Oh goed zo meis! Hoop dat het een fijn gesprek(ken) zal zijn! Ik zit erover te denken de volgende x dat ik naar het Geertgen ga, daar een afspraak te maken met de psych.
Oh meis... dat is ook dubbel en confronterend.. je wilt ze zo graag zien.. maar dan niet van die pregnyl.. Nee, das heel dubbel inderdaad... Zie het maar als voorproefje.. volgende maand knalt ie eraf! Heb ik al vaker gehoord inderdaad.. dat de ene test heel andere reageert dan de andere.. die maand dat ik bij jou was had ik ook maar 1 x een smiley, en ik test meestal 2 dagen positief.. ik zie het wel.. iig morgen nog een keer (dat staat in het schema hihi) maar ik ga mijn uiterste best doen vanaaf.. Yoy go girl!!! (en Leoman natuurlijk ook, of moet ik zeggen vooral!!!) hihi.. opzich houdt hij het tempo wel bij hoor! Het is meer dat ie niet moeten weten dat hij MOET presteren.. want dan wordt het he-le-maal niks.. Maar met dit schema heeft ie niet het gevoel dat ie MOET presteren?? Jawel.. maar 2x gaat nog net.. heb dan wel zo mijn trucjes maar die kent ie na 2 keer ook.. haha.. Ik zeg schema erin houden!!! (Al is dit wel de laatste ronde, dus laat ie t er nog maar ff extra van nemen!!) Ja haha.. da zei ik ook al! Vorige keer was het na de posi test toch een soort van uit met de pret.. Irritant vind ik! En het zou ook leuk zijn eens wat nieuwe smileys, niet dan!? Ja ik wil ook nieuwe smiley's !
Bij de Psych van het Geertgen? Zou ik doen! Die weet tenminste precies wat de moeilijkheden zijn in jouw situatie.. En kan je waarschijnlijk vertellen dat het niet raar is wat je voelt, maar dat je het hartstikke goed doet allemaal!!! (maar dan onderbouwd met proffesionele argumenten en hopelijk handvatten voor de toekomst!) Dat scheelt weer een sessie waarin jij je hulpvraag moet duidelijk maken..
Zie het maar als voorproefje.. volgende maand knalt ie eraf! Das een goeie!! Daar gaan we dan maar voor! Laat oma maar komen!! Hoop dat ze dr wotwot heeft meegenomen! Jawel.. maar 2x gaat nog net.. heb dan wel zo mijn trucjes maar die kent ie na 2 keer ook.. haha.. Ach als het goed is kun je nog wel wat ideetjes opdoen denk ik zo? Of is Selexyz nog niet langsgekomen??
Ja maar tegelijk ben ik een beetje bang, dat ze aan de hand van dat gesprek zullen zeggen dat ik niet door mag met behandelingen. Dus hoe eerlijk kan ik dan zijn..?
Dr wie?? Grapje van mn stiefbroer. Die is politieagent en er kwamen een keer 2 mensen in de auto de weg vragen,. Hun wotwot deed het niet goed namelijk. Maar ze hadden m verkeerd om erin gezet, het was een tomtom hihiiiii
Leo en Lobi, wat zijn jullie lekker aan het tokken . Naar van je test Lobi!! Kan het nu alsnog over een paar dagen? Leo, ben je al weer aan het werk of heb je nog vakantie? Mamavan2snoetjes, nog een knuffel voor jou. Dacht nog aan je vanmorgen, wat heftig zeg... Ga even verder teruglezen. Hier gaat het echt beter, zo is het goed te doen voor haar tot ze er overheen groeit (en voor ons ook). Naast de medicijnen heb ik ook een consult met een homeopathisch arts (oom van vriendlief) gehad en die heeft Nux Vomica voorgeschreven voor onze dochter. Baat het niet...het schaadt ook niet! En wat ik lees over dat middel sluit precies aan. Behalve dan dat vaak gebruikt wordt door overbelaste managers of carrierebewuste vrouwen die veel van zich zelf eisen . Maar het overprikkeld zijn, last hebben van maag en darmen (kramp/obstipatie), fel karakter, rusteloosheid, slecht slapen e.d. dat herken ik allemaal in onze beauty! Zo even een huis bezichtigen...leuk! Niet handig, want ons huis is nog niet verkocht, dus beter niet verliefd worden erop...maar orienteren...
Meijke wat heerlijk om te horen! Eindelijk mogen jullie dan volop genieten!! Het is jullie enorm gegund!! En theoretisch gezien zou het kunnen, ware het niet dat er al iets van roze gespot is
Sprokkel, fijn om te lezen dat het goed gaat bij je! En Saf, jeetje nog steeds zo'n rugpijn! En hoe gaat het nu met Nayla en het weigeren van de fles? Femmel, wanneer ga je met Lars? Saskia, je temp ziet er mooi uit...spannend hoor!
Nouja, mijn stiefbroer is wel een verhalenverteller... Maar hij zei het met zo'n oprecht gezicht dat ik hem wel geloof! Maarja, je hebt er mensen tussen zitten...
Sas, hij is inderdaad nog mooi hoog! Je hebt alleen nog wel wat daagjes te gaan tot nod denk? anyway.. ik blaas hem omhoog hoor!