Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja zeker!!!!! Het is ook gezellig..!!Maar die rust is de laatste tijd zover te zoeken in mijn hoofd... terwijl ik dat juist altijd wel had...

Mijn werk vreet energie (maar.... heb ws een collega voor 4 dagen erbij vanaf augustus.. hoeraa...!!)

En mijn moeder wordt morgen geopereerd.. dus het ligt zeker niet aan jullie..!!!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nee, je was wakker... ;):D
    Gyn N. heeft gezegd dat zij overleg heeft gehad met haar telkens, vandaar dat ik dat zei.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Voelde me ook niet aangesproken hoor! Bedoelde ook meer dat het hier zo is dat het altijd goed en gezellig is, ook al ben je (door omstandigheden) niet zo vaak aanwezig. :)

Sterkte met je moeder! Hopelijk kunnen ze alles weghalen.

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoop het ook... scan was redelijk hoopvol vandaag.. maar het blijft spannend wat ze tegen komen.. brr...

Enne.. nee wij gaan niet voor een kitten.. maarrrr... mag ik wel komen kijken als ze jonkies heeft?

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Aber natürlich! :D
    Gezellig én goed voor de kids... :)

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mag ik even klagen?
    Ben echt even super ontmoedigd vandaag. :(
    Waar ik al bang voor was, is aan het gebeuren; doordat ik zo continu met mn eten (tijden en patroon) bezig moet zijn, begint het veel te grote proporties aan te nemen. Ik merkte gisteren al dat ik kattig was tegen mn kids. (En terwijl ik het doe heb ik al spijt.)
    Vanmorgen na het ontbijt was mn suiker iets te hoog. Daarna naar de verjaardag van een vriendin en ik heb me keurig ingehouden; ik was echt heel trots op mezelf. Controleer ik na de lunch: weer te hoog :(:x. En dan komt het probleem. Dan voel ik me "depri" en ga ik dus iets totaal verkeerds doen; samen met de kids een zal chips opgegeten (stommerd!) Daarna ben ik zo boos op mezelf! En ondertussen doet mn vingertop vreselijk pijn van het prikken en dan kom ik in zo'n vicueuze cirkel terecht van zelfmedelijden, boosheid en biiterheid.
    O ja, jullie weten eigenlijk niet wat de oorsprong van alle ellende is; waarom ik er al bang voor was. Ik heb in het verleden jarenlang geworsteld met anorexia en boulimia. Dat gaat nu al een aantal jaar goed, maar ik moet gewoon niet teveel met eten bezig moeten zijn.
    Sorry voor dit lange ego verhaal.

7. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, wat spannend nu! Het is echt begonnen!! Ik hoop dat je mooie eitjes zult hebben :D

Lobi, Spannend zeg zo'n stap! Ik hoop dat je toch binnenkort hoort hoe lang het ongeveer gaat duren...
    Succes met het nemen van een beslissing van de week, ik hoop dat je wat aan overleg met de arts(assistent) hebt.

Mykelti, wat balen dat jij ook nog weer langer moet wachten... Balen dat ze geen lapro willen doen. Bij mij willen ze dat nu juist wel doen om toch alles uit te kunnen sluiten. Ik heb vorig jaar een bbz gehad en daardoor meer kans op verklevingen.
    Sterkte!

Femme, de oei ik groei is echt een handig boek voor in het begin... Misschien kun je hem uit de bieb halen.

Nanette, je klinkt ook wel heel relaxed :D Knuffel!
    Ik vind het knap dat je echt afstand kan nemen! Ik probeer het ook een beetje, maar echt afstand lukt me niet.

Leo, ik heb ook wel meer rust nu ik hier minder ben... Vrijdag ga ik een weekje op vakantie en denk dat mijn acties hier ook nog minder zullen worden. Soms is wat afstand nemen ook wel lekker...

Ik heb vandaag bloedgeprikt en mag vrijdag weer... Morgen ga ik bellen voor een belafspraak voor de uitslagen en voor een afspraak voor mijn lapro. Verder ga ik morgen wassen en alvast wat inpakken voor vrijdag!!

8. C78

C78 Niet meer actief

Twijfel wat balen!!! Het klinkt ongeveer zoals mijn afval poging elke keer gaat... Emo eten...
    Ik heb helaas ook echt geen tips voor je, maar wil je wel een dikke knuffel geven!!!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Twijfel, dikke knuffel van mij en het enige advies dat ik kan geven is er niet zo krampachtig mee bezig proberen te zijn (hoewel makkelijk gezegd en logisch...), gun jezelf iets, maar probeer dat wel binnen de perken te houden. Volgens mij kan ook pure chocola voor jou minder kwaad dan andere dingen. En wellicht kan je gezin je helpen door te zeggen als je neigt naar ontzettend uit de band schieten?

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: het valt niet mee om het los te laten omdat ik om de 2 1/2 uur iets moet eten en 1 1/2 uur na de 3 hoofdmaaltijden moet controleren, dus het valt echt tegen om er niet continu mee bezig te zijn. Ik weet dat het moet.
    Bedankt voor je tips, ik ga ze om hulp vragen. Helaas kan ik niet zo makkelijk denken om mezelf iets te gunnen, want dan rijst mn suiker meteen de pan uit.

