Ik weet het, maar ben meer een kip persoon...maar zaterdag een BBQ, dus wie weet! Wil hier morgen bloed laten prikken om te kijken of het HCG weg is, net een testje gedaan en ^%^$^$ nog een vaag streepje. Dat is even lekker! Ben benieuwd wat het HCG zegt. Hoe is het met je rug?
Geweldig!!!!! Rug? Tja weer naar acu, helpt weer erg goed.maar afgelopen paar dagen was het echt zo heftig. Maar ja wat wil je ook. Ik moet elke keer dat kleine dikzakje oppakken en dat is er niet echt bevoordelijk voor. Dat rare hcg ook! Zou het toch niet heel misschien zo kunnen zijn dat... Of is dat echt hele valse hoop?
Hmmm, zou wel heel vreemd zijn. Ik ben heel veel bloed verloren. Streepje is nu zo licht als zondag, dus wel lichter dan zaterdag en maandag. Hebben alle testen bewaard, dus kunnen het goed zien...apart blijft het...
Elba: ja, ik vind het ook spannend. Over max 1 week heb ik "gewoon" onze kleine meid in mn armen. Super leuk, maar toch ook weer vreemd na zoveel jaar. En natuurlijk alleen jongens- baby's gewend. Femme: altijd gezellig als je op kraamvisite komt! Spannend om weer te solliciteren. Hopelijk wordt het wat. Alex: jij bent echt creatief zeg. Mooi hoor wat je allemaal al gemaakt hebt. Heb je al eerder sieraden gemaakt? Mykelti: ik zou zo graag iets bemoedigends tegen je zeggen, maar ik weet het even niet. Ik wou dat ik je kon beloven dat het ook bij jullie op een dag zal lukken, maar dat zouden alleen loze woorden zijn. Ik kan me zo goed je angst voorstellen. Ik hoop echt dat ze jullie in Gent of waar dan ook, kunnen helpen en dat je op een dag een wondertje van jezelf vast mag houden.
@ Twijfel: Komt vast helemaal goed, ook al is dit een meid! Maar zal wel een raar idee zijn om te weten dat het nog max 1 weekje duurt..... @ Femme: Spannend weer solliciteren!! En dan misschien ook nog wel verhuizen... Top! @ Alex: Wat een ontzettend leuke armband en ketting!! En wat GOED: 6 kg eraf!!! Toppertje ben je!! @ Mykelti: Ik heb even niks te zeggen... Ik hoop dat ze in Gent wat voor je kunnen doen! @ MvD: Wat balen meid! Zeker omdat je het zelf nog niet verwacht had de IVF... Heeeeeeeeel veel plezier op Lowlands!!
Twijfel: wat ontzettend vroeg was je hier weer te vinden. Ik hoop dat dat een goed teken is en dat het toch vanzelf op gang is gekomen!!! Mykelti die steen blijft toch wel je favo plekje he? Geeft niks, als je maar binnenkort wel weer ubervroege berichtjes komt plaatsen. Dat mis ik heel erg, Karine: volgens mij gaat alles van een leien dakje bij jou. Hartstikke fijn maar ook daar mag je gewoon over vertellen he. ook wel eens goed om fijne verhalen te kunnen horen
Femme: Helaas het heeft weer niet doorgezet *zucht*. Iedere keer die valse start, daar word ik een beetje moedeloos van; vooral omdat het tot nu toe niets gedaan heeft. Maar ja, wie weet was het vannacht wel voor de eerste cm's. Dan hoef ik geen gel, maar mag ik meteen infuus. Ik heb al tegen Wuppie gezegd dat ze dit keer eigenwijs mag zijn en het anders aan moet pakken dan haar broers en zelf de boel aan de gang moet brengen. Ze weet dat ze maar tot zondag avond daar de tijd voor heeft. Wie weet heeft het eerste moeder-dochter gesprek effect.
