Mykelti, op zich dus wel een positief gesprek?? Hoe voel je je eronder? En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het lijstje mer symptomen!
Ja, op zich zeker, maar het niet verder kijken ligt nog steeds op de loer, maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Hieronder wat zaken die ik heb opgeschreven. Sommige erg privé heb ik weggelaten. Sinds currettage zijn er in ernst toenemende buikpijnen ontstaan. Vroeger nooit last van eisprong en de periode tussen eisprong en ongesteldheid. Nu pijnlijk vanaf voor ei tot enkele dagen in ongesteldheid. Ook gevoelig voor schimmelinfecties. Voorheen menstruatie altijd 5 volle dagen bloedverlies, startend met 1 à 2 dagen bruinverlies. Nu wordt menstruatie steeds korter. Start met 4/5 dagen bruinverlies, daarna 1/2 dagen roodverlies in maandverband, daarna 1/2 dagen alleen bij afvegen en daarna 2/3 dagen bruinverlies bij afvegen. Voorheen koud na eisprong, de laatste paar cycli opvliegers In de familie (moederskant) komt de overgang vroeg, rond 40ste jaar. Aan moederskant alle vrouwen bijzonder vruchtbaar, ook oma die bijzonder dik was. Oma 1 bekende miskraam, 4 kinderen en moeder 3 kinderen, waarvan 1 geboren bij 6 maanden en overleden. Aan vaderskant oma niet goed vruchtbaar, miskramen onbekend Bij alle zwangerschappen innestelingbloeding gehad en bij zwangerschap doorlopend bruin/rozeverlies gehad. Voor mijn gevoel werkt mijn lichaam bevruchting tegen, alsof het het wil afstoten. Bepaalde krampen starten al rond 7 DPO waardoor ik al weet dat het niet raak is. Er lijkt ook een verband tussen vrijen en buikpijn, dus vrijen, daarna buikpijn en niet vrijen, geen buikpijn. Tijdens HSG extreme pijnen rechts in buik bij het opblazen van het ballonnetje, tot 3/4 keer aan toe. Ze dachten eerst dat het ballonnetje niet goed zat, maar dat bleek wel zo te zijn.
Oh enne ovu hier al bijna posi. Wordt vanaaf de eerste klus deze maand...gaat niet zo makkelijk met been in het verband...
Hoi, Dank je wel voor de uitnodiging, maar ik heb te weinig tijd om op iedereen te reageren en alles te volgen. Maar ik lees soms wel mee met jullie als dat mag En by the way, ik ben al zwanger dus.......hoor niet echt in jullie hokje thuis............... Groetjes, Snoopy
Een aantal dingen heb ik ook. Maar volgens mij is bij mij de eicelreserve al wel eens geprikt.. Die was toen 2 geloof ik en dat was helemaal goed! Veel plezier straks Mykelti!! Of moet ik zeggen SUCCES
Mijn temp daalde ook even en bleef toen stabiel......dus ook dat wil niks zeggen......hoop vanaf nu een rechte lijn voor je Sas
Hier dagje wijk bij duurstede gehad, bij dinnetje wij liepen afgelopen zwngsch gelijk op. Dus lekker bij kunnen kletsen, echter merk ik dat dit wel zwaar is voor me nu ik me nog zo voel, en daar baal ik heeeeel erg van. Kan ik dan niks meer normaal en moet ik me dan maar als een kasplantje gaan gedragen.......ik wil LEVEN!!! Anyway.... Morgen naar dokter voor verwijzing en ik hoop zo snel mogelijk verwijzing. Zeg gewoon ook dat ik twee kleine kids heb en dat ik het risico niet kan lopen dat het weer een keer heel goed mis gaat dus dat twee maanden wachten geen optie is.
@mykelti dat is toch ook niet meer normaal! Wat een St. tomen allemaal..... Hier kom ik morgen wel even verder reageren. Dikke knuff iedereen.
Jeetje Mykelti, fijn dat ze nu weer wat gaan onderzoeken maar ontzettend balen dat jullie daar elke keer zo om moeten vragen. Jij kent je eigen lichaam toch het beste. Als jij nou blijft aandringen dat er iets niet goed zit, zouden ze beter moeten luisteren!
