Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Sanne
    Wegen doe ik niet aan (confronterende dingen die weegschalen) dus hoe zwaar ik precies ben weet ik niet. Je hebt me gezien, ik ben niet super dik, maar er moet toch echt heel wat vanaf.
    Ik heb het voordeel dat ik vrij gelijkmatig dik wordt en altijd nog wat figuur blijf behouden, dus je ziet het niet zo aan me.

@Eternity
    Als ik weer in mijn oude spijkerbroeken pas ben ik al tevreden, maar liever nog wat extra. Ik heb nu maat 44 en ik wil graag naar 38/40.

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ik ook, had het freya magazine met de aankondiging vorige week in de bus.

3. Sanne wat naar... Hoop dat je je snel weer de oude voelt!

Alex wat een moedig besluit! Zo te horen sta je er helemaal achter. Hopelijk zit jij ook weer snel lekker in je vel!

4. eternity79

eternity79 Niet meer actief

#2464 eternity79, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2011
    @alexandra: (38/40 heb ik van broeken nu ook. Ik had eerst 34/36. Zoveel ben ik door die hormonen dus aangekomen in 'n jaar tijd)

Maar wil je eerst naar 38/40 voordat je weer gaat beginnen met de cryo tp, of doe je dat al eerder?

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja, ik wil me eerst gewoon lekker voelen en het idee hebben dat mijn lichaam in ieder geval geen belemmering zal zijn voor een zwangerschap.

Maat 38/40 is voor mij wel realistisch, want mijn bouw is gewoon best stevig en ik hoef ook echt geen maatje topmodel te hebben. Ik denk dat jij een redelijk tengere bouw hebt he?

6. eternity79

Nee, ik heb helemaal geen tengere bouw eigenlijk.
    Maar ik ben wel altijd slank geweest.
    Maar omdat ik een redelijk stevige borstpartij heb, heb ik ook nooit echt tenger geoogd.
    Maar ik baal er echt wel van hoor, dat door die hormonen mijn lichaam zo hebben veranderd. Want ik kan lijnen wat ik wil, maar het gaat er toch niet af... :(

Ik hoop echt dat het allemaal voorspoedig gaat met het afvallen. Ik heb heel veel positiefs gehoord en gezien van het Cambridge dieet.
    Een collega'tje van mij is er echt veel mee afgevallen, en haar man nog meer!

7. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, gecondoleerd... Toch een fijne vakantie!!

Meijke, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Mykelti, leuke foto!

Eternity, jij ook een fijne vakantie.

Sanne, sterkte!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben... Het is hier lekker druk! Van het weekend ook op vakantie en nog een hoop te doen (zowel op het werk als thuis). Mijn wondjes genezen nu goed gelukkig!

Alex ik stuur je even PB...

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alex: hele dappere beslissing meis! Je klinkt alsof je er vol voor gaat en dat is top! Ik wist ook niet wat ik woog, totdat ik begon met afvallen. Nu is het een sport om te blijven afvallen, dus mss voor jou ook een idee? Ik kijk en nu dus niet meer naar als naar ding, maar als brenger van leuk nieuws.
    En dat van Freya ziet er interessant uit. Ga jij alleen of met je man? Zal het eens bespreken hier.

@Jippie: dikke knuffel voor jou meis. Moeilijk hè, om het vertrouwen te blijven houden...:(

@Sanne: och meissie, daar schrik ik van, ook omdat je niets liet doorschemeren dat je niet heel lekker in je vel zat de laatste tijd. Maar je gaat er bovenop komen en wat de rest ook al zei, het overkomt je en hoe sterker je normaal gesproken bent, hoe moeilijker het is om te accepteren dat het jou ook kan overkomen. Doe rustig aan en neem de tijd om er weer bovenop te komen! Maarre, wel top dat het beter gaat met Mees!

@Meijke: goed dat Nienke nu van top tot teen gecheckt wordt. Dat bijslapen is ook heel belangrijk om haar straks weer een warm nest te geven. Ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen.

@Twijfel: is je suiker nu weer ok? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
    En ja, lekker dat het zo snel verholpen kon worden. De ingreep en zich is niet pijnloos, maar verbleekt bij mijn HSG, dus geen probleem. Nu wel wat napijn, dus vandaag met mijn been omhoog gewerkt. En het begint nu al te jeuken die tape....dat belooft wat! ;):D

@MvD: hoe gaat het met jou meis?

