Niet om over te spreken, maar verschilt wel de een of andere keer. Maar heb tijdens zwangerschappen ook continu gekleurd slijmverlies gehad. Test vanochtend nega, ook te vroeg, maar toch nieuwsgierig.
Aha, op die fiets! Idd wel benieuwd, maar zou het zelf nu ook wel eens leuk vinden, dus ik stem voor allemaal roze... Ben overigens nagenoeg altijd online als ik thuis ben. Handig zo'n laptop!
Zeg ik weet niet maar als de theorie klopt met wat ik zeg over die treden die ik ook hier ooit heb gehoord dan maak jij ook een goede kans....
Ik kan er werkelijk niets over zeggen. In febr ook ontzettend veel krampen, maar ook heel veel honger, net als nu. Het zou bijzonder leuk en welkom zijn, zachtjes uitgedrukt...maar ben te emotioneel, dus denk dat het niet raak is. Wordt altijd heel relaxed van HCG op de een of andere manier.
Hey Mama van Dewi, hoe is het met jou meis? @Alex: super om te horen dat de AD helpen om je beter te voelen! Ga zo door!
Ik ben weer terug van vakantie! Ik heb alleen vandaga bijgelezen... Nog geen roze nieuws Lobi, wat balen zeg, weer een ei aan de verkeerde kant Ik kan me voorstellen dat je toch weer naar het ziekenhuis wilt. Het is dichterbij en bied toch weer andere opties. Misschien kun je een afspraak maken en vragen wat ze kunnen doen als ze weten wat je nu allemaal te weten bent gekomen. Mykelti, Suus en Leo, ik duim op echt roze nu deze maand! Ik vind dat kaartje van Leo er ook wel weer erg mooi uitzien... Jij hebt vaak van die spannende kaartjes. Goof, op voor de 3e, wat leuk! Heel veel succes!! Met mij gaat het ook goed. De vakantie was heerlijk. Wel jammer dat oma alweer mee moest. Over 2 weken ben ik op Lowlands als ze voor de deur staat, ik ben benieuwd. Volgende week dinsdag weer naar de gyn, ik ben benieuwd wat die nu voor ideeen hebben.
MamavanDewi, welkom terug! Op de helft van deze ronde, flink aan het klussen dus?! Leuk, lowlands! Lang geleden voor mij.. Gaat je kleine meisje ook mee? Ik heb 23 augustus een afspraak in het Radboud. Ik ben benieuwd wat zij hierover te zeggen hebben en wat hun plan van aanpak zou zijn. Komen zij met helemaal niks, dan kan ik altijd nog bij het Geertgen blijven. Maar wellicht hebben zij nog andere opties, tis toch een academisch ziekenhuis en een stuk dichterbij!
Kippenlijst NOD 03-08 - Eternity - 31 jaar - ronde 17 - 1e kindje - ICSI traject 06-08 - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje 09-08 - Leonieke- 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje (na Pim*) 22-08 - Saskia33 -35 jaar - ronde 27 - 1 kindje ??-08 - Lobi-31 jaar-ronde 22- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 19-08 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje ??-08 - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 9*/20*- 1e kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 missed abortion, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje pauze -Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI) Afspraken: 16-08 MvD afspraak gyn 05-09 Mykelti uitslagen onderzoeken gyn Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje
Pas als ze een jaar of 16 is hoor Die blijft lekker met papa thuis... Ik vind het niks voor kinderen, die vervelen zich daar echt wel! Dat het Radbound dichterbij is scheelt wel al een heel stuk. Je ontkomt er niet aan dat je toch wel vaker dat ritje moet gaan maken. Spannend hoor wat ze de 23e zeggen!
Je ziet op Lowlands wel vaker kleintjes! Alleen moet mama dan alles op hen aanpassen en ik snap dat je daar geen zin in hebt Ja ik ben ook heel benieuwd naar t radboud! Hoop dat ze nu eindelijk eens mee willen werken. Misschien als ik mijn verhaal doe, dat ze zich helemaal rot schamen dat ze ons zo behandeld hebben en dat we alles voor elkaar krijgen! Of is dat wishfull thinking?!
haha, ik help het je hopen... Wie weet kun je ze wakker schudden daar! Ik ben ook zo benieuwd naar mijn afspraak volgende week en wat nu het vervolg wordt. Ik hoop dat we nu eindelijk met IUI mogen beginnen. Ik ben nu 8 rondes bezig met Clomid en dat was ook niet echt de oplossing. Ik hoop eigenlijk vanaf volgende ronde IUI...