Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jippie: heel begrijpelijk dat je even afstand wilt nemen. Lijkt me ook erg confronterend steeds. Ik hoop dat je in een volgend berichtje alsnog goed nieuws kunt vertellen.

goofy: ach nee, wat sneu voor hem. Ik hoop dat het nog vanzelf goed zal komen.

Saskia: o, die hoop is zo sterk he. Je weet met je verstand dat je jezelf niet gek moet maken, maar het gebeurd vanzelf. Toch hoop ik dat je het gewoon "echt" voelt en dat het "gewoon" echt zo is; spannend.

Leo: dank je wel voor je lieve woorden; ik ga er helemaal van blozen.

eternity: spannend!!! Ik denk aan je.

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    O ja, nog even een vraag voor het geval ik beval voordat nanette terug is. Wie mag ik een sms-je sturen als het zover is, zodat het namens mij doorgegeven kan worden? (zowel hier als bij mijn andere abbo's)
    Tja, ik loop misschien een beetje op de zaken vooruit, maar ja over max 4 weken is het alweer zover ( :$ slik)

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Twijfel, Wat gaat het snel nu he?! Haha.. ga je blozen.. hoeft niet hoor.. misschien ben je ook wel helemaal niet lief in real life.. maar hier wel! Dat mag best gezegd worden :)
    Je mag me wel sms hoor! Ik weet niet in welke 'hokken' je nog meer actief bent?
    Ik hoor het wel.. dan pb ik je mijn 06..

4. leonieke

Eternity, Ben je nu online? How come? Phone i hope?

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh Eternity wat doe je hier????

6. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, wat super dat hij goed ontdooid is!! Heb je het toch ook nog mooi gered voor je vakantie... Heerlijk!

Saskia, wat spannend zeg. Nu weer andere verschijnselen dan vorige rondes...

Meiden, ik ga 2 weken met vakantie (centerparcs in het Loire gebied in Frankrijk). Ik weet nog niet of ik online kom of niet, maar anders tot over 2 weken!!!
    Ik duim voor veel Roze nieuws in het hok als ik weer terug ben!

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Twijfel je hebt mijn nummer en ik kom dan zeker even kijken als het geboren is. Dus eigenlijk verwacht ik dat je me smst. hihi

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lars heeft nu een ochtendje om te wennen op het kdv. Oh wat mis ik hem, in mijn slaap hoorde ik hem zelfs huilen. Maar het is ook wel lekker om even alleen te zijn. Beetje dubbel.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mvd hele fijne vakantie, geniet ervan en hopelijk hebben jullie mooi weer!!!!!

10. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, als het goed is heb je de TP achter de rug ! Heb je gevraagd inclusief Pattex en Bisonkit !!!
    Ben zo blij voor jullie dat het toch maar is gelukt voor het verlof !
    Dan kun je toch lekker gaan genieten (met zijn 3-tjes)

@femmele, die eerste keer naar het kvd, kan ik me nog zo goed herinneren, weer een beetje loslaten.
    Hoop wel dat jij je snel weer beter gaat voelen, dikke knuffel !

liefs suus

11. suussuus

@mvd, hele fijne vakantie meid !
    Even lekker rust en genieten !

12. suussuus

@sms, ook al woon ik in Belgie, ik heb een gewoon NL abonnement, dus zou ik het wel heeeeel leuk vinden om te horen of Twijfel bevallen is tzt.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity duim duim duim duim en heel veel kaarsjes

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Suus met de juiste hulp gaat het weer helemaal goedkomen. Heeft alleen tijd nodig. Ik zie het wel. Maar het komt goed. Ben ik van overtuigd

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Meijke, hoe is het nu met je meissie?

16. eternity79

eternity79 Niet meer actief

De tp is goed gegaan!
    Ik was idd even op mijn phone online. We waren aan de vroege kant, en het liep n kwartiertje uit.

Maar eskimootje is on board! :-D

17. leonieke

Oh nee.. ik ben vanmorgen Meijke totaal vergeten in mijn post.. :) :)

meis hoe gaat het? Ik heb gelezen dat N is opgenomen en dat dat goed ging gelukkig.. hebben ze inmiddels gezien wat ze wilden en is ze ook weer lekker met jullie mee naar huis?
    Ik las dat ze eigenlijk niets hebben voor reflux kindjes en dat ze er overheen moet groeien? Jemig... ik hoop toch dat ze iets hebben gedaan waadoor zij en jullie (!) meer van elkaar kunnen gaan genieten.. aldoor zo verdrietig is niet leuk, voor N niet, maar voor jullie al helemaal niet..

18. suussuus

Fasten your seatbelt (lees pattex) and ready for innesteling !!!

Lieve schat, hoop dat je nu even lekker kunt ontspannen, en rustig koffers inpakken en genieten straks !

xxx suus;)

19. leonieke

Eternity-Emmy, Fasten seatbelts... het wordt een laaaaaaange rit! (ik zeg tot april!) :)

20. suussuus

zwaait naar leo !
    Al druk de klusweek aan het voorbereiden ?:D

Deel Deze Pagina