Noemen ze dat ook niet "makkelijk in de omgang"? Er is niets mis mee dat jij zo in elkaar steekt en het werkt wel want ik vind jou aardig. En, is je taart gelukt? Ik heb net weer een dieetsoepje gegeten. Gelukkig zijn die soepjes wel lekker!
Graag gedaan! Misschien dat Goofs reactie op jouw post ook komt vanuit hoe zij op dat moment in haar vel zat. En reageerde zij ook vanuit andere emoties. Maar dat moet je haar zelf vragen lijkt me...
Dat komt mooi uit want ik vind jou ook aardig ja ik word denk ik wel als makkelijk in de omgang ervaren.... Taart lijkt gelukt maar mag er natuurlijk nog niet van snoepen, is voor vanavond. Hello kilootjes here i come. 350 Gr. Suiker, 100 Gr. Boter en 50 Gr. Chocola zitten er onder andere in......wel voor 10 personen volgens recept.
Jazeker wil ik dat nog. Heel graag zelfs. Ben ook vreselijk bang dat het gewoon echt nooit gaat lukken. Waar in Amerika ben je precies geweest?
Sprokkel, dank voor je reactie! Je hebt het iig even duidelijk op een rijtje gezet want zo is het inderdaad gegaan.. Echter, Ik vind de eerste reactie op mijn kalme en nette opmerking van gisteren toch echt overdreven gepikeerd.. Maar dat hoeft een ander niet te vinden natuurlijk.. De reactie daarna op Lobi was meteen een van de aard 'ik voel me niet meer welkom'.. en aangezien ik me exact hetzelfde voelde als Lobi trok ik me die ook aan.. niet geheel terecht dus want goofy had het niet tegen mij.. Verder voel ik niets voor uitpraten via pb.. wat ik te zeggen heb doe ik wel openbaar.. En ik ben sinds eerdere akkefietjes met ruzie per pb (februari 2011) wat voorzichtig.. ik hoop dat je dat begrijpt..
Tuurlijk kan ik me ook voorstellen, maar dan vind ik wel dat ik kan zeggen dat ik die steken heen en weer erg vervelend vind om te lezen. En ook onnodig.
Als je maar goed je tandjes poetst is er niets aan de hand hoor..! Aan die kilo's kan ik helaas niets doen...
Meiden, wat balen zeg dat jullie weer massaal oma op bezoek hebben vandaag Het wordt toch echt weer tijd voor een keer wat roze in het hok... Wie neemt nu de aftrap? Alex, was je nu eigenlijk al weer helemaal gestopt met de medicijnen? Hoe gaat het met je Cambridge, is het vol te houden??
Nee ik ben niet met medicatie gestopt. Dosis is zelfs verdubbeld. Cambridge is goed vol te houden. Totaal geen honger meer.
Meiden... Ik heb er goed over nagedacht.. maar ik kom afscheid van jullie nemen. Ik voel me niet prettig bij de situatie.. Eigenlijk al een tijdje niet.. Misschien is het onredelijk maar ik had bijval verwacht. Ik kan niet begijpen dat ik en Lobi de enigen zijn die zich hebben gestoord aan het gesprek van gisteren.. Als ik lees waar meerderen van ons zich verdrietig van voelen, hoe er gereageerd is op posts toen ik zwanger was en een keer over kleertjes praatte.. of 'moeders voor moeders' op noemde.. En dan nu niet reageren op dit verhaal dan begrijp ik er echt niks meer van! Ik begrijp niet dat jij Goof, zelf niet ziet dat het niet handig, nee zelfs niet aardig is om over een 3e kindje te mijmeren.. want het is de afglopen week al meerdere keren opgenoemd door je.. Je weet hoe de situatie ligt, je weet van de wannabee's.. en je hebt verdorie net een prachtig manneke..! En ik begrijp ook niet dat geen van jullie allen dat ook niet vervelend vindt.. al is het maar voor de anderen die nog steeds met lege handen staan.. JA! ik ben jaloers.. mag dat niet? Maar ik wil het niet meemaken dat ik in 1 jaar straks 2 keer door dezelfde wordt ingehaald.. Ik zou god op mijn blote knieen danken als ik 1 gezond kindje mag krijgen! Tot slot lees ik net even (ik weet het dom dom dom) op het Jij bent jij toppic en jawel... daar is het ook bekend.. en rara.. wie is daar de veroorzaker van dit leed? Precies... en ik heb daar geen zin meer in. Dit was echt de laatste keer... Daarnaast wil ik ook nog kwijt dat ik een beetje schrok van het feit dat vele van dit hok ook daar schrijven.. ik heb daar moeite mee gezien het feit wat er hier eerder met Sanne en Eternity is gebeurd.. vind dat moeilijk te verkopen naar hen.. Ze zijn nb door de jij bent jij-ers valselijk beschuldigd! Er is in mijn leven genoeg dat mijn energie nu heel hard nodig heeft en ik heb besloten dat ik dat ook beter ga verdelen.. Ik hoop dat het jullie goed gaat.. En wens jullie allemaal prachtige zwangerschappen, gezonde baby's en mooie opgroeiende kinderen.. xMaaike Ik heb mijn account straks waarschijnlijk helemaal leeg gemaakt. Ik blijf wel bestaan op ZP.. heb hier ook Pim*s plekje nog..
