Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Meijke: ach wat sneu zeg voor Nienke. Ik hoop dat de ka kan helpen; dit is ook helemaal niets zo. Sterkte.
    Dank je wel voor je berichtje over Knuffel; ik zal haar snel pb-en. Bah wat super naar voor haar.

Alex: leuk hier weer iets van je te horen. Zolang het jou helpt om afstand te nemen; gewoon doen hoor. (Ik denk trouwens dat er met mijn kaart iets mis gegaan is :cool:)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    WATTT???? IS ER WAT MET KNUFFEL......???? Oh nee toch toch niet wat ik denk.........

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden... Hier ook even heel druk met mezelf (en gezin) geweest... ZP neemt toch meer tijd in beslag dan ik dacht :) :) :D
    Ik lees dus wel mee, maar reageer niet op iedereen... alvast een sorry!!!

*Dikke knufffffff voor allemaal ;)*

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @twijfel.. natuurlijk doe ik dat meiske!

@knuffel.. wat vreselijk.. die zag ikniet aankomen.
    snel even in het andere hokkijken straks..

5. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    sorry, ben wat afwezig hier...lees wel n beetje mee, maar kom niet aan scrijven toe
    erg druk met de ziekenboeg, en t voelt niet goed om jullie daar steeds mee lastig te vallen. Maar aangezien het wel het geen is dat mij nu bezig houd, hou ik mij even wat meer stil......

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    wat een rot nieuws over knuffel!
    (welk hok zit ze, nanette?)

meijke we houden via pb/ mail ff contact he! sterkte!

alex, fijn wat van je te horen!

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ben ik er een keer.....is er niemand.....
    dan ga ik ook maar weer van het zonnetje genieten:)

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Afspraak bij de KA ging goed. We voelden ons erg serieus genomen en ze heeft Nienke grondig onderzocht. Ze is al weer gegroeid, nu 2990 (en zaterdag was ze 2870) en op basis daarvan maakte ze zich niet meteen zorgen. Maar ze was het met ons eens dat het erger aan het worden is en beter nu ingrijpen dan als ze het slechter gaat doen! We hebben een recept voor Losec/Omeprazol gekregen. Over een week belafspraak en over twee weken terugkomen. Verder dacht ze misschien nog aan koemelkallergie, maar ze wil eerst dit proberen.

Ze hoorde ook een hartruisje...:(, maar volgens de KA komt dat vaker voor bij kleintjes en pasgeboren baby's, dus dat gaan ze binnenkort nog een keer beluisteren en dan zou het beter moeten zijn. Ze heeft er geen last van in elk geval en dat is voor nu even het belangrijkste.

9. C78

C78 Niet meer actief

Meijke, fijn dat het goed ging!! Gelukkig wordt ze nu goed in de gaten gehouden... Dikke knuffel!!

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Meijke fijn dat jullie je zo begrepen voelen bij de ka. En ook goed dat het in de gaten gehouden word.

Heftig zeg een harteruisje, hoop dat het vanzelf weggaat.

Dikke knuffel voor jullie.

Aan de meiden die even afstand houden, geen sorry hoor. Kaan me goed voorstellen dat het even nodig is.

Maar als het aan alle kinderverhalen ligt, zeg het alsjeblieft!

11. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@meijke; wat fijn dat alles goed is.
    Gelukkig dat ze dat hartruisje goed in de gaten houden!
    Is wel zo prettig!

@femme: ik persoonlijk vind de kinderverhalen helemaal niet erg hoor! :)
    Ik kan er alleen niet op reageren, omdat ik geen flauw idee heb hoe het voelt of waar het over gaat...
    Vaak lees ik daar dan ook gewoon "overheen"... :)
    Jullie hebben ook niks aan raad van iemand die er de ballen verstand van heeft....

Ik begrijp ook absoluut dat mensen afstand willen nemen! Echt.
    Maar ik vind het wel heel erg jammer!
    Het worden steeds minder mensen die hier blijven zo.
    (en ik ben ondertussen een van de heeeeel weinigen die nog geen kinderen heeft...)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @saf.. In het 30+ en nog niet zwanger gedeelte. Maar ik heb gekeken en daar is ze ook al een paar dagen niet geweest. Ik heb maar een pbtje gestuurt.

@meijke,. fijn dat het klikte met de ka. Dat is toch wel erg belangrijk! En goed dat ze het serieus nemen en alles nakijken.
    Een hartruisje komt inderdaad veel vaker voor en vaak zijn ze dat na hun 3e weer kwijt. Maar dat is geen reden om ook dat niet goed in de gaten te houden. Al met al een hele zorg denk ik!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @eternity,.. dat ik wat minder er mee bezig wil zijn betekent niet dat ik hier mijn hoofdje niet meer laat zien hoor;) Ik blijf gewoon komen:D

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity lief van je. En ik blijf je steunen hoor. Ik wil ook alles weten van je. Dus blijf elke dag me op de hoogte houden oké?

Leo hopelijk is het goed gegaan met je moeder. Heb een kaarsje voor haar gebrand. Heel veel sterkte meis!

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Saf knuffel zit ook in het jij bent gewoon jij. Daar is ze gisteren nog geweest.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meiden, ik ben hier zeker niet minder vanwege "kinderpraat" hoor! Zeker niet, vind het juist wel gezellig en Eternity en Leo moeten ook wat ruggesteun hebben... ;):D

Voor mij is het soms gewoon te vermoeiend om overal op te reageren en dan bedoel ik niet lichamelijk, maar dan is mijn hoofd druk en heb ik moeite genoeg om alles zelf op de rit te houden. Dan lees ik vnl.

Vind jullie stuk voor stuk hele toffe kippies en heb het hier (nog steeds) bijzonder naar mijn zin! :)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meijke: ik hoop voor Nienke dat de medicijnen snel aanslaan!

@Saffron: nog niet uit de lappenmand?? Ze moeten jullie wel hebben. Beterschap!

@Alex: hopelijk snel weer een positieve periode meis! Hoop dat je mijn kaartje hebt gehad...zo niet...dan vond de postbode hem té leuk! *2 heel lieve poesjes...* ;):D

@Leo: ja, alles goed gegaan???

@MvD: hoe is het met jou?

Hier vandaag bevestiging gekregen dat ons poesje gedekt mag worden door de kater van onze keuze. Gaan snel met hem kennismaken. Spannend! Al helemaal zin in, even de gedachten verzetten... :)

18. eternity79

Maar daar is niet iedereen welkom om te komen kletsen...
    Niet dat ik daar nou behoefte aan heb, want ik ben helemaal klaar met hun verder.
    Ik wens niemand zoiets toe, en ik vind het vervelend voor haar, maar ik voel me echt niet geroepen om haar steun te bieden, na al het gezeik dat ze mij (en Sanne) heeft gegeven.

Sorry voor mijn hardheid...

19. eternity79

hahaha, wij kunnen de ruggesteun wel gebruiken ja! :D ;)

Maar ik vind jullie ook echt stuk voor stuk hele leuke kippetjes, en daarom blijf ik ook gewoon lekker op stok!

20. eternity79

Ja, maar ik mis jouw slappe humor!! :D :D

Deel Deze Pagina