Meijke: ach wat sneu zeg voor Nienke. Ik hoop dat de ka kan helpen; dit is ook helemaal niets zo. Sterkte. Dank je wel voor je berichtje over Knuffel; ik zal haar snel pb-en. Bah wat super naar voor haar. Alex: leuk hier weer iets van je te horen. Zolang het jou helpt om afstand te nemen; gewoon doen hoor. (Ik denk trouwens dat er met mijn kaart iets mis gegaan is )
Hey meiden... Hier ook even heel druk met mezelf (en gezin) geweest... ZP neemt toch meer tijd in beslag dan ik dacht Ik lees dus wel mee, maar reageer niet op iedereen... alvast een sorry!!! *Dikke knufffffff voor allemaal *
@twijfel.. natuurlijk doe ik dat meiske! @knuffel.. wat vreselijk.. die zag ikniet aankomen. snel even in het andere hokkijken straks..
sorry, ben wat afwezig hier...lees wel n beetje mee, maar kom niet aan scrijven toe erg druk met de ziekenboeg, en t voelt niet goed om jullie daar steeds mee lastig te vallen. Maar aangezien het wel het geen is dat mij nu bezig houd, hou ik mij even wat meer stil......
wat een rot nieuws over knuffel! (welk hok zit ze, nanette?) meijke we houden via pb/ mail ff contact he! sterkte! alex, fijn wat van je te horen!
Afspraak bij de KA ging goed. We voelden ons erg serieus genomen en ze heeft Nienke grondig onderzocht. Ze is al weer gegroeid, nu 2990 (en zaterdag was ze 2870) en op basis daarvan maakte ze zich niet meteen zorgen. Maar ze was het met ons eens dat het erger aan het worden is en beter nu ingrijpen dan als ze het slechter gaat doen! We hebben een recept voor Losec/Omeprazol gekregen. Over een week belafspraak en over twee weken terugkomen. Verder dacht ze misschien nog aan koemelkallergie, maar ze wil eerst dit proberen. Ze hoorde ook een hartruisje..., maar volgens de KA komt dat vaker voor bij kleintjes en pasgeboren baby's, dus dat gaan ze binnenkort nog een keer beluisteren en dan zou het beter moeten zijn. Ze heeft er geen last van in elk geval en dat is voor nu even het belangrijkste.
Meijke fijn dat jullie je zo begrepen voelen bij de ka. En ook goed dat het in de gaten gehouden word. Heftig zeg een harteruisje, hoop dat het vanzelf weggaat. Dikke knuffel voor jullie. Aan de meiden die even afstand houden, geen sorry hoor. Kaan me goed voorstellen dat het even nodig is. Maar als het aan alle kinderverhalen ligt, zeg het alsjeblieft!
@meijke; wat fijn dat alles goed is. Gelukkig dat ze dat hartruisje goed in de gaten houden! Is wel zo prettig! @femme: ik persoonlijk vind de kinderverhalen helemaal niet erg hoor! Ik kan er alleen niet op reageren, omdat ik geen flauw idee heb hoe het voelt of waar het over gaat... Vaak lees ik daar dan ook gewoon "overheen"... Jullie hebben ook niks aan raad van iemand die er de ballen verstand van heeft.... Ik begrijp ook absoluut dat mensen afstand willen nemen! Echt. Maar ik vind het wel heel erg jammer! Het worden steeds minder mensen die hier blijven zo. (en ik ben ondertussen een van de heeeeel weinigen die nog geen kinderen heeft...)
@saf.. In het 30+ en nog niet zwanger gedeelte. Maar ik heb gekeken en daar is ze ook al een paar dagen niet geweest. Ik heb maar een pbtje gestuurt. @meijke,. fijn dat het klikte met de ka. Dat is toch wel erg belangrijk! En goed dat ze het serieus nemen en alles nakijken. Een hartruisje komt inderdaad veel vaker voor en vaak zijn ze dat na hun 3e weer kwijt. Maar dat is geen reden om ook dat niet goed in de gaten te houden. Al met al een hele zorg denk ik!
@eternity,.. dat ik wat minder er mee bezig wil zijn betekent niet dat ik hier mijn hoofdje niet meer laat zien hoor Ik blijf gewoon komen
Eternity lief van je. En ik blijf je steunen hoor. Ik wil ook alles weten van je. Dus blijf elke dag me op de hoogte houden oké? Leo hopelijk is het goed gegaan met je moeder. Heb een kaarsje voor haar gebrand. Heel veel sterkte meis!
Hey meiden, ik ben hier zeker niet minder vanwege "kinderpraat" hoor! Zeker niet, vind het juist wel gezellig en Eternity en Leo moeten ook wat ruggesteun hebben... Voor mij is het soms gewoon te vermoeiend om overal op te reageren en dan bedoel ik niet lichamelijk, maar dan is mijn hoofd druk en heb ik moeite genoeg om alles zelf op de rit te houden. Dan lees ik vnl. Vind jullie stuk voor stuk hele toffe kippies en heb het hier (nog steeds) bijzonder naar mijn zin!
@Meijke: ik hoop voor Nienke dat de medicijnen snel aanslaan! @Saffron: nog niet uit de lappenmand?? Ze moeten jullie wel hebben. Beterschap! @Alex: hopelijk snel weer een positieve periode meis! Hoop dat je mijn kaartje hebt gehad...zo niet...dan vond de postbode hem té leuk! *2 heel lieve poesjes...* @Leo: ja, alles goed gegaan??? @MvD: hoe is het met jou? Hier vandaag bevestiging gekregen dat ons poesje gedekt mag worden door de kater van onze keuze. Gaan snel met hem kennismaken. Spannend! Al helemaal zin in, even de gedachten verzetten...
Maar daar is niet iedereen welkom om te komen kletsen... Niet dat ik daar nou behoefte aan heb, want ik ben helemaal klaar met hun verder. Ik wens niemand zoiets toe, en ik vind het vervelend voor haar, maar ik voel me echt niet geroepen om haar steun te bieden, na al het gezeik dat ze mij (en Sanne) heeft gegeven. Sorry voor mijn hardheid...
hahaha, wij kunnen de ruggesteun wel gebruiken ja! Maar ik vind jullie ook echt stuk voor stuk hele leuke kippetjes, en daarom blijf ik ook gewoon lekker op stok!