@suus: ik heb nog 2 weken vrij! Dus dat is wel erg lekker! Maar ik mis Rome echt enorm hoor!!! Ik hoop ook echt dat ons eskimootje lekker blijft zitten!!! Hoe gaat het met jou verder meis?
Hey kippies Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb. Ik lees wel regelmatig mee en leef heel erg mee met wat jullie allemaal doormaken want dat is niet niks. Ik vind het vaak lastig om te reageren aangezien het hier allemaal prima gaat. Nog drie weekjes ongeveer en dan mogen wij ons kleine meisje in de armen sluiten, we kijken er echt naar uit. Ik geniet nu lekker van mijn verlof! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
hey Natas Ik miste je al inderdaad. Ben zo blij voor je dat alles goed gaat. Ennu ook voor jou geld dat als het goed gaat het ook mag zeggen, dat geeft weer hoop voor de andere meiden. Het gaat echt zo snel joh. Nog maar 3 weekjes!!!! Voel je je goed? Of denk je nou het mag wel komen nu? Lekker he verlof en helemaal fijn dat het nu net wat beter weer gaat worden. Geniet ervan!!!
Het gaat allemaal nog prima, kan niet teveel meer achter elkaar doen maar daar pas ik mezelf op aan. Van mij mag ze zeker nog blijven zitten, ik hoop gewoon rond de uitgerekende datum of iets later dan is manlief namelijk vrij! Maar goed als het echt warm weer etc gaat worden piep ik misschien wel anders.
Eternity met mij gaat het nog niet veel beter. Veel pijn. Maar met Lars gaat het super. Hij is naar de mt geweest. Nekje is inderdaad wat scheef maar met drie behandelingen zou het over moeten zijn. Hij begint nu hele verhalen te brabbelen. En groeit als kool
En hoe is het met jou? Rome was gaaf las ik al. Een prachtige stad!!! Hoe voel je je verder? Gaat het weer een beetje? Heb je je gedachten even kunnen verzetten?
@femme: wat vervelend zeg, dat het nog niet echt beter gaat met je. Krijg je wel hulp? Maar dan wel weer fijn dat het met Lars zo goed gaat. Hopelijk helpen de behandelingen snel voor zijn bekken. Ik heb mn zinnen zeker kunnen verzetten. Ik heb een heerlijke tijd gehad. Me ook geen zorgen gemaakt ofzo. Gewoon relaxed. Maar nu begint het toch wel weer spannender te worden. Ik had vanmorgen laat toch een testje gedaan, en ik zie echt een 2e streepje. Wel licht, maar hij is er. Maar omdat ik toch wat bruinverlies heb, maak ik me wel wat zorgen. Dus ik doe morgenochtend nog een testje, als het bruinverlies niet omslaat in oma. En als die ook posi geeft, dan is het misschien toch wel raak. Ik heb geen pregnyl gespoten, dus daar kan het niet van zijn...
Oh eternity dat zou toch echt super zijn. Ik duim weer volop voor je. Ach weet je als Lars zich goed voelt, voel ik me ook goed. Met zijn nekje komt het goed en met mij ook. Ik krijg fysio en mt dus nu is het een kwestie van tijd, rust en veel liefde. Haha. Nee zonder gekheid, die pijn is niet fijn maar Lars maakt veel goed.