Steeds maar weer heb ik de reactie van mij zelf terug gelezen en steeds maar weer begrijp ik het nog steeds niet. Er wordt mij verweten dat ik hard overkomen, buiten proportioneel beledigend bezig ben geweest (???) en mensen kwets met die opmerking..... Leo en Lobi jullie schrijven steeds dat jullie vinden dat jullie je gevoel niet neer mogen schrijven, als dat zo voelt dan is dat jullie gevoel, en een gevoel klopt altijd, maar anderen mogen blijkbaar hun gevoel ergens niet over kwijt, omdat het dan kwetsend is, hoe kan ik dan ooit open en eerlijk zijn hier op het forum. Weet dat er vele kippetjes heel graag een kindje willen en daar heel verdrietig om zijn maar die blijven ook andermans gevoelens respecteren. En dat voelt heel fijn en dat vind ik ook heel sterk, wat dat zal heus niet altijd even makkelijk zijn, en daarom leef ik ook zo met iedereen mee.....omdat ik die kippetjes top kippetjes vind. Mykelti en Alex hebben het heel mooi verwoord, en Mykelti zoals jij het inderdaad omschrijft......zo bedoelde ik het ook en ik vind het heel fijn dat je me begrijpt maar daarnaast ook dat je je eigen gevoel er omtrent ook bij schrijft, dan komt het altijd zo anders over dan dat je alleen maar verwijten naar je hoofd geslingerd krijgt. Verwijten maken schiet niemand wat mee op, en helaas verzand ik ook weleens in mijn emotie. Leo wat je schrijft vind ik.....laat ik dat maar even achterwege.....je reageert uit het feit dat je heel graag een kindje wil hebben en dat je het daar heel moeilijk mee hebt, logisch. Maar je kan een ander niet het verwijt maken dat diegene niet mag mijmeren over wel of geen derde. Ja ik heb twee prachtige mannekes en daar ben ik heel erg blij mee en ben daar ook heel dankbaar voor, maar ja het houdt mij bezig of ons gezin nu compleet is of nog niet. En zoals al geschreven werd, ik moet die keuze straks wel gaan maken omdat ik geen 33 meer ben...... Dit was het laatste wat ik erover schrijf, voor mij is het klaar. Kus aan iedereen.
Wat fijn dat de Cambridge goed lukt!! Dat is dan in elk geval weer een positief punt! Balen dat je medicatie weer omhoog is
Wat betreft jullie discussie... Ik vind het erg jammer dat er weeeeer gezeur is in dit hok! Ik hoop dat de lucht snel weer opklaart. Ik heb sinds de clomid erg last van mijn hormonen en wil 's avonds juist even kunnen relaxen. Ruzie maken in een topic is echt het laatste waar ik dan nog zin in heb! Ik schrijf weer meer mee als de rust weer wat is terug gekeerd! Mochten er weer mensen vertrekken zou ik dat erg jammer vinden. Maar ik respecteer iedereen zijn keuze...
Ik heb laatst nog even berichtjes daar gelezen omdat ik wilde weten hoe het met Knuffel ging. Toen heb ik spontaan gereageerd op een foto van Hex en de goed lopende zwangerschap van MVL. Zonder de bedoeling iemand hier daarmee te kwetsen. Voor mij stond het los van wat er hier is gebeurd...maar kan me voorstellen dat Sanne en Eternity of jij dat anders zien.
Daar ben ik het mee eens en ik hoop dan ook dat we op die manier verder kunnen met elkaar... Ik zal ieder kippie missen dat weggaat en vind het jammer dat het zo loopt nu het net zo lekker ging allemaal met al die verschillende verhalen en achtergronden. En dat is het laatste wat ik erover zeg, behalve...KNUFFELS
Hey kippies, ik vind het ook erg jammer als er mensen menen te moeten wegblijven door omstandigheden, onderling gekibbel of door de sfeer...Ik denk dat we in de loop der tijd heel veel steun aan elkaar gehad hebben, maar dat we allemaal wat toleranter naar elkaar toe moeten zijn. Serieus, ik zit soms met open mond over wat er over en weer geschreven wordt, wel of niet terecht in de ogen van de schrijver. Everything is in the eye of the beholder... Als je als kipje het gevoel hebt om de ruimte te nemen of weg te blijven, dan zal ik je missen, maar je moet doen wat je een prettig gevoel geeft. Allemaal hele dikke knuffels!