Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm vandaag komen er weer veel hormoontjes los...ben niet te genieten en erg verdrietig/jaloers...:(

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Knuffel Mykelti, bah bah :x! Het is niet eerlijk.

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ hier: Het gaat goed hier! Heerlijk genoten van onze 2 weekjes vakantie in Frankrijk!!! We hebben Parijs gezien en zijn in EuroDisney geweest. Echt supergaaf!! "Kleine" man heeft zijn ogen uitgekeken en is op de foto geweest met Mickey en Pluto ;)
    Verder met zw.sch. ook alles goed! Nog maar 10 weekjes :D Gaat snel... Kleintje is goed aan het bewegen en af en toe zie je mijn buik heen en weer gaan :) hahaha...
    Wel last van vocht nu, maar dat komt wel weer goed!

@ Mykelti: Wat onzettend balen!!! Snap dat alle hormonen loskomen! Knuffffff

@ MvD: Hoe is het met jou verders?

@ Meijke: Doet de kleine meid het goed? Ik las dat ze wel heel goed gegroeid is?!? :D

@ rest: Hoe is het met jullie?

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Heyy meiden! Effe gauw een berichtje om wat van me te laten horen. Moet zo weg naar psych.

Afvallen gaat goed, is nu toch al 6.2 kilo af bij elkaar. Mijn stemming is nu ook zo veel beter! En heb ook meer energie. Heb gisteren het hele huis schoongemaakt. Moest ook wel met de vlooienplaag die nu bijna de kop is ingedrukt.

@Karine
    Welcome back :D

@Mykelti
    Dikke knuffel voor jou meid.

Later meer. Tsjuus!

5. C78

C78 Niet meer actief

6. C78

C78 Niet meer actief

Alex, wat fijn dat je je weer wat beter voelt nu! Wat goed zeg, al 6 kilo eraf!!

Mykelti, een knuffel voor jou voor vandaag...

Ik ga zo inpakken en spreek jullie maandag weer!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Eerst ff snel een kopie van de babysite. Ik ga zo bijlezen en reageren:
    De laatste loodjes : VandaagIk merk dat iedereen het spannend begint te vinden, maar Wuppie heeft het nog veel te goed bij mama en vindt de buitenwereld volgens mij nog een beetje eng ;) :D
    Ach ja, ik ben ook nog maar 37 1/2 week zwanger, dus het kan nog even.
    Vorige week hebben we weer een groei-echo gehad en Wuppie woog toen alweer 3,8 kg dus we gaan stiekem toch weer over de 8 pond heen helaas. Maar het allerbelangrijkste is, dat alles goed blijft gaan met de kleine en dat is gelukkig zo. Er wordt nog steeds om de dag een hartfilmpje gemaakt en die is steeds goed. Net als mn bloeddruk.
    De suikerspiegel blijft schommelen, maar komt niet meer boven de 10 uit en dat was het kritieke punt. Helaas heb ik wel nog een ander kwaaltje erbij gekregen: "carpaal tunnel syndroom" (ik weet ook niet precies hoe ik het moet schrijven). Ik weet wel dat het echt heel lastig is. Ik heb tintelingen in mn rechter onderarm van mn elleboog tot mn vingertoppen waardoor ik soms zelfs geen pen meer vast kan houden, een paar dagen per week ook hoofdpijn (alsof mn hoofd een fluitketel is waar de stoom niet uit kan) en een beetje grieperig en misselijk gevoel. Gelukkig heeft een verpleegster echt de tijd genomen om me uit te leggen waar het vandaan komt en me gerust te stellen. In het kort komt het erop neer dat ik vocht vasthoudt wat tegen oa mn bloedvaten en zenuwen aan zit te drukken. In ieder geval is ook dit na de bevalling weer over; gelukkig maar.
    Gisteren heeft de gyn de knoop doorgehakt: als voor as maandag de bevalling niet op gang is, gaan ze het inleiden. Wel eerst met gel omdat ik nog geen ontsluiting heb, dus het is geen garantie dat ik ook maandag zal gaan bevallen. Bij de 2e duurde het 4 dagen voordat de gel begon te werken. Ik hoop dat het niet zover zal komen, want ik moet vanaf dat moment in het ziekenhuis blijven tot de kleine geboren wordt :(.
    Dus ik hoop en bid dat ik deze keer een spontane bevalling mee mag maken zodat ik weer lekker snel naar huis mag en bij de andere kids kan zijn en hun kan helpen bij de laatste voorbereidingen van het nieuwe schooljaar.

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tjeeeemig de peeemig wat is het stil!

@MvD
    Veel plezier op Lowlands!

@Karine
    Leuk joh, Euro Disney. Zelf ben ik er ook 2 keer geweest, weer lekker kind zijn. ;) Zet je wat foto's in je profiel? ;)
    Goed te horen dat met zw.schap allemaal goed gaat.

@Twijfel
    Spannend allemaal... Hopelijk gaat het gauw spontaan gebeuren. Jammer van de bijkomende klachten. Soms zou je willen dat je de klok vooruit kon zetten he. ;)

@Mykelti
    Ben je onder je steen gekropen schat? Je weet dat je hier gewoon alles eruit mag gooien he.

@Leo en Eternity
    Ik mis jullie.

Wanneer komt Nanette trouwens weer terug?

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: nee he, weer een mk? :x :( :x Heel veel sterkte meid.