@eternity, oei een licht streepje, wat spannend zeg, hoop zo dat die morgen wat donkerder gaat zijn ! En je weet onze afspraak he !...... als het zo is stap ik mijn auto in en kom ik je persoonlijk feliciteren ! @sanne, hoe gaat het met jou meid ? Heb je hulp in geroepen ? Dikke knuffel lieverd xxx @femmele, inderdaad heerlijk dat het met Lars zo fijn gaat , aar het zo nog fijner zijn als jij je lichamelijk ook beter zou voelen en minder last hebt ! liefs suus
Met mij gaat het wel goed hoor, ben alweer een week aan het werk, suusseman heeft komende week nog vrij en is lekker bij de kindjes ! Ik hoop dat deze maand voor velen eindelijk eens positief nieuws mag brengen, want de lijst met te verwachten kuikentjes begint hier behoorlijk uit te dunnen !!! Dus lieve schat, aan jou de eerste eer !!! @mykelti, beetje laat , maar jou vraag over de HGW, ik heb dat enkele weken geslikt, en ik moet zeggen dat je wel iets merkt, maar ik denk ook dat 50% een beetje afhangt in hoeverre je er in gelooft.....???? @natas, heerlijk dat het zo goed met je gaat !!! We kijken allemaal uit naar jou kuikentje ! Dus hou ons lekker op de hoogte ! Liefs suus
@Eternity: het is idd wel prachtig, maar had me het heel anders voorgesteld, als in buiten/aan de rand van de stad en niet als het middelpunt van een heel grote rotonde... Spannend dat streepje! Bruinverlies hoeft niets slechts te betekenen, duim voor je dat het innestelingsbloed is. @Natas: jemig, zo kort nog!? Veel plezier met de laatste loodjes! @Femme: fijn dat het met Lars lijkt mee te vallen c.q. snel te verhelpen is, maar jammer dat het met jou niet wil vlotten. Wat doen ze nu allemaal bij jou? @Sanne: hoe gaat het met je?? @Suus: dat is meestal 50% van de werking volgens mij. Las dit toevallig laatst ergens dat een patiënt vertrouwen moet hebben in een medicijn, omdat het anders bij voorbaat al niet helpt. Zo sterk is de geest dus... Hmmm, balen dat jij al moet werken en je hubby nog vrij heeft. Zit hij ook in het onderwijs ofzo, dat hij zo lang vrij heeft? @Osteopaat: raar dat jullie zulke vreemde ervaringen ermee hebben. Ik ben in ondergoed, op blote voeten. Heb nog nooit mijn bh uit hoeven doen, maar ik kan me voorstellen dat een beugelbh hun gevoel verstoort, maar dan moeten ze daar melding van maken vooraf. Ik zweer erbij, zo blijft mijn rsi binnen de perken.
@Eternity Welkom terug meis! Wat ontzettend heerlijk voor je dat je het zo fijn hebt gehad in Rome. Dé ideale manier om de spannende tijd te overbruggen! En dan nu al een streepje... grote kans dat dit dé ronde is. Bruinverlies is heel normaal hoor. (Maar ik zal nog niet te hard juichen, want een posi test is maar een beginnetje. Been there, done that.) *duimduimduim* @Femke Goed om weer van je te horen! Ik hoop dat je het verlies gauw een plekje kunt gaan geven, zodat je gewoon weer echt van je gezin kan gaan genieten. *dikke knuffel* @all Vandaag dag 8 van mijn dieet. Het is loodzwaar, ik droom zelfs over eten, maar ik hou vol. Wel onwijs klote om nu stil te staan wat betreft het zwanger worden, maar het moet... Volgende maand wordt ik 35. Nooit gedacht dat ik dan nog met lege handen zou staan. Ik was 31 toen ik begon met proberen en had gedacht dat ik op 33 toch zeker wel moeder zou zijn en nu beland ik in de fase van het verminderd vruchtbaar worden en wordt ik misschien wel nooit moeder. F*cking hell...
@Alex: knap van je hoor! Je kunt het meis! En mocht je het echt niet trekken zo, dan zijn er ook andere diëten, die misschien net zo goed werken, maar niet zo belastend voor je zijn. Maarre, je bent zo'n sterke vrouw, dat moet helemaal goedkomen! Laat de weegschaal al resultaat zien?? K*t is dat hè? Je denkt dat zwanger worden doen we even, maar als je dan in de MMM zit, wordt je vertrouwen toch aardig de grond in getrapt. Wie weet is afvallen voor jou de manier om straks een baby te verwelkomen. Ik hoop het zo voor je meis! Dikke knuffel.
