Lieve Alex, meid dat is toch hartstikke logisch. Het maakt het er nog moeilijker om. Laat je tranen maar rollen, schreeuw het verdriet er maar uit, vecht als een leeuwin, maar nu even niet. Meis ik wilde dat ik je kon opvrolijken. ik zou er alles aandoen maar helaas kan ik dat niet. Ik denk aan je en ik hoop voor je. Dikke knuffel
Lobi nog steeds sptember 2011 van een meisje. Laten we hopen dat het nu een plakkerd blijft. Mijn pendel zegt van wel. Oh ik hoop het zo voor iedereen hier.
Oh wat lief dat je het nog een x gedaan hebt! Een pendel kan dus ook zeggen of ie blijft plakken en jouw pendel zegt van wel?!? Super!!!! Ik hoop zo ontzettend hard dat je gelijk hebt!!!!! Dank je!
Ik heb gependeld voor jou. Ik kom op februari 2012 uit. Een meisje. En ze zou ook blijven plakken. Maar de pendel reageerde heel erg sterk. Ging gelijk over naar ja en nee terwijl ik altijd een tijdje moet wachten en ik heb er nog pijn vn in mijn hand. Oftwel hele sterke energie. Dus hopelijk zou het voor jou dan eindelijk zover zijn.
Lief dat je dat dan ook gevraagd hebt! Ik ben iig heel blij met de antwoorden!! (en ik hou je eraan hoor!!)
Ik wil best voor andere pendelen maar niet meer vandaag. De pijn in mijn arm wordt er sterker van omdat het veel energie kost. En als ik straks Lars moet oppakken wil ik wel dat mijn arm zo pijnvrij moglijk is
Tuurlijk meis! Je hebt nu voor mij gependeld en daaar ben ik echt hartstikke blij mee! Maar als het iets langer had geduurd, was dit helemaal oke geweest hoor!!
Als het dan nog steeds klopt verwacht ik echt die heiligverklaring. En dan ga ik voortaan geld vragen voor mijn pendelactiviteiten. haha Ah meis het enige wat ik hoop is dat het een keer gaat lukken en of het nu klopt ja of nee dat maakt me niet zoveel uit.
@Alex; Oh lieverd dit is de reden waarom ik twijfelde of ik het wel hier moest melden. Meis ik gun het jou ook zo. ik hoop en wens dat de pendel van Femme bij jou ook gelijk krijgt. Volgens mij heeft ze er nog niet naast gezeten in het hok. En dat jij zelf moeite hebt te geloven dat jij ooit mammie word begrijp ik best jullie hebben al zoveel telleurstellingen voor jullie kiezen gekregen. Meis echt ik hoop dat febr.2012 jullie wens invervulling gaat heel veel sterkte en dikke kus
Oh lieve Alex! Vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar hier in het hok... Niet dat het helpt, maar een knuffel voor jou.
@alex: ik begrijp je verdriet meis. En ik hoop dat Femme's pendel ook voor jou gelijk heeft. Maar ik heb er ook bloed, zweet en tranen in zitten. En nu voel ik me een beetje schuldig dat ik hier zo blij ben... En ik bedoel het absoluut niet verkeerd meid, maar dat zit me wel een beetje dwars.
Meiden, Alex en Eternity, zoals Meijke ook al schrijft, verdriet en geluk ligt hier heel dicht bij elkaar. Ik vind het goed dat iedereen kan en mag schrijven wat ze voelt. Alex, wat een positieve test bij haar doet, Eternity, wat dit haar dan weer voor gevoel geeft. Het zijn gewoon zulke heftige en intense emoties...logisch dat dit je dan raakt. Sorry dat ik me ermee bemoei, ik wil eigenlijk alleen zeggen dat ik jullie beide snap...
Ik ben het ook met je eens. En ik begrijp Alex als geen ander. Maar ik was ook super blij voor haar, toen ze eindelijk een posi test had. Omdat ik ook wist wat voor een moeite het allemaal had gekost voor haar. Ik ga nu naar mijn zus. Bbq vanaaf. Dan spui ik mijn blijdschap daar, en kwets ik er hier niemand mee. Iedereen blij.