Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lekker eten meis! En zorg ervoor dat het vlees goed doorbakken is he! En dat ze niet met bestek waar ze mee aan rauw vlees hebben gezeten aan gaar vlees komen. En dat alle groentes en salades goed gewassen worden!
    Zo nu hou ik op:)

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Eternity Woehoe!!! Eindelijk weer eens goed nieuws in het hok!!

@Jolanda Jij ook van harte gefeliciteerd!!! Had je inderdaad een tijd niet meer in het hok gezien.....

@Alex Een hele dikke knuffel!

3. Hoe reageerde je man eigenlijk???

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @All Met mij gaat het wel. Zit nog op bericht van maatschappeijk werk te wachten. Dat moet deze week komen. Heb goede en slechte dagen, echt heel vervelend. Je weet nooit vantevoren wat het voor dag gaat worden.....Gelukkig is Sanneman vanaf as vrijdag lekker 2 weken vrij, dus daar zie ik enorm naar uit. Familie wil ook aan alle kanten helpen, maar voelt toch anders dan je eigen man.

5. Sanne hoop dat jullie samen een beetje tot rust kunnen komen straks en bovenal dat jullie veel mogen gaan genieten van elkaar!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve lieve etrnity........wauw wat ben ik blij voor je, kippevel moment! Je bent zwanger!!!!

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femmele
    Lief van je dat je voor mij gependeld hebt. Dankje! Zo'n positieve pendel, daar teken ik voor.

@Eternity
    Lieverd... Ik schrijf mijn gevoelens uiteraard niet op om jou een schuldgevoel aan te praten, maar omdat het mijn gevoelens zijn. Ik heb voor jou ook heel erg (oprecht!) op een zwangerschap gehoopt en mijn verdriet staat er los van.
    Het is alleen dat ik probeer om verder te leven zonder al teveel aan mijn kinderwens te denken en als ik dan weer met mijn neus op de feiten wordt gedrukt dan komt al het verdriet er weer uit. En dat is míjn verdriet, ik kan niet doen alsof het er niet is. Althans, ik kan er voor kiezen om het niet op te schrijven, maar we zitten hier niet om gevoelens te verzwijgen. Hoe moeilijk ook.

De meeste meiden zijn hier al bevallen of zijn al zwanger. En ieder van hen heeft mij ingehaald 'by a long shot'. Ik heb dit nu al ZO vaak meegemaakt dat ik kan vertellen dat het echt niet makkelijker wordt naarmate het langer duurt en het vaker voorkomt. Eerder moeilijker. Ik ben bijna 35, heb er 38 maanden op zitten, ben chronisch depressief en moet gaan afvallen. Dit stemt mij soms erg wanhopig.
    Dit wil echter niet zeggen dat ik anderen het geluk niet gun. Integendeel, ik zie mensen liever blij en vrolijk dan het omgekeerde.
    Nogmaals, vreugde en verdriet bestaat naast elkaar. Het één vlakt het ander niet uit.

@Jolandanr4
    Meeste van wat ik hierboven schreef wil ik ook aan jou richten. Je hoeft zeker geen verstoppertje te spelen en je blijdschap te verbergen. Ook hoef/wil ik geen verstoppertje spelen en mijn verdriet verbergen.
    Ook voor jou vind ik het fantastisch dat het toch nog zo heeft mogen zijn en dat is een gegeven waar je van moet genieten.

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

9. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@alex: ik snap je wel meis.
    Maar ik zit nu in het schuitje waar jij een paar maanden geleden in zat.
    Ik heb ook geen idee of het goed blijft gaan. Maar ik heb, net als jij, er ook al een vreselijke ICSI poging op zitten. En mensen die me links en rechts ingehaald hebben.
    En dit is voor mij het verste wat ik ooit gekomen ben.
    En ik ben altijd voor gevoelens uitspreken! Echt!
    Maar misschien niet zo'n handig moment om dat te doen, als iemand net heel blij is.
    Snap je een klein beetje wat ik bedoel?