@Goof: uhhh ik snapte je post over injecties en een derde kindje ook niet helemaal. Wat bedoelde je precies met injecties? Je vakantie klinkt goed! :)

@Maten: hier nu 40/42 boven en 46 beneden...ben dus peer plus...:cool:

Iedereen die ik vergeten ben, hele dikke knuffel!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mykelti, ik bedoelde de spataderen laten wegspuiten, heb er nogal last van de laatste tijd. Heb het al eerder laten doen voor mijn eerste zwangerschap. Maar dat mag niet als je nog zwanger wilt worden binnen nu en een half jaar geloof ik.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #2470 Mykelti, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
    Hmmm, dat zou dan lekker zijn! Ik heb er niets over gehoord namelijk...:(

EDIT: ik kan hier niets over vinden, maar alleen dat ze adviseren om te wachten totdat je kinderwens vervuld is, omdat de kans groot is dat ze terugkomen. Maar dat kon bij mij niet vanwege de pijn die ik er aan had...

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heb ons net ingeschreven voor de Fertifair. Hubby wilde ook graag mee, het is zo'n schatje! Hij wilde wel graag de workshop Mannen praten met mannen doen...

Alex en Sas, voor welke workshops/lezingen hebben jullie je ingeschreven en gaan jullie mannen ook mee?

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve meiden, hier druk druk..
    Lees af en toe mee, maar ben pas morgen weer echt online..
    Fijne dag!

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Nanette: Gecondoleerd meid!! Maar geniet van je vakantie!!

@ Alex: Wat een bewondering weer voor je... ;) *knufff*

@ Eternity: Hoe is het met jou?

@ Sanne: Balen... pnd... Maar je bent sowieso wel een vrolijke meid en het is niet niks... Doe rustig aan en praat er goed over! *knufff*

@ Mykelti: Fijn te lezen dat het bij jou oke gaat en dat hubby ook naar een workshop wil :)

@ Meijke: Hoe is het nu met Nienke?? Gaat het al iets vooruit in het ziekenhuis?

@ Femmel: Hoe is het met jou en Lars?

@ Mamavan2snoetjes: Hoe is het nu bij jou thuis?

Hier: Lekker vakantie! Genieten, rustig aan doen en uitbuiken ;) :D
    Verder niets bijzonders :)

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: ik weet nog niet of Sasseman mee wil, heb wel aangegegen dat ik graag wil en hij vroeg of ik wilde dat hij ook mee ging...voor welke lezingen/workshops heb jij je ingeschreven??

15. eternity79

@karine: met mij gaat het wel goed. Ik ben echt RETE-nerveus voor morgen!! Vandaag gaan ze m'n eskimootje ontdooien, en dan krijg ik morgen te horen of die het overleefd heeft...

Maar dat klinkt lekker meid: vakantie, rustig aan doen en uitbuiken! :D

@leo: druk op het werk, of anders druk??

16. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, spannende dag vandaag voor je eskimootje ! En morgen zoniet nog spannender ! Ik duim voor je meid ! xxx

@sanne, Ben gisteren helemaal vergeten jou veel liefs en sterkte te wensen ! Ik kan me heel goed voorstellen dat je compleet in shock bent als je dat hoort van pnd ! Bij mij kwam die diagnose pas anderhalf jaar na de geboorte van mijn jongste !
    Maar vergeet niet dat je een geweldig mens bent en een fantastische mama voor Mees ! Met de juiste hulp kom je er wel doorheen !
    Hele dikke knuffel !

@mamavan2snoetjes, hoe is het met jou ?

liefs suus

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Met Lars gaat alles goed. Met mama helaas minder. Ik zou volgende week gaan werken maar voorlopig nog in de ziektewet. De tinteling en uitval in mijn linkerarm en been, bekkenistabiliteit, rugpijn ter plaatse van insteekplaats ruggeprik en nekpijn geven nog teveel klachten waardoor ik helaas nog weken uit de running ben.
    Baal er wel van want wilde heel graag weer aan het werk.

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goedemorgen meiden!

@Eternity
    Inderdaad erg spannend. Ik ga hier HEEL hard duimen voor je eskimootje!

*Kijkt streng*
    Kom op, eskimo van Eternity, even héél goed je best doen en mooi ontdooien. Geen gedonder, pas op hoor!

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity hopelijk dooit je mini goed en kun je zwanger naar Rome. Dan moet het goedkomen want ik was ook zwanger in Rome en mijn pendel zegt nog steeds juli.

Sanne oh meis ik schrik hier wel van. Heel veel liefs, hele dikke knuffel en veel sterkte.

Karine klinkt goed, vakantie en uitbuilen. Geniet ervan

Suus hoe is het met jou?

Leo ook voor jou heel veel sterkte, dikke knuffel en veel liefs

Alex wat een moedig besluit van je

20. Femme wat rot voor je! wat gaat er nu verder gebeuren? of heeft het vooral tijd nodig? Wel fijn dat Lars het zo goed doet!

Eternity, mijn duimen blijven op volle toeren draaien!!!!

Deel Deze Pagina