Jouw pendel!!!!! Het is toch ongelooflijk zeg!!!!! Ik ben ook echt super blij! Maar het is echt nog zo onwerkelijk allemaal!!! Ik hoop ook echt dat alles goed blijft gaan!
Weet ik niet meer. Volgens mij iets van volgend jaar ofzo. Hopelijk heb ik het fout. Als ik vanmiddag tijd heb, doe ik het nog eens voor de kippetjes die wilen. Eternity je had toch vier pendels voor juli?
Volgens mij was het wel nog dit jaar. Ik dacht september ofzo. Eens kijken of ik het terug kan vinden... Maar als je nog een x wilt doen, graag!
@femme: ik had volgens mij 4 pendels voor juli ja. En 2 voor augustus. Maar toch wel typisch dat jouw pendel uit komt hoor!!
Femme ik heb het gevonden: lobi september 2011 meisje Ben benieuwd... Ben ook benieuwd of de pendel vanmiddag nog hetzelfde zegt...
Ik hoop het zo. Ben nu in ieder geval redelijk bijgeslapen. Als Lars nu eens meewerkt en lekker gaat slapen vanmiddag kan ik eens gaan hobbyen
Gefeliciteerd Eternity, het is jullie zo gegund!! Jolanda ook gefeliciteerd met jullie vierde wonder!
@Eternity Ik had al wel het gevoel dat het voor jou raak zou zijn deze ronde. Gefeliciteerd! @Jolandanr4 Ook jij gefeliciteerd met toch nog je 4e wonder! Minder stress zal vast geholpen hebben. @Er-niet-meer-in-geloven-en-dan-zwanger-worden Sorry, maar da's voor mij echt bullshit. Ik geloof er al heel lang niet meer in. @Vreugde en verdriet Ik ben echt blij met de nieuwe zwangerschappen hoor, ik vind het fantastisch, maar het drukt me weer zo vreselijk met de neus op de feiten dat ik hier weer met dichtgeknepen keel en rollende tranen zit. Wat doet dit verrot veel zeer.
Lieve Alex, een hele dikke knuffel voor jou! Laat die tranen maar rollen meid, misschien lucht het een heel klein beetje op..