@Leo, bedankt voor de update! Is weer handig om alles bij te houden zo. ...binnenkort kun je donaties gaan vragen voor deze service En neem je tijd hoor, schrijf maar als je zin hebt! Alles is prima, dat weet je! KNUFFEL! @Femme, hoe is de KDV bevallen voor Lars...en hoe heb jij het ervaren om zonder kleintje de dag door te brengen? Ben je al weer aan het werk...? Ah, nu zie ik dit. Kan het dubbele gevoel me helemaal voorstellen. Laatst waren Opa en Oma even met Robin aan de wandel en ik voelde me opgelucht en verdrietig tegelijk...haha... @Kel, hoe bevalt de nieuwe auto? En wat lees ik over je been...? @Suus en Leo, en wil het klussen een beetje? ...hmmm, nee hoef geen details hoor... @Twijfel, over 4 weken alweer jeeeeeh wat vliegt de tijd. Fijn dat het goed gaat met beeb. Hoe voel jij je? @Mvd, een hele Bon Vacance!! Geniet van het lekkere weer en het super eten in La Douce France! Wij volgen over ongeveer een maand...jeuuhhh @Sanne, ow meid wat klote dat de PND je te pakken heeft...! Maar ik kan het me voorstellen hoor. De combinatie hormonen, slaapgebrek, drukte, de bevalling en het onvoorstelbare van de geboorte van je kind is een gevaarlijke mix. Ik ben er ook geregeld nog mee aan het worstelen. Het heeft niks met jouw karakter of persoonlijkheid te maken!! Het kan ECHT iedereen overkomen. Hoop dat je snel weer rust hebt en je goed voelt! Dikke dikke knuffel! Ook voor Mees en Sanneman! @Jippie, even virtuele hart onder de riem steken...dikke KNUFFEL voor jou en heel veel rust en ontspanning gewenst de komende weken. @Lobi, lees ik nou goed dat jij weer op de wachtbank zit....spannnnnend!!! Sorry, ik loop heel erg achter, maar ik denk echt wel aan je! X @Alex, Kanjer! De strijd aan met de kilo's...kom op he, YOU GO GIRL! Ik sta met degen en zwaard aan jouw kant! @Saskia, weer zenuwslopend op het wachtbankje...pff, ik draai blaren op de duimen voor je. Het MOET nu maar eens gewoon gebeuren, je verdient het zo!!! @Karine, gaat ie nog lekker? Nog geen last van heupen, rug, opgeblazen voeten/hoofd etc? @Goof, Sven nog steeds niet helemaal fit? Getver meid, jij blijft ook maar bezig met je jongens he. Sterkte! Ga je nog op vakantie met ze trouwens? Hoop dat ik niemand vergeten ben!!! Vast wel...sorry alvast. @Hier, gaat goed! Ik ben lichamelijk al weer helemaal op de been na de ks en met mijn handen is het trouwens ook weer helemaal goed. Gek hoor, om alles weer te kunnen voelen Moet nog steeds wel wennen aan zo'n leven op je kop haha, maar Robin is een heerlijk ding en doet het heel goed. Ze is flink gegroeid alweer en slaapt nu soms al nachten door! Dat hadden we wel nodig, want ze sliep al 6 weken 'snachts super slecht, soms hele nachten niet Het is een hele alerte en dus wakkere tante..maar sinds inbakeren en het gewoonweg wat groter groeien gaat het steeds beter. Ik ben nog wel heel erg aan het zoeken naar het nieuwe ritme en moet er niet aan denken om weer te moeten gaan werken...ik zou niet weten hoe ik dat allemaal moet regelen met borstvoeding, kolven, naar oppassen brengen etc...haha, ben beetje chaotisch type Maar eerst nog wat weken verlof en dan op vakantie naar Frankrijk in september. Dus heb nog wat tijd om orde op zaken te krijgen X-kes van ons voor alle kippies en kuikens!
@Kris, Echt geen wonder dat je het niet meer aan kan allemaal zo. Wat jij allemaal voor je kiezen hebt gekregen, ongelofelijk! Ik hoop dat je er uit gaat komen met je man! En dat jullie samen straks weer helemaal kunnen genieten van jullie prachtige kids. Heel veel sterkte en ook voor jou een hele dikke knuffel!!!
Haha, ja ze slaapt eindelijk beter, ook overdag EN ik begin beter te snappen hoe ik tijd voor mezelf kan vrijmaken
Hey Sprokkeltje, goed om te horen dat jullie weer wat meer slaap krijgen vanwege het inbakeren. Dat geregel met tijden en wegbrengen enzo lijkt me ook een hele klus... Donderdagmiddag gaan we onze auto ophalen, ben benieuwd! 's Avonds wordt de oude dan opgehaald. Wel spannend, net je eerste huis... Been gaat wel ok, alleen een jeuk!!! Geef mij maar pijn!
Zo leuk om een nieuwe auto te hebben, dat is iedere keer rijden weer genieten! Wij hebben die van ons sinds maart en vinden het nog steeds zo heerlijk om ermee op pad te zijn! Jeuk is verschrikkelijk!! Ik krap ook altijd alles kapot, want vind pijn fijner.. Weet je wel al wat het is? Vast al hier gepost eerder, maar heb niet mijn werk gedaan op ZP de laatste tijd...oooeps
Ik ga in Rome niet testen nee. Als het nodig is, dan test ik als ik thuis kom. Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. En met Robin ook natuurlijk! Lijkt me idd heerlijk dat ze de hele nacht doorslaapt. Kunnen papa en mama ook wat rust pakken! En wat lekker zeg, dat je nog zo lang vrij hebt! Geniet er maar lekker van!
