Ik kom later nog even weer reageren..maar OMG...er is een topic gestart die ongetwijfeld gaat ontploffen... Voorkeur voor sekse en de vraag hoe je dat kunt beïnvloeden. Wat het helemaal bont maakt, is dat de vraag gesteld wordt door iemand die IVF heeft. Onbegrijpelijk! Zoveel van jullie en allemaal andere vrouwens zouden dolgelukkig zijn met een kleintje. Ze schrijft wel dat ze ook gelukkig zou zijn met een jongen, maar toch...ik snap echt niets van zo'n post...
Het is heel raar, maar zo'n topic doet me nou helemaal niets. Ik lees het niet eens. En ga al helemaal niet reageren. Als iemand zo dom wil zijn, so be it...en dan wel beginnen met de forumregels te dicteren...ja, haar post heb ik gelezen toen het net geplaatst werd, maar van de reacties hou ik me persoonlijk ver. Geen zin in al die negativiteit. Wat ik wel leuke topics vind zijn die met overbezorgde vaders. Dan zitten de moeders hier niet, maar de vaders wel. Helemaal geweldig!
@Leo: dat lijkt me idd ook wel vreemd ja. Ik ben nog nooit zo ver geweest, maar spannend zal het blijven... Kan me voorstellen dat je vriendin wel zoiets had van huh?, maar ik snap jouw reactie ook wel degelijk. Ik zeg dan meestal zoiets als ruilen? als mensen klagen of dat zou ik ook wel willen...maar soms valt het zo moeilijk dat je het er gewoon uitgooit. Is het nog goed gekomen? @Eternity: meis, je moet doen wat goed voelt, als je maar niet vergeet dat je altijd bij ons terecht kunt! Sterkte lieverd! En ik denk dat je broer en zus je het allerbeste wensen en heel erg aanwezig zijn bij je, maar ook zij kunnen geen ijzer met handen breken. Mss was er iets mis met dit kindje. Ga jezelf hier niet mee gek maken meis. En natuurlijk zie je op tegen het volgende ICSI proces, maar, zoals Alex zegt, je keek tegen deze ook vreselijk op, maar is alle narigheid het niet waard geweest? Nu vind je mss nog van niet, maar wellicht denk je hier over 2 weken anders over. @Alex: wow hebben ze als kitten niet geleerd om van dingen af te blijven? Ze zijn wel opgegroeid in een huis toch? Hier leren we ze van jongs af aan dat dat niet gewenst is, ben doodsbang dat ze een keer op een stroomdraad met spanning bijten...brrrr. Maar goed, ze hebben wel goed "personeel" getroffen! Hier is de poes eindelijk tegen krols aan, dus ik denk dat ze van de week naar de kater kan! Je bent altijd welkom om tzt te komen kijken als je dat leuk vindt. Ook een lastige van je vriendin. Deed me gelijk denken aan "vrienden" van ons, die ons die echofoto-kerstkaart stuurden. Zo onnadenkend! Maar denk dat haar positie nu zeker niet te benijden is, pfff. En vreemd hè, dat je met sommige mensen meer moeite hebt, dan met andere met een kindje. Mijn collega gaat bijna met verlof, op de een of andere manier zijn collega's telkens uitgerekend wanneer ik dat ook had geweest, dus dat maakt het voor mij wel wat meer confronterend, maar naarmate haar verlof nadert, kan ik het beter aan. Wellicht omdat ze nu niet meer zo overduidelijk groeit ofzo, geen idee... Hier lekker natgeregend net. Was eerst bloedheet, zo broeierig, bah het zweet... en toen lekkere buien toen we naar huis fietsen. Ach beter op de terug dan op de heenweg. Het lijkt er overigens wel op dat de pijn die ik heb tussen ei en oma (gedeeltelijk) van mijn darmen komt. De laatste paar dagen als ik krampen heb, heb ik daarna gas zeg maar... en dan is het weer minder. Wellicht dat de acupunctuur meneer (op zijn Leo's ) daar ook iets mee kan. Vanaaf lekker klaverjassen bij mijn ouders. Heerlijk ouderwets! En morgen maar niet op de weegschaal....zoveel gegeten vandaag, komt geen einde aan mijn eetzin...
