ja dat schijnt.. Bm sluit zich hermetisch af en dat voelt hard.. ik durfde niet te voelen.. Kun je door betere doorbloeding van bm mond en het in brengen van die bollen niet juist wat bloeding krijgen? Ik geloof dat het er vast mee te maken heeft.. Ik hoop dat je inmiddels het zkh hebt gesproken... *denk aan je!*
Ik heb het zkh gesproken ja, en ik moet gewoon doorgaan met de utro. Het kon absoluut geen kwaad volgens hun. Het bruinverlies kon idd komen van de innesteling of van die handschoenen waarmee ik de bolletjes inbreng. Nu moet ik t met een inbrenghuls proberen. En ik mag pas volgende week vrijdag dan stoppen met de utro. Verder is het dus gewoon afwachten.
Ja dat dacht ik al meis, ze willen het zekere voor het onzekere nemen en je eskimo een lekker bedje geven. Maar vraag eens of je bloed mag laten prikken vrijdag. Een hcg gehalte zegt Ook wel wat.
Sas een hele dikke knuffel, vooral bij je eigen gevoel blijven en dat ook benoemen naar hem toe zonder in verwijten te verzanden, dat scheelt heel veel. Veel plezier vooral! Even weer naar elkaar toe klauteren.
Nou, ik vrees dat het toch mis is... Net na het plassen had ik donker rood slijm aan het papiertje. Het was ook te mooi om waar te zijn eigenlijk.... Zo lost de jaloezie zich ook op hè. Ik kruip weer terug in bed...
@Saskia Lekker de tijd nemen voor jezelf en je man. Is echt zo belangrijk! Geniet van je vakantie.... @Eternity Het zal toch niet he? Donkerrood kan ook oud bloed zijn toch van bijvoorbeeld een innesteling? Ach meis, ik hoop toch zo dat het niets ernstigs betekend......
Eternity, Meis... kun je niet vragen of je mag langskomen? Zulke onzekerheid is niet te doen tot volgende week... Dikke knuffel...!
Liefje, Ik snap wat je bedoeld maar probeer niet bitter te zijn... richt al je energie op jezelf en op beebje... Het moet, het zal... en IEDEREEN hier zal voor jullie duimen... ik weet het zeker... Kus
Lieverd ik hoop dat het niks betekent, dat het gewoon het verhaal van mij blijkt te zijn. Met Sven had ik het in week 5 opeens, ik schrok me kapot en weet ook hoe je je voelt. Vraag of je bloed kan komen prikken vrijdag.
Oh nee... Meid toch... dat klinkt inderdaad niet goed. Er is een kans dat het niets betekent, maar ik wil je geen valse hoop geven. En nee, de jaloezie lost zich niet op. Jaloezie is er altijd wel naar vrouwen die zwanger zijn of kindjes hebben. Dat zul je vast wel herkennen... Ik wou dat ik wat voor je kon doen... *Hele dikke knuffel*
Eternity, ik hoop dat het loos alarm is meis! Maar als je bmm zo stevig en dicht aanvoelt, heb ik een goed gevoel erbij. Wat zegt je instinct? Die van mij had het 3x goed namelijk en dat hoor je vaker. Heel dikke knuffel! Sas, jemig meis, leven we hetzelfde leven ofzo!? Hier ook een ex die mij niet zo aardig vond en vond dat ik hem altijd zat af te zeiken. Daar ook de bekende deuk van opgelopen, maar mijn hubby weet daarvan. Ik weet niet of jij je gevoel open en bloot op tafel gooit, maar dat doe ik wel, anders weet hubby niet hoe hij moet/kan reageren. Ik ben bijvoorbeeld heel onzeker wanneer hubby sjaggo is en betrek dat gelijk op mezelf. Ik vraag dan juist wel expliciet om bevestiging van onze relatie. Daarna voel ik me weer zekerder en dus lekkerder. Meijke, hoe is het met je meissie? Gaat het nog steeds beter? Femme, weer een beetje minder brak dan van de week of zit er nog steeds geen schot in? Mocht je weer fut hebben, dan hoor ik je pendel graag! Hier aankomende dinsdag een afspraak met een acupuncturist. Ik heb nu doorgezet en hij wilde me heel snel helpen. Echt super! Hij denkt o.a. dat mijn toenemende contactallergieën komen door mijn verstoorde cyclus. Hopelijk kan hij iets betekenen. Je gaat op een gegeven moment toch alles proberen... Morgen ook bloedprikken voor het chromosomenonderzoek. Ben benieuwd hoe hubby is bij bloedprikken.
@Saskia Probeer je angst opzij te zetten en maak het bespreekbaar. Hij is je levensgezel, de man waar je nog jaaaren mee door gaat brengen. Dat gaat 'm niet worden als jullie niet in alle openheid kunnen communiceren. Nu ga je allerlei dingen zelf invullen -geleid door angst en slechte ervaringen- terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet klopt met de waarheid. Lieve schat, twijfel niet aan jezelf, je bent goed zoals je bent!
meiden hoe gaat t hier? ik lees regelmatig mee, maar heb even geen ruimte in mijn hoofd om op iedereen te reageren. Vanmiddag wat geschreven, liep de pc weer vast. Nu dus een nieuw poging om even te laten weten dat ik er nog ben! @eternity, spannend allemaal zeg.Duim voor je! @meijke, hoe gaat t nu bij jullie? @mamavantweesnoetjes, hoe gaat t nu na die toestand met "manlief"? @lobi, alex, suus, saskia, leo, goof, mykelti, en alle andere, hoe gaat t met jullie?
Ik kom steeds kijken of er nog bericht is van Eternity. Ik hoop zo voor je dat het loos alarm is!! Saf, hoe is het met jou? Hier gaat het beter. Het blijft erg pittig, maar de laatste weken zien we vooruitgang. Ze groeit er overheen, dat is het belangrijkste, maar haar maagdarmstelsel is gewoon niet goed ontwikkeld nog. De reflux, heftige darmkrampen (zo een paar uur per dag) en ook vaak niet lekker, ze lijkt wel misselijk dan. Maar het is ook de mooiste en de liefste! We slepen haar er wel door heen! Met een maandje is ze al weer zoveel sterker, hoop dat ze zich dan meer happy voelt!