Klopt zo ongeveer wel Fem Maar dan is het lastig om er iets over te vertellen... Niet alleen voor de kippies hier, maar ook omdat er eigenlijk weinig te vertellen valt Maar het gaat inderdaad erg goed allemaal! Vocht begint nu te komen, maar is nog goed te doen en ik slaap nog prima Knufff Ik hoop het voor je Twijfel!! Ik zal meeduimen dat Wuppie zichzelf gaat melden en niet dmv gel etc Succes!!! knufff
Hey kippies, HCG is weg, ondanks dat ik dus nog steeds licht posi test, heel bijzonder. Maar goed, de assistente zegt "het is helemaal 0, dus goed!". Ik zeg "uhhh, noem het maar goed, ik had het liever heel hoog gehad...ow ow...ja natuurlijk, zegt ze..." Zucht... Sorry Femme, ben 's morgens niet onder mijn steen, maar erg druk in mijn hoofd en momenteel veel op het miskramenforum om ook extra info op te doen voor Gent. Door al dat nadenken loopt mijn hoofd wat over en weet ik soms niets te zeggen, maar die steen gaat ooit wel weg... Maar wel heel lief wat je zei over mijn ochtendposten... @Twijfelbeeb: hup, niet zo twijfelen en komen jij! Een knuffel voor alle andere kippies!
hallo iedereen.. Ik ben er weer (eigenlijk was ik maandag al thuis, maar we hebben de caravan opgeruimd en wat klussen die we hadden liggen.. dus ik heb gisteren voor het eerst de computer aangedaan...) Ik ben jammer genoeg gewoon a=ongesteld geworden, dus niet bezwangerd op vakantie Echt bijlezen heb ik niet gedaan..Dat zijn zo vreselijk veel pagina's.. Maar al grasduinend heb ik het volgende meegkregen: Ik las dat lexie is afgevallen.. meer dan 6 kilo~!!!!! so proud! (al vond ik niet dat je het nodig had.. je bent werkelijk beeldschoon!) wuppie nog niet de glijbaan heeft gevonden.. Maar misschien vandaag meis! Mykelti.. heel verdrietig meissie..... Een lief, voorzichtig knuffeltje voor jou Mvd... misschien aan de ivf gaat.. wel zwaar allemaal he meis En meer weet ik eigenlijk niet..
Hey Nette, welkom thuis! Leuk gehad? Bedankt voor je knuffel...een voorzichtige hoeft niet hoor, ik kan wel een stevige gebruiken! Uhhh, mss moet je toch even een weekje teruglezen...voordat je sommige mensen mist... Balen van oma, maar getuur op vage lijntjes in je vakantie doet het ook niet. Dikke knuffel voor jou!
ik zal zo teruglezen.. maar zucht.. was het weer zover OW en je krijgt een heleeeeeeeeee dikke knuffel.. De vakantie was heerlijk.. ik zou zo weer terug willen.. Eerst trieste, toen medulin, zadar, senj en als laatse een weekje hongarije Maw heel heel heel veel kilometers
Jahhh, helaas... Dank je, kan ik wel gebruiken. Heb nog ietwat last van onbedaarlijke huilbuien en ben ook heel bang dat een van onze vrienden morgen gaan zeggen dat ze zwanger zijn. Dat gevoel komt steeds vaker en dat vinden zowel hubby als ik niet zo prettig... Klink super! Hoe vond de kleine dramaqueen het? Waar waren jullie in Hongarije?
een mens kan ook nooit rustig op vakantie gaan zonder dat er achter haar rug gemeen wordt gedaan.. Ik ben diep teleurgesteld (heerlijk dat ik werd gemist.. dat doet een mens goed!)
ik snap niks van de hele ruzie.. eerst moest ik mega zoeken en toen was ik het zat Dus ik weet niet alles, maar ik vind eht jammer dat er mensen weg zijn.. Anyway.. voor de rest laat ik het maar liggen waar het ligt.. We waren bij het balatonmeer... samen met een hele hoop muggen trouwens! En de dramaqueen heeft genoten! zeker bij de camping in senj..Daar had ze zo'n leuk vriendinnetje.. 4dagen na haar jarig.. Een sloveens meiske.. Maar die begrepen elkaar prima.. die 2..
Ahhh, het Balatonmeer is leuk! Kun je heel lang in lopen zonder dat je verzuipt... Grappig hè, die kids, nix geen barrières, gewoon kletsen met handen en voeten...