Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Eternity, gefelciteerd nogmaals!!!! Is het nieuws al een beetje geland?

Goof, vandaag niet getempt want slechts 4 uurtjes geslapen.. Maar die tredes 'tellen' volgens mij pas na je eisprong...??

Sanne, Fijn weer even wat van je te lezn.. heerlijk dat je man binnenkort vrij is om bij jullie te zijn.. ik herken het; hulp van anderen is lief, maar het is niet je man!
    Sterkte meis..

Alex, Know all about it... verder dan ik (en lobi) ben gekomen zonder resultaat komt hoop ik niemand.. Bij mij zal pas na die eerste 18 weken blijken of het uberhaupt ooit gaat lukken ja of nee..
    Ik geloof ook zeker niet in het als-je-er-niet-maarr-in-geloofd- verhaal.. maar geloof wel dat je de meeste kans hebt als de omstandigheden zo ideaal mogelijk zijn...

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eternity, die bolletejes zorgen er wel voor dat zijn nestje nog even een boost krijgt.

Morgen iedereen, Leo ik heb met je meegedaan, hier ook sle.Chr geslapen, ben gesloopt.
    En je hebt toch na je eisprong twee treden, ben ik nou gek, zeker als de temp morgen omhoog gaat

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: al boven de pot gehangen vanmorgen? ;)

@Alex: dat is TOP! Enne, ik wilde ook nooit weten hoeveel ik woog, maar heb het voor mezelf toch gedaan en nu is het een sport om te blijven afvallen.
    En dat er niet mee bezig zijn niet helpt, denk ik ook. Denk wel dat sommige mensen meer ontspannen zijn dan en dat dat mss wel een verschil maakt... ;)

Hebben jullie trouwens iedere maand na je ei ook zulke bizarre dromen? Jakkes...:cool:

4. leonieke

:D
    Klopt.. maar een triphasic is pas rond dag 7 omhoog.. ik heb zo'n stijging als deze wel vaker.. eerst paar dagen 0,2 hoger, daarna 0,4.. ik leidt daar voor deze ronde niets aan af... (voorlopig..:p)

Heb opzich wel goed geslapen, maar kort ;)! Waren gisteren pas rond 01.00 uur thuis.. en voor je dan slaapt..

Waren met J's werk naar A'dam.. eerst rondvaart door de grachten en daarna dineren in Carree een naar Hans Klok.. heeeeel gaaf!

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wat een drukte! :)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat klinkt gezelli! :)

7. leonieke

Best wel op dit uur!
    Morning allen!!

8. leonieke

Was het ook!
    En Hans Klok is echt een aanrader..!!

9. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leo: het is nog steeds onwerkelijk hoor.

@mykelti: haha, nee, heb nog niet boven de pot gehangen.

Ik ben benieuwd wat ze straks van het ziekenhuis zeggen over dat bruinverlies en de utrogestan.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat hoor je idd wel vaker. Is net een nieuwe show toch?

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, FF is bij mij de weg een beetje kwijt. Als ik de meting op ovutest zet, dan komt de streep die er nu staat en volgens mijn gevoel ook klopt, maar als ik hem op advanced zet dan staat er geen verticale streep. Komt ws door te weinig metingen voor ei??? :(

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Sasseman en ik gaan eind volgende week 2,5 week op vakantie (kamperen in Frankrijk, hoop dat het iets beter weer wordt....). Voel me op dit moment niet zo happy dus ik kom na mijn vakantie wel weer tokken in het hok. Vind dat het thuis niet allemaal lekker loopt. Zijn vaak heel ongezellig tegen elkaar. Misschien ook niet raar na bijna 2 jaar proberen zwanger te worden. Dus ga de komende 1,5 week (en de 2,5 week daarna natuurlijk) heel erg proberen om het weer wat gezelliger te maken en even niet alleen maar met zwanger worden bezig te zijn. Dikke knuf voor jullie allemaal.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meis, ik herken het, hier ook een dipje op dat vlak (het legt ook zoveel druk op allebei), maar goed dat jullie er aan werken. Ik hoop op een heel mooie vakantie voor jullie saampjes! Veel plezier!

14. eternity79

@saskia: heel veel plezier op vakantie meid. Ik hoop dat het dan snel weer beter gaat tussen jou en sasseman!!
    Tot gauw meis!

15. leonieke

Sas, Lieverd, ook hier is de gezelligheid soms ver te zoeken op bepaalde momenten.. goed dat jullie het signaleren en lekker gaan genieten op vakantie..
    Misschien dat die verplichte rust ook echt wat rust kan geven..
    (hoe dubbel)
    Alvast hele fijne vakantie.. we houden je plaatsje vrij hier hoor!

16. leonieke

Eternity, Bruinverlies is vast onschuldig restje van de innesteling.. vraag idd wel even goed naar die utro.. net wat Goofy zeegt, er zijn meiden die het de eerste 12 weken gebruiken als extra steun voor het innstellen.. al lijkt het steeds weer moeten inbrengen me ook niet fijn..

17. leonieke

Die snap ik ff niet.. wat bedoel je met op ovutest zetten?
    Je hebt toch een positieve ovu gehad die dag?

Ik denk dat als je open bolletje van 3 dagen terug weghaalt dat ie meteen deen dikke streep geeft..

Te weinig metingen scheelt idd ook.. dan heeft ie moeit emet bepalen van je coverline..

18. eternity79

Ik heb de hele tijd geen last gehad van het inbrengen van de utro, tot zondag.
    Toen voelde het gewoon gevoeliger van binnen, en wat harder.
    Ik kan het niet goed uitleggen.
    Ik hoor het straks wel als ze bellen.
    Volgens mij kunnen ze bellen tussen half 11 en 12.
    Dus dat duurt nog ff.

19. leonieke

Gevoeliger en harder klopt.. da's je bm mond.. klinkt juist goed.. ;)
    *en adem weer uit*

x

20. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Leonieke en Mykelti: dat gevoel dat het niet lekker gaat heb ik. Ik weet niet hoe Sasseman het vindt. Krijg daar niet echt een reactie op. Het ongezellige komt vooral denk ik doordat ik sneller geïrriteerd reageer. En hij reageert daar dan boos op. Durf er niet zo heel erg naar te vragen, misschien bang voor antwoord. Ex vond het moeilijk met mij leven omdat ik naar zijn zeggen vaak ontevreden en ongelukkig was, ondanks dat hij zijn best deed naar zijn zeggen om mij gelukkig te maken. En nou ben ik bang dat Sasseman dat misschien ook wel denkt….en dat hij nu misschien wel spijt heeft dat hij een half jaar lang achter me aan heeft gezeten voordat ik een relatie met hem wilde. Boel onzekerheid van mijn kant, beetje beschadigd door het verleden zullen we maar zeggen….

Deel Deze Pagina