moeder) en ga zo maar door..

Maar we gaan morgen toch rijden (was even twijfelen ivm met begrafenis.. nu voel ik me een slechte dochter enz omdat we toch gaan.. zucht...)

Probeer mij wel een beetje te missen he;)
    Ik ben over een week of 3 of 4 terug..
    en ik hoop van ganse harte hier dan een heel stel zwangeren aan te treffen (mij inclusief)

7. leonieke

Lieve Nanette, Ik ga je zeker missen!
    Ik wens je een hele fijne vakantie..! Wat een nare situatie om weg te gaan.. maar ik neem aan dat je doe wat voor jullie goed voelt; dus dan is het goed!
    Tot over een maand.. zal mede mijn best doen voor goed nieuws.. jij ook hoor!
    lfs

8. Nanette welkom terug en daar ga je alweer;)
    Ook ik wens je een super fijne vakantie toe! Ga je een maand:$ Geniet ervan!!
    En we gaan met zn allen ons best doen voor roze!!!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, gecondoleerd, maar evengoed heel veel plezier!!!

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nanette, gecondoleerd. En een fijne vakantie, je wordt zeker gemist :)

Ze ligt nu dus sinds maandag in het zkh, ze slaapt veel. Maar laat ook zien waar ze last van heeft. Darmen (heftig), slikken, zuur en spugen. Vandaag ook observeren zonder wijzigingen en dan evt morgen een kleine aanpassing van bijv medicatie. Waarschijnlijk geen KMA aangezien de koemelkvrije voeding niet echt iets heeft veranderd. Zo weer naar haar toe. Het valt me minder zwaar dan ik dacht, ze is in hele goede handen en het is ook bijtanken voor ons. Want ook na deze week zal het nog pittig zijn, aldus de KA. Voor Refluxbaby's is tijd de beste vriend... Tuurlijk missen we haar, maar als we voor haar de komende maanden draaglijker kunnen maken is het het waard. En doordat wij wat bijkomen nu, kunnen wij ook nog beter weer voor haar zorgen. Dat deden we natuurlijk al, maar ik huilde elke dag wel een keertje...

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, toch chemo voor je moeder, wat naar. Dat is niet zo gek lieverd als dat zijn weerslag op jou heeft. En nee dat is niet zwak. Fijn dat je met de psych mevrouw zo goed kunt praten, hoop dat ze je nu ook weer omhoog kan helpen. Knuffel voor jou.

Alex, ik ga gelijk je blog lezen!

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Meijke heel veel sterkte!

Nanette fijne vakantie.

Alex: ik zou toch voor de tp gaan zoals Leo als zegt zouden ze dat voorstellen als ze echt denken dat door overgewicht het geen kans van slagen heeft?

Mykelti leuke foto!!!

Leonieke voor jou een hele dikke knuffel!!!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lees weer een hoop narigheid hier, jullie verdienen allemaal weer een knuffel en EINDELIJK gewoon goed nieuws.
    Ik zal er een schepje bovenop doen, oma heeft gisteravond al laten weten dat ze komt, ze is nog even weer weg, maar ik weet genoeg, IUI 3 was ook vergeefse moeite, zucht, ik word ook wel een beetje moedeloos.... Nu hebben de gyn's vakantie en moeten we het 2 keer zonder dokter proberen. Nou ja het effect is hetzelfde zullen we maar zeggen. Jippieman en ik zeiden gisteravond ook al tegen elkaar, wat de dokters kunnen kunnen we zelf ook wel; mij niet zwanger maken:x.

14. Meijke zo te horen hebben jullie echt de foede leuze gemaakt en worden jullie wr op deze manier alle 3 beter van! Ik hoop dat t snel beter gaat en jullie heerlijk thuis mogen genieten van elkaar, zonder zorgen..

Jippie wat rot. Kan me zo goed voorstellen dat de moed je (soms) id schoenen zakt. Ik hoop dat jullie iedereen, inclusief de doktoren en jullie zelf, versteld mogen doen staan en aankomende ronde op eigen kracht zwanger mogen worden!! (ik snap dat je er niks aan hebt maar toch hoor je t heel vaak...)

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh nee Jippiejee :x...

16. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jippiejee: sh*t meis! Hele dikke knuffel.

17. suussuus

suussuus Niet meer actief

@nanette, gecondoleerd, maar ook een fijne vakantie gewenst !
    Ga lekker genieten van elkaar, de batterij opladen, en......positief terugkomen !!!!

@meijke, fijn dat je je er ondanks alles toch goed bij voelt en dat jullie ook een beetje kunnen bij komen van deze heftige periode ! Jullie deden het al fantastisch, maar het is natuurlijk nog fijner als Nienke zich beter voelt !

@leo, soms als je denkt , dat je alles gehad hebt , kot er nog meer, en je gaat maar door en door, maar op een gegeven moment is het genoeg !
    Ik vind het heel dapper van je dat je toch aan de bel hebt getrokken, en om hulp durft te vragen ! Dikke knuffel lieverd !

@mykelti, geweldige foto, je ziet er super uit !

liefs suus

18. suussuus

suussuus Niet meer actief

@jippie, dikke knuffel meid !

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Nanette Een hele fijne vakantie! En gecondoleerd....

@Meijke Wel een fijn gevoel dat ze goed op je kleine meisje letten en goed zoeken naar het probleem

@Alex Mooie blog weer van je. Hoop met heel mijn hart dat het een keer lukt....

@Eternity Zou toch heel mooi zijn als je eskimo zich gaat hechten in Rome.....

@Leo Wat een #@@$%nieuws van je moeder. Begrijpelijk dat het nu teveel wordt. Het is echt niet zwak!!

@Goof en Mykelti Welkom thuis!

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Jippie Nee toch, bij jou ook weer oma? Arme meis......

Deel Deze Pagina