MvD: dank je wel voor je lieve woorden.

Leilani: ik zie dat jij het ook even niet makkelijk hebt. Ik weet wat het met je kan doen die gesprekken bij de GGZ. Probeer je kind te blijven zien zoals je hem (ja toch?) hiervoor ook zag en kijk vooral naar de dingen die wel goed gaan. Sterkte in ieder geval.

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Meiden ik ga slapen. Morgen ziet de wereld er vast vrolijker uit.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Welterusten meis!

En hoe erg is het als zo nu en dan je suiker wat hoger is? Mijn vader heeft suiker en mijn oma had het, beiden spuiten/spoten. Hun artsen geven altijd aan dat het niet erg is als het gehalte soms wat hoog is, zo lang het maar niet continu is.
    Misschien dat dat wat rust geeft? Ik zou het even navragen.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ga ook naar bed. Welterusten allemaal!

14. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@nanette: ik kan alles wel goed een plaatsje geven ja.
    Ik ga het redden hoor! Die spuiten zijn niet fijn, maar het is niks
    wat ik niet aan kan.
    Ik heb nog wel erg de bibbers voor die punctie...

Wat fijn zeg, dat die rust je zo goed doet!
    Ik hoop ook dat je heel snel zwanger bent. Maar ondertussen is het
    belangrijker dat je je goed voelt, en dat je man zich ook goed voelt.

@mykelti: de angst is idd wel meer naar de achtergrond
    verdwenen. Ik heb er nu ook vrede mee dat het zo moet.
    Die spuiten moeten nou eenmaal, dus jas ik ze gewoon in mijn buik.

Ik kan me echt zo voorstellen dat het zo gruwelijk frustrerend
    is dat je gewoon nergens geholpen wordt.
    Ik hoor echt heel veel goede dingen over het Geertgen.
    Dat mensen zich daar heel serieus genomen voelen.
    Misschien dat je daar gewoon eens alleen voor een intake langs kan gaan?

Owww, kittens!! Schattig!! Maar helaas ben ik te allergisch voor katten.
    Ik heb onze lieve Sparrow daardoor al terug moeten geven.

@leo: jammer dat je wat afstand gaat nemen hier...
    Ik ga je heel erg missen! :(
    Maar je moet idd echt doen waar je je zelf het beste bij voelt lieverd.

Meis, heel veel sterkte met de operatie van je moeder morgen.
    Zou je me aub willen laten weten hoe het gegaan is, als je daar de tijd voor hebt?
    Ik ga een kaarsje voor haar branden!
    Hele dikke knuffel!

@femke; wat een heftig verhaal meis....
    En wat onwerkelijk moet dat zijn geweest, dat ze zo ineens weg was!
    Het leven kan zo oneerlijk zijn!!!
    Nogmaals, heel erg veel sterkte! Want het gemis wordt alleen maar erger, voordat
    het zich een plaatsje weet te geven.
    Ik weet het van mijn zus nog al te goed hoe dat voelde.
    En dat is anders dan een mama, maar evengoed erg pijnlijk...

Ja, ik ben aan de hormonen! We gaan ICSI doen, en ik moet nu 2 soorten hormonen
    spuiten elke dag!
    Dank je voor het good luck! Dat zal ik nodig hebben!

@twijfel: meissie toch.... ik kan me echt voorstellen dat je ontmoedigd bent!
    Ik heb ook op het randje van anorexia gezeten, en ik ben eigenlijk nog steeds elke dag mezelf bewust van wat ik eet, en of 't wel mag, en of er niet teveel vet in zit etc.
    Daarom vind ik het ook zo erg dat ik zoveel aangekomen ben sinds ik gestopt ben met de pil... :):)
    Dus ik kan er me enigszins iets bij voorstellen dat je niet terug wil vallen in je oude patroon, als je teveel met eten bezig gaat zijn.
    En ik weet niet wat jij, maar ik word bloedchagrijnig als ik iets niet mag eten wat ik wel heel lekker vind! Want dan moet ik wat anders eten wat ik minder lekker vind.
    En dan ga ik ook snauwen tegen mensen die het niet verdienen.
    Dus het is echt niet raar dat jij dat ook gedaan hebt...
    Hele dikke knuf!

@mamavandewi: hihi, ik hoop dat ik ook mooie eitjes heb! :D

Zo, dat was mijn reactie weer! :)
    Nu ga ik met manlief op de bank hangen, en Stargate Atlantis kijken! Hihi.
    Tot morgen!!

15. eternity79

Truste meissie!

16. suussuus

suussuus Niet meer actief

@leo, lieverd heel veel succes met je moeder vandaag ! Ook hier een kaarsje aangemaakt !

@eternity, sterkte met de spuiten ! Ben trots op je hoor ! Dikke knuffel !

@twijfel, voor een een dikke knuffel !Het is ook niet allemaal niks !
    Je doet het hardstikke goed ! Vandaag is weer een nieuwe dag !

