Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Kippenlijst
    NOD
    03-08 - Eternity - 31 jaar - ronde 17 - 1e kindje - ICSI traject
    06-08 - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje
    07-08 - Leonieke- 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje (na Pim*)
    22-08 - Saskia33 -35 jaar - ronde 27 - 1 kindje
    ??-08 - Lobi-31 jaar-ronde 22- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08

??-08 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje
    ??-08 - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 9*/20*- 1e kindje
    ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    ??-?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 missed abortion, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje
    pauze -Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI)

??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje

Afspraken:
    16-08 MvD afspraak gyn

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!
    09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees!
    28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie!
    28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas!
    06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke!
    14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars!
    18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan!
    28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin!

23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje

2. Mocht je het graag willen, dan zou ik dat informeren. Desnoods zou je het wellicht in een apotheek daar kunnen krijgen?
    (volgens mij als het gesloten is, is het niet zo heel erg. Als het maar koel bewaard wordt)

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Saskia, lieve meis dat ik toch helemaal logisch.. je zou voor leukere dingen dat ziekemhuis uit moeten wandelen.. kanme voorstellend at je boos en verdrietig bent.. laat het maar gewoon even toe; het IS ook kut!
    Waarom willen ze dan evengoed bloed afnemen? Onderzoekstechnisch? Het lijkt me zo dubbel en hard...

Thnx voor je succes aan mij; Ik kijk er gelukkig altijd naar uit. Ik weet dat ik er altijd opgelucht en blij weer weg ga..

4. leonieke

Kippenlijst
    NOD
    03-08 - Eternity - 31 jaar - ronde 17 - 1e kindje - ICSI traject
    06-08 - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje
    09-08 - Leonieke- 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje (na Pim*)
    22-08 - Saskia33 -35 jaar - ronde 27 - 1 kindje
    ??-08 - Lobi-31 jaar-ronde 22- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    ??-08 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje
    ??-08 - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 9*/20*- 1e kindje
    ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    ??-?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 missed abortion, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje
    pauze -Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI)

??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje

Afspraken:
    16-08 MvD afspraak gyn

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!
    09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees!
    28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie!
    28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas!
    06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke!
    14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars!
    18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan!
    28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin!

23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje

Nod verplaatst.. laat (lui!) ei..

5. saskia33

We zaten nog even te denken om wat eerder terug te komen van vakantie, maar nu oma zich 3 dagen eerder heeft aangemeld doen we dat maar niet. Probleem met de koelbox is dat hij alleen kan koelen als de auto zeg maar aanstaat want dan heeft hij stroom. Kijk als het weer nu zo blijft dan is er niet zo'n groot probleem maar eigenlijk hopen we wel op wat beter weer in Normandië over 2 weken.....

6. saskia33

Ja ik denk onderzoekstechnisch maar misschien ook wel om uit te sluiten dat het een miskraam is of dat je misschien toch wel zwanger bent...weet het eigenlijk niet zal het de volgende keer eens vragen. Normaal redelijk assertief maar in ziekenhuis toch meer een soort lijdend voorwerp:D

7. Gaan jullie camperen? Dan zou je bij de receptie wel een koelkast moeten hebben. Kun je dat niet van tevoren informeren? Dan zeg je dat je belangrijke medicijnen hebt, die koel moeten liggen. Lijkt me geen probleem, toch? In een hotel zou het helemaal geen probleem moeten zijn!

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Och och och.... waarom treft zoveel drama dit kippenhok...

@Goof
    Wat een toestand heb jij al gehad in je verleden. Ik heb jou in dit forum leren kennen als iemand die een heldere kijk op de dingen heeft en alles goed op een rijtje heeft. Ik denk ook zeker dat je alles goed moet laten uitzoeken, maar zoals anderen al gezegd hebben, vlak het psychische aspect niet uit, want zelfs als het een gevolg is van wat jou overkomt, het draagt zeker niet bij aan het lichamelijke aspect. Lichaam en geest zijn in deze onlosmakelijk verbonden. Zonder het lichamelijke uit te willen vlakken, de psyche kán een lichamelijke reactie opwekken en een angststoornis erbij ontwikkelen wil je zeker niet. (Ik heb er ervaring mee helaas.) Sterkte ermee lieve Goof!

@Saskia
    Dat stomme bloedonderzoek mag jij gewoon weigeren hoor. Dit slaat nergens op. Ik hoef zelfs helemaal geen bloed te prikken als ik dat niet wil. Ze kunnen je nergens toe dwingen en het is volstrekt onnodig. (Tenzij ze iets anders willen onderzoeken i.p.v. een zwangerschap uitsluiten maar dan moeten ze dat er maar bij vertellen.) Het lijkt er een beetje op dat ze dit gewoon standaard doen om meer inkomsten te genereren over de ruggen van patiënten. Ik vind het "not done". De kwestie is al gevoelig genoeg.

