@Meijke: goed om te horen dat het beter gaat! @Saff: als het maar goed gaat meis! @Leo: je kunt bij ovulation detector kiezen voor tuning/override en daar heb ik gekozen voor ei bepalen op basis van de OPK, dus posi ovutest. Dit doet FF zelf, maar normaal staat deze dus op Advanced en dan kijkt hij naar alles, dus test, uitvloeiing, klachten etc Hoe is het met jouw klachten?
Meijke, ja iid ze was natuurlijk ook een kleine meid he........hoop dat jullie nu steeds meer kunnen gaan genieten en dat de zorgen steeds verder op de achtergrond komen. @Mykelti spannend allemaal, natuurlijk ga je van alles proberen.
hier gaat t niet zo lekker nayla veel kleine klachten, die met name op t kdv problemen opleveren (thuis ook wel, maar we manouvreren er wel omheen) afgelopen 2 weken vele experts gesproken en nog niet zo veel verder (ze weigerd nog steeds de fles, weer meer last van reflux, darmproblemen, onrustig slapen, regelmatig huildagen etc). Op t kdv doen ze erg hun best, maar ze creeeren eigenlijk nog meer onrust en onvrede. Ze sturen er nu op aan dat we dr nog maar even n paar weekjes thuis moeten houden. We proberen nu met n lepel of cupje wat naar binnen te krijgen (als ik er niet ben). Ook ben ik inmiddels gestopt met het nuttigen van melkproducten, om te kijken of t door koemelk komt. Verder is t zo'n heerlijk meisje! Ze ontwikkelt zich goed, kan super mooi lachen! Hoop dat ze zich snel beter zal voelen. Mijn rug gaat wisselend. Ik werk nu 5 uurtjes per dag, 2 om 3 per week. Ik doe vervangend kantoorwerk, help soms mee met de verpleegkundige zorg. Over 2,5 week gaan we lekker nog 10 dagen naar de veluwe, verheug mij daar enorm op. Hoop dat we n beetje goed weer hebben dan.
Oh oke.. dat doe ik nooit.. kies dus standaart voor advanced.. waarom zou je kiezen voor die andere optie dan? ik ben weer geblondeerd zoals je merkt.. Nou, ik ben niet zo van de klachten voor nod.. maar ik zit met dus hevig tegen mijn tranen te vechten bij het afscheid van Edwin van de Sar.. En ik heb weer giga jeuk op mijn buik (in mijn plooi ) wat ik ook nog herken van een maand of 9 terug.. Verder stop ik mijn kop weer terug in het zand.. tralallalala..
Ik kies voor die optie omdat ik zeker weet dat mijn ei toen was en FF op een andere manier geen streep geeft... Hmmm, spannend dus! Nog steeds misselijk? Hier ook wel jankerig, maar komt meer van wat spanningen denk ik. Ook zo moe, ga zo lekker naar bed. Gisteren wel helemaal blauw gelegen van het lachen, maar het is eigenlijk ook wel triest. We hadden 2 nieuwe mensen aangenomen die ik aan het inwerken was. De 2e dag neemt 's morgens de eerste ontslag en 's middags de 2e. Helemaal niet vanwege mij of ons bedrijf, maar ik zeek bijna in mijn broek...zo zout heb ik het nog nooit gegeten!
Meijke, gelukkig lijkt ze zich met elke centimeter die ze groeit beter te voelen.. kon je de tijd maar een klein beetje vooruit zetten he.. maar wat een kanjer.. evengoed zo lief en blij ondanks al die last..! Lief hoe je schrijft over het erdoorheen slepen..! lfs
Hahaha.. hoe je dat schrijft! Ennueh... je weet zeker dat het niet aan jou ligt.. Nee sorry, da's flauw.. jeetje.. wisten ze van elkaaar dat ze gingen stoppen? En wisten ze uberhaupt op wat voor vacature ze hebben gesolliciteerd ??
Saffron, hebben haar klachten te maken met het niet willen drinken behalve bv, of wil ze alleen de borst omdat het andere niet gaat? Wat een gedoe meis...
@Saffron Wat een gedoe zeg. Hopelijk komt er gauw verbetering in. Zou het een groot probleem voor je werk zijn om nog wat langer met haar thuis te zijn? Heerlijk zeg, naar de Veluwe. Mag ik mee?
Ja dat stelde ik een tijdje terug ook voor en iedereen was wel enthousiast geloof ik. Ik had het wel willen organiseren, maar nu met mijn dieet denk ik dat ik niet mee ga...
Oh meis, dat zou ik zeker jammer vinden! Ik mag af en toe uit de band springen, daardoor kan ik het volhouden, maar kan natuurlijk niet beoordelen of dat bij jou ook mag. Mijn ervaring is dat je niet persé daarvan hoeft aan te komen en als er iets aan is en je daarna weer je dieet volgt, het er in no time weer af is! Nog een idee, deed ik ook wel eens als ik ergens heen wilde en nog steeds: ik neem mijn eigen hapjes mee...
Het stemt mij niet hoopvol dat eternity er nog niet is.........meid hoop dat het niet heeft doorgezet. Dikke kus
Ja, stond in de krant en ze zijn bij mijn collega en mij op gesprek geweest. Kwamen allebei uit de WW, geen probleem, want daar hebben we er meer van, maar als hun coach daar al gaat zeggen "als het je niet bevalt, mag je gewoon stoppen en dan behoud je je WW" De ene kreeg bij ons veel minder dan in de WW (had hiervoor een vreselijk overbetaalde baan) en vond dat ze te lang moest reizen. De ander was vergeten te vertellen dat ze geen 8 uur mocht zitten en tsja, wij hebben toch echt een kantoorbaan in de aanbieding...zucht... die was de hele dag al zo aan het kreunen en steunen dat ik wel een gesprekje was aangegaan als ze zelf niet was weggegaan.... Belt gisteren de ww coach van die laatste: of we niet nog aangepast werk voor haar hadden? Nou, dan ben ik bruut eerlijk, dus NEVER!!!! met dat geklaag...iedereen zat me al de hele dag wanhopig aan te kijken, dus als je zo iemand weer terugneemt, dan loopt de rest gillend weg...