@all, heel veel liefs van mij voor jullie aallemaal !
    Ik ben er nog maar heel af en toe, maar jullie zitten in mijn hartje hoor !
    Het is hier allemaal een beetje teveel geweest, en heb even de tijd nodig om weer bij te komen !

dikke knuffel xxx suus;)

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal. Afgelopen nacht helaas niet zo bijzonder goed geslapen. Ik kan er slecht tegen om onder spanning te gaan slapen en toen ik eindelijk sliep, had onze oudste zoon per ongeluk zn wekker om 3.00 uur gezet! :$ En natuurlijk werd hij er niet wakker van, maar ik en kon ik helaas daarna niet meer slapen. Nou ja, ik kan daar de humor nog wel van inzien. :D

Ik zie dat ik gisteren veel lieve kippen heb overgeslagen; sorry daarvoor.

Leo: heel erg veel succes vandaag met je moeder. En als het jou goed doet om hier wat minder te komen, moet je dat vooral doen. Als je af en toe maar wel even laat weten hoe het met jou gaat.

nanette: wat goed dat je het nu los kunt laten en dat je je daar zo rustig bij voelt. Ik zal ervoor blijven bidden en dat je toch snel zw zal zijn. Wil je ook even voor mij bidden? Ik heb echt Gods hulp hierbij nodig.

Femke: ik kan me voorstellen dat je de klap nog niet te boven bent; het is wel erg heftig geweest. Wij hebben het een paar jaar geleden bijna hetzelfde meegemaakt met mn schoonvader, maar ja zonder mn moeder zou ik echt nog niet kunnen. Heel erg veel sterkte nog de komende tijd.

eternity: dank je wel voor je lieve woorden. Het helpt om je verhaal te lezen, dank je wel daarvoor.

Mykelti: ik zal het zeker navragen aan de gyn, dank je wel. Ik denk dat ik er zo krampachtig mee omga omdat ze de suiker bij onze oudste ook niet onder controle gekregen hebben en dat dat hem bijna fataal is geworden. Hij moest met een spoed ks gehaald worden en daarna met loeiende sirenes naar het kinder zkh in R'dam aan de beademing. Uiteindelijk heeft hij 2 maanden in het zkh gelegen voordat hij mee naar huis mocht, dus dat is best een heftige tijd geweest. Ik weet ergens wel dat ze er nu echt wel voor gaan zorgen dat het niet weer zo uit de hand gaat lopen, maar die angst zit er wel. Vooral als ik merk dat ze in dit zkh er een beetje laks mee omgaan en het allemaal zo lang duurt.

suussuus: dank je wel voor je lieve woorden en complimentje. En idd vandaag is weer een nieuwe dag en ondanks het verkeerde eten gisteren was mn suiker net toch goed. Dus, vandaag gaat het lukken! (Zou bijna tjakka zeggen :D)
    Neem zoveel tijd die je nodig hebt om bij te komen van alles, daar heb je uiteindelijk meer aan dan wanneer je te snel weer teveel op gaat pakken. Ook een knuffel voor jou.

Ik heb vanmiddag tussen 15.30 en 17.30 een telefonische afspraak gemaakt met mn gyn om alles even door te spreken en vanavond wil ik mn angsten ook met onze Pastor bespreken. Ik weet dat dat altijd erg goed helpt; ook omdat hij zo goed alles kan relativeren.

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve meiden, even een berichtje om te zeggen dat ik jullie niet vergeten ben, ook al ben ik de laatste tijd niet meer op ZP aanwezig. Af en toe scan ik de berichten even, maar ik voel me niet zo schrijverig, sorry!

@Sprokkel
    Van harte gefeliciteerd met je dochter. Prachtige naam!

@lieve kaartstuurders
    Jullie hebben pb.

Knuffel aan iedereen die 't nodig heeft.

19. eternity79

@leo: ook via hier, heel veel sterkte met de operatie van je moeder vandaag!!

@suus: dank je meis! Fijn om te horen dat je trots op me bent! :)
    Ik mis je hier wel hoor. Maar doe gewoon rustig aan, en kom
    weer gezellig meekletsen als je er aan toe bent!
    Hele dikke knuffel voor jou!

@twijfel: graag gedaan hoor!
    Ik hoop dat het gesprek met je Pastor gaat helpen!

@alex: fijn om weer even wat van je te horen.
    Moet erg veel aan je denken, nu ik ook het ICSI traject
    ben ingegaan..
    Dikke knuf.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hi meiden,

Even snel, want straks afspraak bij de KA. Het is hier sinds gistermiddag mis. Na elke fles een uur krijsen/kokhalzen/slikken/verslikken/hoesten/overstrekken en niet plat in haar wiegje te leggen. De Reflux speelt ineens erg op. Waarschijnlijk zit er niets anders op dan toch aan de medicatie te gaan...ik kom later vandaag laten weten hoe het was.

En een naar bericht over Knuffel. Ik post het voor wie wil, die kan haar dan PBen...ze kan wel een knuffel gebruiken. Gisteren had ze eerste echo met 8wk+6, maar leeg vruchtzakje. :x

Deel Deze Pagina