Ik weet hoe het voelt om te moeten wachten om verder te kunnen. Ik zelf heb net ook verplichte rust gehad en nu met het dieet mag ik ook niet verder. Gelukkig heb jij ook nog een betere reden om een ronde over te slaan: vakantie! Probeer het hele gebeuren zoveel mogelijk uit je hoofd te zetten en samen dingen te doen. Aandacht voor jezelf en voor elkaar, ik kan het aanraden. Ik weet dat je je kinderwens niet 100% uit je hoofd kan zetten, het reist gewoon met je mee, maar je kunt wel proberen om het minder ruimte te bieden om zich te manifesteren door met andere dingen bezig te zijn. En daarna kun je er weer vol tegenaan. :) *knufs*

@Mykelti
    Ja 500 calorien op een dag is idd érg weing, maar ik wil snel resultaat. Ik vind het van jou ontzetten knap dat je het al zo lang volhoudt!

@Leo
    Nee, ik blijf op 500 calorieën per dag, maar na 6 weken (eerder mag ook) MOET ik een lichte maaltijd in de avond nemen en dan zit ik op ~800 calorieën.

Voor straks: héél veel succes bij je psychmevrouw (die heeft vást haar methoden om jouw losbladig archief te ordenen) en geniet van het vertroetelen van je voetjes. :D

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er geen weerstand tegen maar ik ken mijn eigen lichaam en mijn lichaam heeft er nog nooit zo op gereageerd, zelfs niet toen ik het heel zwaar had. Daarbij, ik heb geen angsten. Soms denk ik wiste we maar dat het psychisch was......maar men praat hetzo wel aan en dat laat ik me niet gebeuren.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alex, ik ben er helemaal mee eens dat het wel een angststoornis op kan wekken, maar ook logisch natuurlijk, maar dan is het een gevolg en niet de oorzaak en voor die angst die ik er dan bij krijg heb ik begeleiding gehad van mijn cesart therapeute en dat heb ik onder controle, dat flauwvallen heeft er toen wel mee te maken gehad want nu ik weet hoe ik me rustig kan houden heb ik dat niet meer gehad.
    Maar ik vind het raar dat ik gewoon lekker rustig lig te slapen dat het opeens naar boven komt, het lijkt heel erg op een hypo, mijn vk zei dat ook in de kraamweek.

Wanneer heb ik er veel last van gehad:
    januari jaar geleden - miskraam gehad
    (tussendoor wat maar mindere mate) - 3 foutieve innestelingen
    week 5 van mijn zwangerschap
    kraamweek
    regeldagen Toine
    minder BV
    einde BV

Dit zijn naar mijn mening allemaal momenten dat je heel erg met je hormonen aan het schommelen bent.
    Maar goed we gaat het meemaken.
    Mijn verleden laat wel zien dat ik er helemaal geen weerstand tegen heb mocht het psychisch zijn, maar dat is gewoon niet de oorzaak maar dan een gevolg van. En ik wil die oorzaak weten, voor die miskraam had ik nergens last van.

Zo en nu ga ik eens langzaam teruglezen en wat reageren.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sas ik zou het ook gewoon weigeren hoor, wat heeft het iid nog voor zin.
    Enne Lobi heeft gelijk, koelkasten zijn ook te huur op de camping.

@Alex wat heb ik toch een bewondering voor je. Je gooit je er gewoon weer op!
    (die heldere kijk etc heb ik geleerd ook in mijn therapie, ben daardoor wel een ander mens geworden of misschien eindelijk mezelf geworden, die stap is een van mijn beste stappen ooit geweest)

@Leo ben benieuwd hoe het is geweest vandaag. Knuff

@Mykelti schildklier en B12 alle twee, maar heb me daar ook op ingelezen op advies van vriendin van mij, bij haar moeder waren de waarden altijd normaal maar toch problemen, het schijnt dat het niet altijd uit het bloed te halen valt.
    B12 heeft nog wel wat om handen als je volgens mij al multivitaminen slikt, die was bij mij vrij hoog juist door de gravitamon denk ik.