En mijn man was erg blij ook.
    Maar ook nog wel voorzichtig.
    Hij heeft het wel meteen zn ouders verteld. :)

@goof: dank je wel voor je lieve reactie meis!

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Eternity
    Sorry, maar ik denk dus dat je me niet helemaal begrijpt en ik weet ook niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Ik zeg niet dat ik verdrietig ben om jou je blijdschap af te nemen. Het is ook niet aan jou persoonlijk gericht. Voor jou ben ik blij, maar voor mezelf ben ik verdrietig.
    Ik weet dat jij nog nooit zo ver gekomen bent, terwijl ik al drie keer zo ver gekomen ben, maar dat valt zeker niet te benijden. Uiteindelijk telt alleen het eindresultaat: een gezond kindje. Ik hoop voor jou dat je er wel vertrouwen in hebt dat het gewoon goed zal gaan en je ervan kan genieten. Je bent gewoon zwanger meid!!! Elke dag dat je er niet van geniet is een gemiste kans. ;) (En dus laat mijn verdriet niet jouw vreugde in de weg staan en vertel gewoon lekker hoe je je voelt etc.!)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: gefeliciteerd meis! Hopelijk volgen wij binnenkort ook met zijn allen! Ga het maar lekker vieren! :)

@Sanne: jemig meis, moet je zo lang wachten op hulp? Heb de laatste tijd al zo vaak meegemaakt dat de hulpverlening zo lang op zich laat wachten, echt belachelijk! :x Ik hoop dat je je snel beter voelt. Kun je wel lekker genieten van je kleine mannetje?

@Alex: dikke knuffel meis...het komt je ook allemaal tegelijk nu...:cool:

@Gevoelens: Gevoel is zo persoonlijk! Hele dikke knuffel voor jullie beiden. Persoonlijk vind ik het ook altijd erg moeilijk en ben dan jaloers en verdrietig, maar daarnaast is ook ruimte voor blijdschap en extra wanneer iemand er zelf ook heel veel moeite voor heeft moeten doen. En trust me, ben geen heilige, soms komt bij mij de blijdschap pas veel later, nadat de andere emoties wat weggeëbt zijn. De ene emotie komt helaas wat sterker door dan de andere emotie...en wat ook wel scheelt is waar je zelf staat in je cyclus of je zwanger worden...althans bij mij... :):cool:

Het is denk ik weer even tijd voor een grouphug!

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik doe mee. :) *group hug*

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gezelli! :)

Ga je nog naar die Fertifair? Zou het wel leuk vinden om je weer te zien!

Overigens vandaag info binnengekregen voor een acupuncturist. Werkt ook op donderdagavond, dus kan dan terecht. Spannend!

14. eternity79

Ik doe ook mee!

*grouphug*

@alex: ik snap je wel lieverd.
    Ik vond je timing alleen minder.
    Maar ik hoop dat we elkaar altijd kunnen blijven steunen.
    Ik gun het je gruwelijk dat het snel goed komt voor je.

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Grouphug!!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leo, je hebt twee treden in je grafiek......nu nog ietsje omhoog die temp en dan heb je goede kans.......zou wat zijn....
    (hoop dat de misselijkheid daarvan komt)

@Alex dikke hug.....

All reageer morgen verder ben verrot, terwijl ik toc een uur vanmiddag heb gelegen maar Toine was voor het eerst naar kdv en hij had best moeite met wennen en dat gaat niet in de koude kleren zitten.

17. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    @Alex: he meis ook ik begrijp je en ik vind het lief dat je blij voor ons bent en wij zijn zeker ook heel blij, maar ik gun het jullie ook zo gruwelijk(gepikt van eternity)
    Waarom krijgt het ene stel twee drie kinderen en de ander geen waar is dat goed voor.kortom ik hoop en wens echt dat de pendel gelijk heeft.
    En ik blijf dit hok een geweldig hok vinden we hebben respect voor elkaar.
    Ik zeg ook GROUPSHUG xx

@eternity:

Was de bbq lekker? Hoe vond je zus je geweldige nieuws?
    En natuurlijk mag jij nu eindelijk blij zijn en dat deze blijschap de komende mnd mag duren xx

@sas jeetje meis balen zeg zolang wachten op hulp belachelijk.
    Hou je haaks dikke knuf x

Ik ga lekker liggen truste dikke knuf voor alle kippetjes

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Zo, nog gauw even een berichtje van mij. Vandaag bij de Cambridge consulent geweest en toch 3.2 kg afgevallen. En dat in 8 dagen, dus dat is een mooi resultaat. Zelf wil ik nog steeds niet weten hoeveel ik weeg, alleen hoeveel eraf is. ;)
    Moet wel zeggen dat ik af en toe verlang naar een lekkere bbq hoor, met al die lekkere geurtjes buiten. Maar ja, volgend jaar weer. :)

@Jolandanr4
    Tja, waarom waarom... Dat vraag ik me bij vele dingen af, maar het komt zoals het komt.
    Ik kwam vandaag een mooie quote tegen:
    "Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain."
    Ik hou het er maar op dat de meeste mensen mogen schuifelen en dat ik de perfecte tango moet leren dansen. ;)

Ik ben het met je eens dat dit een geweldig hok is. Emoties vliegen hier over en weer en toch weten we daar op een respectvolle manier mee om te gaan met z'n allen. Scheelt ook wel dat we allemaal 30+ zijn denk ik. ;)

Het doet me ook echt wel goed dat ik de emotie van me af heb kunnen schrijven vandaag. Niet alleen hier hoor, ook in opdracht van mijn therapeut heb ik vandaag -gewoon voor mezelf- geschreven over mijn leven. Onderzoek wijst uit dat schrijven helpt tegen depressie. Heb er alleen niet altijd zin in. :p

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Alex Wat goed 3,2 kilo!! Ik weet hoe zwaar zo'n dieet is, heb ook ooit een proteineshake dieet gedaan en ben toen 26 kilo afgevallen. Hou vol!!

20. eternity79

@alex: 3,2 kilo in 8 dagen?! Wauw, dat is ERG goed al!!

En het is zeker fijn dat we hier op een respectvolle manier met elkaar om kunnen gaan!! Dat we het gewoon uit kunnen spreken.
    We zijn het hier onderling niet altijd eens met elkaar, en dat hoeft ook absoluut niet.
    Het mooie van hier is dat we elkaar gewoon al het geluk gunnen, en dat we er zijn voor elkaar.
    Enneh, hoe ouder, hoe wijzer?? :D

@jolanda: de bbq was wel leuk. Ik heb niet zoveel gegeten eigenlijk, haha.
    Ik heb niet zo'n honger.
    Mijn zus reageerde kei leuk!! Ze had een mok gekocht voor mij en 1 voor manlief. Op die van mij stond: Voor een bijzondere mama. En die van manlief stond: Voor een bijzondere papa.
    Erg voorbarig, maar wel heel erg cute!

Ik heb vandaag wel een mail gestuurd naar de IVF verpleegkundigen in het ziekenhuis. (die werken via email daar. Die lezen ze tussen 9 en 10.30 allemaal, vragen dingen na, en bellen dan terug. Geniaal!)
    Ik wil stoppen met die Utrogestan.
    Want ik merk dat het echt vervelend is om ze in te brengen. Het voelt "van binnen" gewoon echt heel anders. En ik merk dat als ik die bolletjes heb ingebracht, ik toch nog wat bruinverlies heb. (wat misschien ook niet gek is, als je daar in zit te porren)
    Dus ik hoop echt dat ik mag stoppen met die dingen.

Nu ga ik naar bed, want ik ben moe!
    En ik voel me een beetje misselijk!
    Wat een dag vandaag! :D

Deel Deze Pagina