Femme: je hebt pb Leo en Suus: bedankt dat ik jullie ook mag sms-en, dan heb ik iig genoeg nrs achter de hand. Willen jullie me je nr pb-en? Spannend! Hopelijk heeft je eskimootje het lekker warm bij jou en besluit hij/zij ervan te blijven genieten. Hele fijne vakantie en stuur me maar een pb-tje dan zal ik je sms-en als er in je vakantie iets leuks gebeurd, maar zo lang blijf je volgens mij toch niet weg? goed gedaan! Sommige mannen helpt het als je dingen duidelijk voor ze op papier zet . Hup Leo-man: aan het werk! Suus: hmmm vervelende timing om net nu een loge te hebben, maar.... met een creatieve oplossing kan er veel. Goofy: zo, sportief zeg! Dat doe ik je niet na. Meijke: wat een opluchting dat er verder niets aan de hand is en dat de med. en voeding begint te werken. Vanaf zondag kunnen jullie dus weer volop genieten van jullie lieve, kleine schat. Wat spannend ook voor je schoonzusje. Mykelti: heerlijk dat jullie auto verkocht is, hoef je je daar ook niet druk meer over te maken. Meiden ik stop even halverwege, want mn droger is vandaag kapot gegaan en ik krijg net bericht dat ik NU een andere mag gaan halen. Dussss ik lees en reageer volgende keer verder. Doei allemaal!
Iedereen een dikke kus! @Sprokkel lang niet gezien, jaaaa dat is ff wennen maar dat komt goed hoor meis. Lekker je tijd over doen....... @Femme, zeker dubbel gevoel maar je gaat het nog wel waarderen dat je straks wat meer tijd voorjezelf hebt en Lars zal het straks geweldig vinden, de meeste kids vinden het leuk. (klinkt raar want ik snapte nooit dat ouders zoiets konden zeggen maar ervaar het nu wel anders hahaha)
Mag ik me aansluiten bij de ziekenboeg.................aanvallen komen weer in heftigheid terug, vannacht tot half vier in de weer geweest, lag gewoon rustig te slapen op malief zijn benen, hij zat nog tv te kijken in bed, ik word wakker en mijn hart slaat aldoor over en begin over mijn hele lijf te trillen.....enz enz.....mijn ademhaling kon ik wel onder controle houden maar daar is alles meegezegd. Ben erg verdrietig vandaag omdat mijn lichaam me weer in de steek laat net nu ik weer vertrouwen had. We gaan na de vakantie toch verder onderzoek laten doen.
Lars vond het kdv volgens mij heel leuk. Heeft goed geslapen en gedronken. Hij was alleen daarna total loss. Lars moet wel naar de manueel therapeut omdat hij toch wat last schijnt te hebben van zijn nekje (voorkeurshouding en draait zijn nek niet goed en hij kan zijn hoofd nog niet optillen in buikligging, wordt dan ontzettend boos) Hoopt dat het helpt. Sinds kort hebben we hem in een heel strak ritme. Meteen na het eten boeren en half uurtje recht overeind, mag nog even spelen, na drie grote gapen naar bed. In het begin drama maar nu slaapt hij lekker in zijn eigen bed, drie, vier uur achter elkaar. s'nachts komt hij rond 5 uur. Kortom sinds kort krijgen wij ook weer wat meer rust. Wij blij, hij ook
@goof, he wat klote dat je nu even een terugval hebt, je zult vreselijk geschrokken zijn ! Goed dat je toch verder gaat kijken, misschien was dit eenmalig, maar je hebt natuurlijk liever zekerheid ! Dikke knuffel !
@Thanks meiden, doet me goed. De zelfdiagnose is ook weer begonnen, dat krijg je ook als je niet serieus genomen wordt. Zijn een aantal zaken die ik wel zou uitgezocht willen hebben, een daarvan is de ziekte van lyme. @Eternity * geeft een kopje thee en een koekje op de wachtbank * @Suususs ga je nog op vakantie???
Wat enorm klote Goof! Ik hoop dat er toch echt iets uit die onderzoeken gaat komen. Dit is niks zo! Sterkte meid! Meiden, ik ga naar bed. Hihi. Tot over 8 dagen. Dikke knuf voor iedereen!
Goofy, ik zou het ook uitgezocht willen hebben! Is er iets dat je anders gedaan hebt de laatste dagen, bv vermoeider, iets anders gegeten, je ergens zorgen over gemaakt, ergens geweest? Ik zou al dat soort zaken gaan vastleggen, zodat je kunt kijken of je een patroon kunt ontdekken. Is je schildklier al eens onderzocht? Dan kun je volgens mij ook dat gejaagde hebben...
@Goof, Ik vind het zo heftig steeds, echt meid laat je helemaal binnenste buiten keren! En je niet weg laten sturen hoor met alleen hyperventilatie. Wanneer ga je weg? Kun je niet alvast een afspraak maken?