Sanne, Ja dat herken ik wel.. ik vond in december elke post fijn.. positief of negatief.. als het maar afleiding gaf... Sanne en Femmel, Het is ook meer dat ik op een gegeven moment dacht van jeetje wat zijn er veel van 'onze' meiden die bevallen zijn die zich niet goed voelen.. En als je dan leest wat er allemaal aan narigheid gebeurt hier dan begon ik toch te denken van het zal toch niet aan het hok liggen.. Niet als hoofdreden natuurlijk.. maar het helpt niet stel ik me zo voor.. Nogmaals meiden.. ik hoop oprecht dat jullie snel je draai hebben gevonden, dat de 'boze-mannetjes' uit je hoofd zijn en dat het leven jullie weer toelacht...!
Mykelti, Nou.. jouw temp klimt anders ook nog steeds mooi omhoog! Goed voornemen van je werk.. Ik kan je ui ervaring vertellen dat het heerlijk is om 1 dagje per week vrij te zijn voor huishouden, boodschapen en afspraken.. Ik hoop dat je baas je dat ook gunt!
Ik hoop het ook! Het zou dan gaan om 2 middagen, althans, dat was mijn voorstel. Ik kan dan natuurlijk ook schuiven met de dagen waar nodig. Geen idee wat mijn temp had moeten zijn vanmorgen, maar 4 uurtjes geslapen, dus...maar verder gewoon de normale ongi krampen en pijnen, dus geen idee. Gisterochtend wel duizelig, maar dat zegt ook helemaal niets... Goof, geniet ervan met zijn tweetjes! De kids krijgen het ook prima!
Goof, veel plezier meis.. als je straks bij haar bent voel je je vast minder rot.. jullie gaan allemaal een fijn weekend beleven.. En het 'voordeel' is... als je elkaar zo mist is het weerzien een feest..!
Nou, ik weet dat het niet raak is, of er moet nog een innestelingsbloeding komen, maar die heb ik nog niet gezien en de voorgaande keren wel, dus wacht op oma...heb nog een klein weekje te gaan...handig zo'n korte LF bij jou!
Mykelti, dat je 2-3 keer een innest. bloeding hebt gehad hoeft niets te zeggen over de volgend keer..!! Korte LF.. tja 11 dagen dat is dus ongi op dag 12.. valt wel mee hoe kort toch? Gemiddeld is 14 op dag schijnt het.. Hoelang is een chinees de jouwe dan?
Lief...! Ik heb een idee... *kijkt trots* Laten we voor elkaar hopen..!!! Bijv; ik voor jou, jij voor Mykelti, Mykelti voor Lobi etc.. dat lijkt altijd wel makkelijker dan hoop hebben en houden voor jezelf ...zucht...
Ik weet het, ik weet het....maar verder ook geen noemenswaardige dingen dus ik verwacht er niets van. Ok, dacht dat die van jou korter was
Ja lieverd ik weet het. En gelukkig heb ik dit gevoel en kan ik dit gevoel hebben. Maar oh oh oh....weet dat het straks beter gaat. Lang leve de iPad en internet in de trein. Zitten hier een stelletje dombo's die zich om domme dingen druk maken, moeten ze eens weten waar iedereen zich hier druk om maakt, houden ze wel op met het gekakel....hi hi hi......maar zo iri harde stem heeft dat mens.......ha ha dat is dan weer voordeel van de auto.
Hey lieve meiden. Wat is er weer een hoop gekletst. (Zoals vanouds. ) @Eternity Ik ga je geen valse hoop aanpraten, maar ik hoop dat er toch nog een wonder gebeurt. De laatste keer dat ik in jouw situatie zat merkte ik dat ik door de reacties van de kippetjes toch weer hoop begon te krijgen. Toen uiteindelijk bleek dat het toch écht mis was, voelde het alsof ik voor de 2e keer die klap kreeg. Aan de ene kant zou ik ook iets positiefs willen zeggen, maar aan de andere kant wil ik niet dat die hoop later weer keihard onderuit wordt gehaald. Ik ga er dus geen voorspelling aan wagen en geef je liever gewoon een dikke virtuele knuffel. @Leonieke Waarom zou het aan het hok liggen? @Leo en Mykelti Spannend voor jullie. *duimt* @alle meiden met wie het niet zo lekker gaat Ook voor jullie een hele dikke knuffel. Mijn moeder zei vroeger altijd "Na regen komt zonneschijn" en "Achter de wolken schijnt de zon". En zo is het echt. @zwangerschap verzwijgen Een tijdje geleden mailde ik wat heen een weer met een vriendin van mij die ik al een tijdje niet heb gezien. Zij las ook altijd mijn blog en is goed op de hoogte van mijn situatie. We zouden gauw wat afspreken, maar het kwam er nog even niet van. Toen zag ik laatst dat ze op haar Hyves een foto had geplaatst van haar pasgeboren zoontje... en ik wist niet eens dat ze zwanger was!!! Wanneer had ze me dat willen vertellen, als ik voor haar deur stond en zij met zwangere buik/kind op de arm open deed? Dus ik had haar een berichtje gestuurd van "Je hebt een 3e kind gekregen? What's the story?" Toen bleek dus dat ze niet wist hoe ze het mij moest vertellen en dat ze me wilde sparen. Ik was aanvankelijk wel gekwetst dat ik het nieuws op die manier moest vernemen, maar ik werd er niet boos om. Ze heeft namelijk een hele moeilijke tijd gehad omdat op 30 weken zwangerschap de placenta was gescheurd en zij met spoed naar het zkh moest waar haar buik letterlijk werd opengescheurd om haar kind en haarzelf te redden. Kantje boord was het waarop nog een aantal spannende weken volgden met het kindje in de couveuse. Sinds gisteren is ie dan eindelijk thuis gekomen en zondag ga ik op kraamvisite... Overigens, ze heeft al 2 kinderen van haar ex en dit kind is van een man die achteraf getrouwd bleek te zijn en haar liet stikken toen bleek dat ze (per ongeluk) zwanger was... Ongelooflijk.
Môge dames! Eternity, hoe laat krijg je de uitslag? Mijn duimen draaien. ALex, hoe gaat het met jou en de kleine kattengespuisies? Hier keelpijn sinds gisteravond...hmmm...hopelijk geen verkoudheid/griepje op komst. Jakkes...