Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hier zijn we weer terug van het cb. Die prikjes vielen nu wel mee moet ik zeggen, tuurlijk moest hij even huilen, maar hij was stoer en zette er zich snel over heen.
    Omdat hij zo hongerig bleef, ook na verhogen voeding, mogen we nu over op de standaard voeding. hij had eerste de hypo allergene maar die is heel licht verteerbaar.
    En hij is gegroeit van 59 naar 62 cm en van 4880 naar 6100 gram. bijna verdubbeld in gewicht na zijn geboorte.
    Kortom de kleine doet het fantastisch.

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mooi zo Femmelepem!! Alles goed en die prik is weer binnen.

Mykelti, wat onmogelijk spannend voor je. Ik duim voor je!!

Morgen ga ik voor een laparo gesprek. Heb geen zin in de laparo maar het moet gewoon maar eens.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Zoooo, ik heb weer geknutseld...

Armband

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    En een ketting (alleen wil ik daar nog bronskleurige muntjes aan maken maar die heb ik niet )

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alex: wat een mooie ketting! Het is dat ik geen kettingen kan dragen, maar hij is schitterend en wat mij betreft mooi zoals hij is!

@Elba: jakkes, dat zijn nooit leuke gesprekken...sterkte!

@Femme: ha, stoere kerel en idd al flink gegroeid!

@Meijke: hoe het het met je meissie en de prik?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Kippies, jullie zijn allemaal schatten, maar dat mag waarschijnlijk niet baten. Mijn HCG was maar 12 hoewel ik het dan raar vind dat ik zulke strepen en een posi digi heb, maar goed...het gyn team dacht niet dat dit een gezonde zwangerschap was. Wederom helaas...

Nu volgende week of vrijdag weer bloed prikken, maar ik had het idee dat ze verwachten dat het dan al mis is gegaan.

Gewoon k*t dus weer...

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh nee Mykelti...:x... Wat vreselijk naar...

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Mykelti
    Oh wat een $%&^#%#@% zooi! Waarom nou toch... Waarom mag het nou niet gewoon eens een keer goed gaan!
    Sterkte meid... *knufs*

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel meis. We geven het nog niet op, maar de kans is wel erg summier nu...:cool:

10. C78

C78 Niet meer actief

Mykelti, wat verschrikkelijk balen dat je HCG maar 12 was... Het zou inmiddels volgens mij ook wel meer moeten zijn :( Wat naar dat het nu weer verkeerd loopt!
    Gaan ze je nu wel verder helpen in het ziekenhuis?

Alex, wat een mooie sierraden!! Ga je ze verkopen, of maak je alles voor eigen gebruik?

Elba, succes morgen bij de gyn!
    Ik hoop dat je nu wel met een datum voor je lapro terugkomt.

Femme, wat fijn dat het dit keer mee is gevallen met de prikjes. Het blijft zielig! Dewi moet in oktober weer voor haar, voorlopig laatste, prikjes. Blij dat we er dan voorlopig vanaf zijn!

Ik heb morgen weer een date bij de gyn! Ik ben benieuwd of ik nu aankomende ronde IUI kan gaan doen... Het klinkt in mijn oren toch wel een beetje als middel dat meer kans bied, maar misschien verkijk ik me erop.
    Van het weekend trouwens weer gehoord dat een vriendin in 1x zwanger was van de 2e... (nu 6 weken) Ergens had ik het aan zien komen en verwacht dat ze het dit weekend zou zeggen. Maar toch het blijft tegenvallen om te horen.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @MvD: succes vandaag!

Hier weer over en uit, temp gedaald naar 36,5...en vandaag een geweldig leuke dag op mijn werk met allemaal besprekingen...:(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    En het is al aan de gang...blijf vandaag ook thuis want de buikpijn is niet te harden en in combi met huilbuien...niet charmant...:cool:

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh Kel...wat kl*te!!! Sterkte!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Inderdaad en dank je wel...
    Wel fijn dat ik het gisteren al aan mijn baas verteld heb, zo blij mee nu. Anders moet je al jankend vertellen wat er aan de hand is...hmmm... :cool::(

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ooooh nee he Mykelti. Wat ontzettend kl*te is dit weer. Oh meissie toch...
    Dikke knuffel en ook al heb je er niet veel aan ik geef je toch even een hele dikke vituele kus. SMAK

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach Mykelti, dit is gewoon niet leuk meer, elke keer weer die teleurstelling, brrr, wat enorm balen. Kunnen ze je niet wat meer helpen? Weten ze wat het is?

Mvd, succes! Ik hoop dat de gyns met een goed plan komen!!! En dat soort vriendinnen, lastig he. Heb je toch het idee dat je ingehaalt wordt.

Alex wat een leuke sieraden maak jij!!!

Ik ga zo ook op pad naar el ziekenhuis en el gynaecoloog voor een voor gesprek.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes met je gesprek Elba!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Alex, mooie armband! Hoe gaat het met het dieet? Heftig hoor zo weinig kcal, mag je al weer wat meer?

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mamavan2snoetjes, hoe gaat het?

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Elba succes in het ziekenhuuis.
    Wat leuk om je weer te zien! Hoe gaat het met je? Hoe voel je je?

Alex wat een mooie sieraden. Talentje hoor. Ga je er nog iets mee doen of alleen leuk voor de heb.

Meijke: hoe gaat het met N. Is ze goed gegroeid en heeft ze de prikjes goed doorstaan?

Deel Deze Pagina