@Leo, snap je verhaal naar mij toe, maar ik heb een intensief traject gevolgd, een dag in de week, en ben daar ook "genezen" verklaard, ze vonden het zelfs jammer dat ze me moesten laten gaan omdat ik voor velen een voorbeeld was hoe ik dingen oploste....
    Dus mijn verleden blijft niet meer sluimeren, anders had ik me nu niet zo kunnen voelen als ik me nou voel, en mijn kinderen ook niet zo kunnnen opvoeden als ik nu doe.
    Dat is afgesloten maar wat wil je ook na zo'n traject.
    Die miskraam was met 4,5 wkn dus daar ben en was ik niet zo verdrietig om, wel eventjes toen maar dat heeft maar een paar dagen geduurd, heel anders dan wat jullie mee hebben gemaakt, niet te vergelijken in heftigheid denk ik.

@Mykelti veel pelzier met je nieuwe car.....

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Leo: ja, een dacia logan mcv 1.6 laureate om precies te zijn...pfff hele mond vol. Pcies zo een! ;):D

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mykelti wat een heerlijke grote auto.....

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, echt super fijn! Morgen even timmeren aan een mooie plank op pootjes voor in de achterbak. Daar komt dan de hondenkooi op en daaronder kunnen dan stoeltjes of ander materiaal.

Hoe gaat het vandaag met je?
    Overigens heeft prikken op B12 idd geen nut als je geslikt hebt en zegt de waarde in je bloed niets over je absorbtievermogen. Daar moet volgens mij 6 maanden tussen zitten, dus geen pillen slikken...

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat lief dat je er naar vraagt, gaat wel. Had willen slapen maar de boys hadden een ander slaapritme, dus een ene wakker de andere slapen......maar wel rustig met laptop gtst kunnen terugkijken op de bank terwijl de jongste op het speelkleed lag te ravotten.
    Moet eigenlijk nu ook gaan slapen......dus ga zo.

Shit dat meen je niet dus ik moet 6 mnd zonder.......geldt dat ook voor die multivitaminen???

OH ja natuurlijk de hondjes komen erin........heerlijk die ruimte dan he.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

#2796 Meijke, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2011
    Dat is vast voor het eerst, om half 2 nog geen berichtje in het hok :)! Vakantietijd zeker. En veel aan de hand overal.

Knuffel kippies!

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het is inderdaad erg rustig. Wij zijn aan het winkelen. Zonder Lars want die slaapt bij zijn opa en oma. En oh wat moet ik daaraan wennen zeg. Heerlijk dat hij er even niet is maar de gedachte dat ik hem pas weer morgenavond zie. Pffff wat moeilijk.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan ik me voorstellen hoor, maar het is wel goed voor je, je moet nu ook aan je eigen herstel werken. Maar fijn om te horen dat je hem mist!

19. leonieke

#2799 leonieke, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2011
    Mykelti, Leuke auto! Inderdaad lekker ruim..
    Hoe is het met je zwachtel-allergie? Is de jeuk al wat minder.. nog een paar dagen dan zijn de 14 dagen ook om zeker?

Goofy, Zul je ook net zien he, dat de jongens dan nou net hun ritme niet aan de jouwe aanpassen..;) :( Dan maar lekker vroeg naar bed 's avonds.. is naast goed voor je lijf en mind nog errug lekker ook!
    Hier afgesproken met manlief dat ik twee weken voor tienen lig.. en ik merk nu halverwege dat mijn energie alweer toeneemt..

Femmel, Lekker geshopt? Doe je goed hoor, even tijd voor jezelf en je relatie.. en oma doet vast niets liever dan op haar kleinzoon passen..!
    Hoe gaat het trouwens tussen jou en je ouders en schoonzus? Zijn de relaties ten goede veranderd door de komst van Lars?

Meijke, Het is inderdaad het record late-hok-opening geloof ik! Hoe gaat het met je? En met N natuurlijk?
    Heeft de opname voor verschil gezorgd? Ik hoop echt dat de vervelende eerste tijd qua gezondheid nu voorgoed achter de rug is!

Twijfel, Ben je er nu al niet meer..;)??
    Hoe is het met je? En met je suiker waardes? Nog eventjes meis.. dan hebben we er weer een kuikentje bij..!!

20. leonieke

Hier, Mijn raarste cyclus ever.. heb echt geen idee hoe ik erin zit.. temp wil niet echt stijgen.. ovu test was op dag 16 en 17 positief en nu blijf ik vs houden..
    We klussen -ondanks de spanning die daarbij komt kijken- zo'n beetje om de dag.. dus hebben wat dat betreft goede kaarten..
    Ben benieuwd wanneer temp de doorslag gaat geven..

Verder heb ik vandaag het fotoboek van Pim gemaakt! Helemaal blij mee!!
    Jan gaat de tekst erbij schrijven in zijn werkelijk supermooie handschrift.. en ik ben daar zo blij mee!
    Dan is het echt iets van ons samen.. voor onze dochter!

Deel Deze Pagina