Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel ik zie m :D!!! Wauw!!!!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Stuiter!!!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHAHA, ik zie je al zitten. Hubby werd weer helemaal emo...zo schattig!

In februari stond het streepje er pas na 10 minuten ofzo, dus na 3 minuten is wel een beter teken, maar toch had ik graag boven de pot gehangen...wel af en toe duizelig de laatste week en dan die keelpijn, heeeel bizar...bibber bibber...

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

3 minuten! Zwanger :D. Aaah ja tuurlijk ook manlief emo! En nu plakken Kelbeeb!

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (even snel tussen inpakken en schoonmaken in heel erg benieuwd naar jouw test!!)

6. saskia33

Voordat je het weet is Nette weer terug en ikke ook.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel meis en lief dat je nog even kwam gluren!

Wanneer gaan jullie weg?

8. saskia33

Femmelepem: wat balen joh! Maar neem goed de tijd weer helemaal te herstellen!

9. saskia33

Wij vertrekken morgenochtend. Katjes zijn al naar pension en ben nu alles aan het schoonmaken. Spullen vakantie staan al klaar, nog auto inpakken, wasje draaien en tas met kleren inpakken.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel plezier meis en ik hoop dat voor jou het ondenkbare ook eens gebeurt!

11. saskia33

Lieve dames, ik ga weer verder tot over 2,5 week enne Mykeltibeeb goed blijven plakken bij Mykelti!

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijne vakantie Sas!

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ooooohhhh Mykelti tuurlijk sta je te shaken!!!! Wat super zeg een duidelijke tweede streep terwijl je het allang niet meer verwachtte.
    wat goed!!!!!!
    En nu blijven plakken hoor mykeltibeebje. Luister maar naar mij!!!!

En sas fijne vakantie. Hopelijk hebben jullie goed weer!!!1 Geniet ervan

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Stuiterdestuiterdestuiter

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Sas Hele fijne vakantie!!

@Mykelti AAAAHHHHHHH!!!! Jippie!!! Meis wat geweldig! Laat het alsjeblieft een heerlijke plakkerd zijn!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Slecht te zien???? Doe eveje bril op, hij is hertstikke duidelijk al, die van mij waren lichter hoor...........Gefeliciteerd............

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Mykelti
    Ik zag 'm ook meteen staan hoor! Zwangerrrr! Natuurlijk hou je je reserves, snap ik heeelemaal, maar dit is een goed begin!

@Femmel
    Balen dat je nog zo lang uit de running bent. Maar misschien dus ook weer leuke nieuwe perspectieven! :D

@Saskia
    Hele fijne vakantie!

@Mamavan2snoetjes
    Ik moet zeggen dat ik best wel erg schrok van jouw berichtje... Ik weet hoe het is om zo diep te zitten en ik weet dus ook dat niets wat ik zou kunnen zeggen jou nu zou kunnen helpen. Maar een goede psycholoog/therapeut zou je wel kunnen helpen, dus ik hoop echt dat je daar open voor staat. Je hebt nu (nog) alleen relatietherapie toch?
    Eerlijk gezegd werd ik plaatsvervangend boos toen ik las dat je vriend dat nummer bleef draaien terwijl je daar depri van wordt. Na alles wat hij gedaan heeft, en ook gelaten heeft, heeft hij eigenlijk heel wat goed te maken. De wereld draait niet om hem. Jij bent ook belangrijk! Ik hoop dat je dat zelf ook beseft...
    Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor (ok, oog) mag je me altijd pb-en.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey lieffies, wat zijn jullie toch een schatjes! Ik hoop zo dat het eens bij allemaal goed mag gaan. Bij de wannanbees een plakbeeb en bij de mamakippen eens een happy feeling zonder andere pijnen.

GROUPHUG!!!!!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Sanne: hoe gaat het met jou meis? Wanneer kon je nou ook alweer terecht voor een gesprek? Duurde nog even toch?

@Alex: wat ben je toch een schatje! Ik gun het jou ook zo lieverd...

@Mamavan2snoetjes: hoe gaat het nu meis?

Hier een beter gevoel dan in februari, maar nog oh zo voorzichtig. Zou op zo'n moment zo graag willen dat ik boven de wc pot hang (als het zo is, dan ws niet meer... ;)), maar ik ben bang dat ik morgen wakker wordt en het een grote flauwe grap is...

Moest mijn ouders het al vertellen, want mam zou meegaan voor die onderzoeken maandag omdat hubby niet kon. Uhhh, maar waarom hoef ik dan niet meer mee, vroeg ze. Ik dikke smile...zij NEE, ECHT WAAR?!
    Nee, ik maak een grapje...;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, door heel nederland zitten kippies te stuiteren op hun bank... :D

Deel Deze Pagina