@Mykelti Nee, ze hebben blijkbaar als kitten niet geleerd om van dingen af te blijven. Wij hebben ook ons best gedaan om ze op te voeden, maar ze trekken zich er echt niks van aan. We hebben al zó veel geprobeerd... Ze bijten gelukkig niet op dikke stroomdraden, alleen onschuldige dunne draden. Oh leuk dat je voor een nestje gaat. En ik vind het uiteraard leuk om te kijken! Dat verhaal van jou over die echokerstkaart toen dat vond ik inderdaad wel héél erg ondoordacht inderdaad. Over dat zelfde uitgerekend zijn, daar had ik het dus héél erg moeilijk mee toen mijn stiefzusje zwanger werd. Zij beviel dan zo'n 2 maanden later dan wanneer het bij mij goed was gegaan, maar dat was al erg pijnlijk. Ook wanneer die zijn 1e verjaardag had dacht ik "Ik had ook al de 1e verjaardag van mijn kind gevierd moeten hebben". Maar nog erger vond ik dat zij haar zwangerschap doodleuk via SMS aankondigde toen ik net een curettage had gehad. Ik zie haar overigens niet meer nu. Laatste keer was toen ik bij haar op bezoek kwam en ze toen ook nog plots bezoek kreeg van meerdere stelletjes met babies/peuters en ik daar weggevlucht ben.
Je/jullie zijn van harte welkom tegen die tijd! En soms voed je als een gek op, maar wil het gewoon niet. Ze zijn dus überslim gewoon, door alleen de veilige draadjes door te kauwen... Je zou het in scene kunnen zetten (draad zichtbaar en aantrekkelijk in de kamer) en dan meerdere bakjes met kiezelsteentjes (dus rammelend) vanuit een onopvallende positie kunnen gooien naast de katten. Als ze hiervan schrikken en ze weten niet dat het van jou komt, is de kans dat ze het gaan associeren met het draadje. Maar mss heb je dat al geprobeerd? Ow, dat is ook hmmmm niet zo correct, om het maar even netjes uit te drukken. Sommige mensen zijn zo onnadenkend! Ik krijg dan wel eens het verwijt dat ik ook veel over mijn baby zou praten tijdens een goede zwangerschap. Natuurlijk, maar als ik wist dat iemand miskramen of anderszins problemen had om zwanger te worden, dan zou ik daar zeker heel veel rekening mee houden. Gewoon omdat je weet hoe dat voelt. En dan krijg je "ja, maar als iemand het nou niet wil vertellen dat dat zo is?" uhhh, dan moet je niet zeuren: als mensen het niet weten, kunnen ze er natuurlijk ook geen rekening mee houden...
@eternity, lieve schat, wederom sprakeloos..... ! Verontschuldig je niet om hier even afstand te nemen, ik begrijp je heel goed, neem je tijd ! Een hele dikke knuffel, en ik ben er voor je als je wilt hoor ! Je weet me te bereiken ! Knuffel ook voor Rene ! liefs suus
@alle lieve andere dinnetjes, ben even helemaal brak gewerkt, wil me eigenlijk ook verontschuldigen, terwijl ik iemand anderszeg dat niet te doen ! Maar ik denk aan jullie, ik tel af naar de laaste week van augustus om even nog een weekje niks doen ! Dus sorry dat ik hier niet zo persoonlijk reageer ! Lieve schatten, xxx suus
Môge dames! Hmmm, weet niet wat mijn temp aan het doen is, maar vandaag ineens 36,7! en net wat dik slijm met roze erin aan mijn papiertje. Om het even spannend te maken... Gezien de pijn in mijn buik kan het alle kanten op, maar mijn temp daalt nooit zo extreem ineens, zeker niet zo vroeg. Nou duimen maar dat hij morgen weer stijgt... Leo, hoe is het met jou? Lobi, wanneer moet je weer voor een FM?
Zou leuk zijn, maar ben echt beroerd nu. Jakkes, koud met warm hoofd, diarree en brak. Weet wel dat ik in februari ook niet lekker was, maar ben ook snufferig, dus hoop geen griepje ofzo. Dan liever de innestelingsversie! Overigens nu niets meer te bekennen. Hoe is het met jou? Al uit over je werk?
Mykelti, je maakt het spannend...! Ik hoop het zo voor je! Leo, waar ben je ???? Leuk nieuws! Bij mijn broer en zijn vriendin is de ICSI poging...geslaagd!!! Ze had maandag en dinsdag bloedverlies, dus ging er al vanuit dat het einde verhaal was. Maar ze moesten van het zkh toch testen gisteren en..positief! Dus was innesteling waarschijnlijk. Ze moest tot en met gisteren Utrogestan bolletjes inbrengen en nu is het duimen duimen duimen dat het blijft plakken. Met 8 weken hebben ze de eerste echo. Spannend!! Maar geweldig dat ze zwanger is door de ICSI, ik gun het hun ook zo!
Meijke, wat geweldig leuk voor ze! Dan heeft ze zeker geen klachten als ze dacht dat het over was? Geniet ervan samen!
Mooie foto Femmel . Pfff het regent hier flink! Vriendlief is aan het beachvolleyballen vandaag, sneu!