Alex: gelukkig maar dat de vlooienplaag bijna over is. :D
    Wow alweer 6 kg kwijt. Dat gaat echt goed. Je mag trost zijn op jezelf. :)

Ik dacht dat Nanette alweer terug zou zijn.

Karine: klinkt goed die vakantie!
    Wat fijn dat het met jou en je kleintje allemaal goed blijft gaan. Je kunt nu af gaan tellen he. ;)

MvD: het zou dus zomaar kunnen dat jij heel erg blij van Lowlands terugkomt; ik hoop het voor je. :)

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mama van Dewi, veel plezier op Lowlands, leuk!!!

Karine, fijne vakantie gehad dus, lekker hoor :)

Twijfel, maar voor volgende week vrijdag is het blije wuppie er dus waarschijnlijk wel...jee wat spannend!!
    Carpaal Tunnel Syndroom, dat is heel vervelend ja... Ik heb dat helaas ook (door RSI, dus andere oorzaak), maar soms kun je dan amper iets vasthouden inderdaad... Sterkte!

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Meijke: ja dit is sowieso de laatste week! Nog even en dan kan ik ons kleine meisje vasthouden.
    Vervelend dat jij ook Carpaal Tunnel Syndroom hebt. Maar bij jou gaat het dus niet zomaar weg? Dat lijkt me helemaal irritant.

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Eh ja Mykelti, als ik veel pijn heb dan ga ik aan de ibu. Ik ben gister op totaal 8 gekomen. Is niet zo goed voor m'n maag nee. Maar vandaag heb ik alleen met paracetamol gedaan dus das heel wat anders. Gister was gewoon niet te harden. Want met al die ibu's was ik nog niet helemaal pijn vrij. Wat een ellendig omaatje is dit toch.

Alex super 6 kilo, wow en dat in de vakantie tijd. En schoonmaken. Ik wou dat ik lekker alles had op gepoetst. Volgens mij ben jij er helemaal klaar voor.

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens, spannend hoor twijfel, die allerlaatste loodjes!

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex: WOW 6 klio! Wat goed van je meis. En dat je je al zo beter voelt. Wat fijn

Twijfel: ik hoop voor je dat het spontaan gat gebeuren, maar anders over een weekje!! Wat gaat het snel. ennu ik verwacht toch echt een smsje, want ik ga toch echt bij je langs als ze er is (als je dat wilt natuurlijk)

MVD veel plezier op lowlands. Hopelijk kom je heel blij terug

Mykelti meis hoe is het met je?

Leo, Eternity, Lobi en goof jullie worden gemist. Heel erg!

elba vraag dan iig een maagbeschermer erbij. Dan is het niet erg om veel ibutjes te eten. Hoe gaat het met jou? Ben je klaar voor de lapro?

Hier: vandaag een solbrief op de post gedaan voor vasculair diagnostisch laborant oftewel echo's maken van de vaten. Ben benieuwd. Het is in Eindhoven, dus als ik aangenomen word, dan zie ik dat als teken en dan hoop ik dat mijn vriend ook word aangenomen en dan gaan we verhuizen!!!!

Ennu Nette als je dit leest, ook jij wordt gemist.

Dames wat is het hier stil de laatst tijd. Heb ik eindelijk eens de mogelijkheid om te ouwehoeren, zijn jullie er allemaal niet!

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mijn laatste creaties :D

Een armband

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    En een ketting

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mooi hoor Lexie!!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey lieve kippies,
    Ik ben er wel, maar ontbreekt soms de inspiratie...en nu zit ik te eten...
    Het gaat redelijk, buiten de aanvallen van paniek en verdriet om. Alex heeft het ook wel eens gezegd, maar het idee dat het misschien nooit zal lukken bekruipt me steeds vaker en daar word ik in en in verdrietig van.
    We zijn ons nu serieus aan het oriënteren op Gent, in de hoop dat ze ons daar beter kunnen/willen helpen dan hier.
    Vanochtend had ik het slecht op mijn werk, mega sjaggo en emo. Wel weer even lekker van me af kunnen praten op mijn werk, dus wel prettig. Kan er op een bepaalde manier met sommige mensen ook "grapjes" over maken, wat me dan weer wat ophemelt.

Ik probeer straks nog even meer te reageren, eerst even bordje leeg eten...

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femme: spannend! Ik hoop dat jullie allebei worden aangenomen!

@Alex: schitterend meis! En ik ben zo blij dat je je beter voelt en meer energie hebt! Wat ik zelf altijd merk is dat actief zijn, energie opwekt, maar die eerste stap is soms zoooo moeilijk! Enne, super die 6 kilo!

@Twijfel: ik duim dat het vanzelf op gang komt. Zou een heleboel narigheid schelen.

@MvD: veel plezier!

@Meijke: heb je wel eens een osteopaat geprobeerd voor je rsi? Ik had fase 2 en ben er toch vanaf gekomen door de osteopaat en nee, die van mij laat me niet bloot rondrennen! ;):D

Enne, ik mis ook alle kippies die hier niet meer komen en die op vakantie zijn. Dikke knuffel ook voor jullie!

PS: ben ik onder mijn steen vandaan gekropen, liggen jullie er weer onder... ;):D

Hier overigens mega honger, ben ook flink wat bloed verloren de afgelopen dagen. Ben ik helemaal niet meer gewend, dus even bij-eten...uhhh snoepen...:)

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mykelti rood vlees eten helpt! Wordt na een bevalling ook vaak aangeraden.

Deel Deze Pagina