Het is helemaal geen druilerige zondag. Ik en mijn lief zijn vandaag 3 jaar getrouwd. We zijn naar het Museon geweest en daarna naar de bios. (Mr. Poppers Penguins, erg grappig. )
Sprokkel, het was hier in Den Haag inderdaad erg mooi weer ! Lekker buiten gezeten bij schoonouders in de tuin en mijn vriend was beachvolleyballen. Gefeliciteerd Alex!
Kel, nog getest vanmiddag? Of morgen weer ? Zoo, manlief zijn vakantie zit er op, dus vroeg naar bedje vanavond. Trusten alvast meiden!
Alex, gefeliciteerd!! Klinkt als een leuk dagje... Ik zat vandaag verkeerd. Ik was in Drenthe en daar regende het tot ik vertrok om 13 uur in elk geval. Gelukkig bij thuiskomst nog lekker kunnen bbq-en bij vrienden.
@Prikjes, aaaahhh zieeeeelig!! Als ze dan zo die prikkies erin zetten en je ineens het gezicht van die kleine ziet schrikken, OEF, krijg nu alweer tranen Paar tips: -van mijn zus was die paracetamol al ervoor erin, dan werkt ie meteen. -Een nat naveldoekje om een waterfles in de vriezer leggen om het beentje mee te koelen. -Ik heb druppels van VSM (Tujababy) gegeven vooraf, tijdens en erna. Robin had nergens last van, weet niet of het daardoor kwam. -Arnica zalf voor kindjes van VSM meteen erop gesmeerd na de prikjes en gemasseerd. Ze had ook geen last van haar beentjes... Ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn meiden, Succes morgen! @Alex, SUPER gefeliciteerd!!! Voor jou een tekst uit het boek: The Prophet, van Kahlil Gibran: ...wij zijn dit jaar ook 3 jaar getrouwd. Ow, das niet leesbaar...zie deze link: And It Is Divine - Volume 1 Issue 10 - p. 44 kahlil gibran on marriage
Sprokkel thx voor de tips. Kreeg ook al van mijn moeder te horen dat ik ijsklontjes in een washandje moest meenemen. En we gaan met de auto zodat we daarna gelijk een stuk extra kunnen rijden zodat hij lekker in slaap valt. Man gaat ook mee, toch wel erg prettig. Nu ga ik slapen, ben doodop!
Femme, Meijke: succes met de kids vandaag. Nooit leuk die prikjes! Alex, nog gefeliciteerd! En het was hier ook briljant weer! Flink windje, maar dat maakte het uit te houden hier in de tuin. MvD, welkom terug! Leuke vakantie gehad?
Dames, qua testen ben ik erg in verwarring en was gisteren ontroostbaar, maar vanmorgen weer verward. Had gisteren de klachtjes niet die ik daarvoor wel had en de testen waren een stuk lichter. Huilen, tranen met tuiten gisteren, terwijl ik er normaal redelijk relaxed over ben, een traantje her en der en dan ok. Vanochtend ook temp terug naar 36,7, maar testje lijkt toch ietsjes donkerder... Benieuwd wat het ziekenhuis zegt, want had vandaag een nega test verwacht ivm mijn gevoel.
Lieve mykelti, het is nu een duidelijke streep, probeer er nu vertrouwen in te hebben. Kijk inderdaad even wat de gym zegt. Het komt goed!!!!
Dank je wel lieverd. Net digi gedaan en die geeft zwanger 1-2, dus dat is wel prettig. Heb ik iig meer dan 25 eenheden in mijn urine. Ben alleen echt niet lekker, niezerig, brak, diarree gevoel zeg maar, dus wellicht dat dat ook invloed heeft...getverdemmese miskramen ook. Je gaat nooit meer ergens zonder nadenken in...
Mykel, mooie streep vanmorgen! Onbezorgd genieten is erbij jou af na wat je hebt meegemaakt. Als de streep donkerder wordt, stoppen met tempen hoor, word je alleen maar onzeker van. Benieuwd wat ze zeggen in het zkh !
Jullie zijn zo lief! Hormonen linksom of rechtsom zijn lekker bezig...ben lekker jankerig. Door die onzekerheid zoek ik bevestiging in de kwaaltjes die ik herken. Als die er dan niet meer zijn, dan ben ik van de rel. Sorry voor mijn gezeur...
Is geen gezeur hoor Kel!!! Tuurlijk ben je onzeker! Het is altijd spannend, maar helemaal in jouw situatie! Kuikentje vraagt om aandacht, tot later kippies
Lieve lieve Mykelti, je bent absoluut niet aan het zeuren! Het is niet meer dan logisch dat je onzeker bent en bevestiging zoekt. Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt ook echt helemaal niks hoor. Elke zwangerschap is uniek. Ik wou dat ik je kon garanderen dat dit een plakbeeb is, maar het is toch afwachten en dat is zenuwslopend, ik weet het. Ik blijf voor je duimen. *knuffel*
Mykelti gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn nieuws. Hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben en straks een gezond kindje in je armen.
Hee, ben t eens met de andere meiden hoor.. Je zeurt niet! Het is niet meer dan normaal dat je schrik hebt en dat zal de eerste tijd nog wel blijven. Maar ik zie duidelijk 4 strepen + een digi..dus voor nu gaat t volgens mij gewoon goed. Hoop dat de gyn je goed gaat begeleidn (dat was toch die niet zo fijne..?). SUCCES!
Lieve Mykelti, je zeurt absoluut niet. Wat de andere meiden ook al zeggen. Het is gewoon heel erg moeilijk om nu vertrouwen te hebben. Die hormonen ook!!! Dikke knuffel meis