Eternity whaaaaa..!!! ik weet iedereen is voorzichtig, en mss zou ik dat ook moeten zijn, maar je hebt een 2e streep!!!! Whaaaaa mag ik toch gewoon even heeeeel hard gillen!!!! (En fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad in Rome. Huilen toen je weer weg moest...mmmm....) Femme wat naar dat het nog steeds niet goed met je gaat. Wat gaat er gebeuren om dat te verbeteren? Ik hoop iig dat de fysio goed zal werken!! Wel heerlijk dat het met Lars zo goed gaat! Alex, wat een dubbel gevoel inderdaad. Je wilt je vol overgave storten op het afvallen en er helemaal voor gaan. Maar als het eenmaal zover is, en je bent genoeg afgevallen, dan begint de echte strijd pas echt. Kan me zo goed voorstellen dat het soms (vaak?) zo uitzichtloos voelt... Ik hoop dat je alle kracht en positieve energie kan vinden om door te gaan meis! Ooit zal hopelijk ook jullie droom waarheid mogen worden!! Lieve Femke, wat fijn om weer even wat van je te lezen hier. Ik wens je alle kracht toe en veel geluk en gezondheid. Ik hoop dat het verdriet met de dag een beetje minder wordt en bij momenten waar je je mama bij had willen hebben, mag geloven dat ze er ook daadwerkelijk bij is.. Ik hoop voor je dat je dat zo voelt!
@sanne: dank je meissie!!! Gaat het nog steeds zo ruk met je? Dikke knuf! @femme: ik hoop echt dat jouw pendel uit komt, en dat ik je heiligverklaring op mag sturen. Ik had de paus al voorbereid vorige week. @suus: ja, het is echt een licht streepje... En dat is een uniek voor mij, want dat heb ik nog nooit gehad zonder Pregnyl. Maar dat bruinverlies maakt me wel erg onzeker. Alhoewel het echt heel minimaal is. En volgens mij wordt het minder. En ik hoop dat ik je snel hier thuis mag verwelkomen meis! Maar alweer aan het werk ja? Valt het tegen? Hoeveel uur in de week werk je nu tegenwoordig? @natas: goed nieuws is hier zeker weten welkom! Dat het goed gaat met jou, en dat je zwangerschap lekker verloopt willen we heel graag horen hier! Dat geeft de burger moed, zeg maar. @mykelti: middelpunt van een grote rotonde???? Dan wel een HELE grote rotonde! Aan de achterkant rijdt helemaal geen verkeer ofzo. Maar ik vond het geweldig. Ja, spannend hè, dat streepje. Ik hoop echt dat het morgen duidelijker is! @goof: ja, ik moest ook meteen aan jou denken! Het zou idd super zijn, maar ik ben nog heel even voorzichtig. @alex: is bruinverlies zo normaal ja?? Dat wist ik niet. En ik weet dat een posi test nog niet alles zegt, maar ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus voor mij is het nog wel erg spannend!! Dank je voor het duimen lieffie! Die angst is echt vreselijk hè. Dat je nooit moeder zal worden. Ik wou dat er een manier was waarop je gewoon zeker kon weten of het gewoon ooit zou gaan lukken. Ik wou dat ik die onzekerheid bij je weg kon nemen, maar dat kan ik helaas niet. Het enige wat ik kan zeggen is: I hear ya!! En ik vind je een sterk wijf! Zo, dat is er uit. @lobi: haha, ja, spannend hè!!!!! Ik durf eigenlijk gewoon nog helemaal niet te geloven dat ik heeeeeeeeeeel misschien wel zwanger kan zijn. En natuurlijk mag je heel hard gillen meis! Dat doe ik morgen ook, als het streepje duidelijker is.
Haha Eternity ik blijf gewoon lekker schreeuwen hoor! Weet je meis, wat er ook gebeurt, voor nu ben je ZWANGER!! En inderdaad t kan nog niks gaan, maar dat kan ook na 5 weken, 10 weken,20.. na de geboorte nog. Voor nu, de eerste stap is gezet en ik ben iig reuze blij voor je!! En ik zal morgenochtend extra goed luisteren of ik je hoor...als je t van de daken schreeuwt haha