Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Je bent een lieverd!!!
    Ik blijf gewoon gezellig hier, en kom zo een beetje tegen jullie aan kletsen over mijn ICSI, en mijn spuiten, en mijn punctie.
    En uiteraard jullie verhalen lezen.
    Hopelijk kan ik ook snel me vinden in jullie verhalen over jullie snoezige baby'tjes! ;)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nogmaals sorry doen we niet aan! Ik snap je helemaal. Vind het ook nog steeds een rotstreek. Maar zoiets gun ik zelfs mijn ergste vijand niet. Ik vind het heel erg voor haar en ook voor haar brandt een kaarsje, maar iets persoonlijks kan ik haar ook niet vertellen.

3. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Thanks lieffie.
    Ik gun het haar ook niet hoor.
    Maar verder dan dat gaat het ook echt niet voor mij.

Mijn kaarsjes branden alleen voor mensen die belangrijk voor me zijn.
    En niet voor mensen die me zo'n rotstreek hebben geleverd.

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik ga weer op stok. Wel heel ongezellig want ik slaap op zolder en vriendlief gewoon op onze kamer. Maar hij doet de elf uur voeding en ik de nachtvoeding. Dan heb ik voldoende slaap en hij ook. Aangezien Lars bij ons op de slaapkamer slaapt en ik alle geluidjes hoor, toch maar besloten om even alleen te slapen. Binnenkort gaat Lars naar zijn eigen kamer.
    Maar ik mis het wel zeg om naast elkaar te slapen.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn humor slap..
    wel verdorie.. ik heb vet sterke grappen:p

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femmel: Ik snap dat je het mist om naast elkaar te liggen!!! Maar komt vanzelf weer meid! Rustig aan, goed uitrusten en lekker genieten van alles wat wel kan ;)

@ Nanette: Hahahaha... :p

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Meijke: gelukkig dat de ka jullie serieus nam en actie heeft ondernomen voordat ze er wel last van zou krijgen.
    Hartruisje: ik heb idd gehoord dat pasgeboren baby's dat wel eens hebben en dan vooral als ze wat kleiner waren bij de geboorte. Bij iedereen van wie ik het weet, was het met ong 2 mnd over. (Maar kan me voorstellen dat het je toch even in zn greep houdt.)

eternity: ik ben heel benieuwd naar al jouw toekomstige belevenissen.

Saffron: hoe gaat het met iedereen?

Gisteren "de slag om de dagcurve" ;) gewonnen. Ik had gisteren een bel afspraak met de gyn en zij vind het wel goed dat ik thuis dagcurves maak en dat meebreng naar de afspraak. Hoera! 't Is maar iets kleins, maar toch; ik ben er blij mee. ( :D een kinderhand is snel gevuld)

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

*leest even mee en piest bijna in haar broek*

1-0 voor nanette... :p

9. leonieke

Hier, operatie van moeders is gisteren goed gegaan.. en meegevallen.
    Ze mag zo naar huis. Nu eerst nog wachten op de verpleegkundige die een prothese gaat aanmeten voor de eerste maanden.. en de eerste confrontatie met de wond.. voor de spiegel.. yegh..!
    Maar iig is dit ook weer achter de rug..

All, dank voor jullie meeleven! x

10. leonieke

Ik laat je niet alleen!! Maar heb wel gemerkt dat minder tijd op zp, meer tijd en ruimte in mijn hoofd oplevert.. vandaar even deze move..
    Maar goed.. ik zit nu alweer een half uur te lezen en te schrijven.. dus weggaan?? ik??? neuh....!!! :D

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Leo fijn nieuws. Hopelijk valt het herstel en de wond ook mee en zijn erverder geen uitzaaiingen gevonden. heel veel sterkte voor jou en je man en je moeder!!!

Lieverd ik denk aan jullie!!

12. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Na twee heftige dagen, hoop ik vanaf hier weer een beetje mee te kunnen gaan schrijven. Beetje afleiding is wel gewenst, zeg maar! ;)

13. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Hopelijk herstelt ze goed! Fijn dat ze weer naar huis mag, zeg... Sterkte de komende tijd!

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jullie weten toch ook wel dat ik dat jullie absoluut niet kwalijk neem. Oversommige dingen kanje meepraten en wil je meepraten over sommige dingen niet. No hard feelings.

Ik kan ook niet meepraten over temperaturen en eipijn en preciese cycli omdat ik dat nooit gehad heb. en dan kan ik wel meepraten maar dan komt er weinig zinnigs uit.

Daarnaast is het voor jullie alleen maar extra confrontrerend, vooral voor jou Leo, jij had anders verdorie je kindje in je armen gehad.

Dus tuurlijk nsap ik jullie maarikvond wel dat heteven aangekaart moest worden omdat er anders misschien wel een big issue van gemaakt zou kunnen worden. En lopen er misschien nog meer mensen weg.
    En ik vind het zo fijn met jullie

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vertel

16. leonieke

Dankjewel.. en jij ook... hoop dat je de afleiding kunt vinden die je nodig hebt...!

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Leo Wat geweldig dat de operatie van je moeder goed is verlopen! Lekker dat ze alweer naar huis mag zeg. Niets beters dan in je eigen huisje herstellen.

@Leilani Als je het wil delen, zitten we voor je klaar....

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

sorry ben niet zo subtiel, dat bedoelde ik inderdaad te zeggen

19. leonieke

Niemand loopt weg denk ik.. alleen heeft iedereen zo zijn momentje voor zicheze;f nodig. En als de een het goed verwoord, zet het de ander aan het denken..(bij mij iig) waardoor het soms net lijkt of iedereen weggaat..

20. leonieke

geef me een hand.. :D

Deel Deze Pagina