Hier helaas witte test. Het vage streepje maandag was dus inderdaad van de pregnyl. IUI 5 dus ook mislukt.
Getverderrie, dikke knuffel, het zit ook allemaal niet mee...:x En ja, luisteren naar een patiënt is lastig soms, maar dat van de familiare overgang nam ze dan wel weer serieus, dus hopen maar...
Saskia: ah nee! Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen... Wat enorm balen zeg. Bah :x mykelti; fijn dat je nu ein-de-lijk een goed gesprek hebt gehad en alles (?) hebt kunnen bespreken. Nu maar hopen dat het niet alleen woorden zijn, maar dat ze snel gaan handelen. goofy: he wat balen dat het toch even weer niet zo gaat als het moet. Hopelijk is die ellende snel voorbij. Meiden ik heb maar even snel een paar pagina's bijgelezen. het valt me deze week toch wel zwaar zonder man en de oudste 2 kids. Gelukkig komen ze morgen weer terug. Hopelijk komen de pijntjes en kwaaltjes van de laatste dagen idd van de spanning en is het daarna dus over. Morgen ook weer uitgebreide controle in zkh oa groeiecho. Ik ben erg benieuwd hoe groot of klein wuppie nu is en of ze al een gerichter plan kunnen en willen maken ivm inleiden. Wat mij betreft zou het nu al mogen. (sorry voor mn geklaag)
@Saskia Klotezooi weer zeg. Hoeveel IUI pogingen nog? Dikke knuffel voor jou meis. @Mykelti Goed dat je toch een stap verder bent nu. Nu inderdaad maar hopen... @Sanne Hoe gaat het nu met je? @Mv2snoetjes Wat een vreselijke ontdekking heb jij gedaan. Alsof je dat er nog wel bij kon hebben. Ook voor jou is het leven helaas niet mild. Ik wens jou heel veel kracht toe om hier goed doorheen te komen. Jij verdient een zonnige toekomst, mét of zonder partner. Ik hoop dat je een fijne psycholoog treft die je ondersteuning kan bieden. @Goof Ben je al bij de dokter geweest? Verwijzing gekregen? @Snoopy Maakt niet uit dat je al zwanger bent hoor. De meeste kippetjes hier zijn zelfs al bevallen of zijn zwanger. Aan je onderschrift te zien heb jij het ook niet makkelijk gehad... @Twijfel Fijn dat je morgen weer man en kids bij je hebt. Iets om naar uit te zien. Je mag klagen hoor, dat doen we allemaal, of het nou om grote of kleine dingen gaat. Spannend, morgen weer controle en echo. Gelukkig ook voor een deel leuk spannend, focus je daar maar op. @Leo Hoe gaat het met je klusschema? Goed dat je toch nog een posi test had! @all Voor iedereen die ik niet genoemd heb: KNUFS! @ego Vandaag dag 4 van het Cambridge dieet. Na 3 dagen 500 calorien per dag is mijn lichaam nu in ketose. Het zwaarste zou nu achter de rug moeten zijn. Ik heb vooral in de avonden VRESELIJKE zin in eten, wat dan ook. Maar ik probeer die gedachte onmiddelijk uit mijn gedachten te bannen. Reclames met eten zap ik ook snel aan voorbij. De gedachte dat ik dit nog maanden vol moet houden is vreselijk, maar ja, one step at a time. Ik ben vastbesloten om door te zetten. Het MOET! Wat zou het toch fijn zijn om me volgend jaar gewoon lekker te voelen in een slank lichaam en dan zwanger te zijn/worden!
Alexandra, ik hoop dat het vanaf nu dan ook daadwerkelijk makkelijker wordt voor je! Weet je al of je al iets afgevallen bent? Dat is ook motiverend!
Twijfel succes morgen met o.a. de groei-echo! Alex: wauw 500 caloriën per dag. Petje af! Hoop dat het vanaf nu wat makkelijker zal zijn.