goedemorgen.. Hier had ik nog een slapend kuikentje Maar deze kip wilde nog van alles doen (schoonouders en mijn broer komen zo en ik wil graag nmog naar de kirche) dus ik ben mijn bedje uitgekropen.. En toen volgde het kuikentje al snel
Vanmorgen bevallen van onze dochter Mare Josefina!!! We zijn helemaal verliefd! Ze weegt 3175 gram en is 48,5 cm lang. Uitgebreid verhaal volgt later.
Hey natas super gefeliciteerd. Lekker zeg. Geniet maar flink ervan! Laat je lekker verwennen. Heel veel liefs
Gefeliciteerd Natas! Geniet ervan! Wat heerlijk dat ze er is . Hier terug van de bruiloft, was een heerlijk weekend! Beetje brakjes nu.... Ff rustig filmpje kijken nu, morgen weer tokken!
Owwwww wat gaaf!! En hele mooie naam! GEFELICITEEEERD! Mare, welkom in het kippenhok! Ben benieuwd naar je verhaal, maar neem svp de tijd want je hebt het al druk genoeg de komende weken! Succes! Enne pb staat altijd open voor vragen of als je even wilt spuien
Natas: Gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan en laat je lekker verwennen. Alex: iedere keer als ik jouw berichtjes lees van hoe jullie met deze moeilijke strijd omgaan, groeit mijn respect voor je meid. Of het nu met of zonder ad is, je bent een enorm sterke vrouw en een voorbeeld voor velen. Mykelti: ik hoop voor je dat het gaat lukken om minder te werken. Sprokkel: dank je wel voor je aanmoediging; nog een of een paar daagjes en dan zal ik onze kleine meid vast kunnen houden; het is opnieuw erg onwerkelijk. Femme: en het drukke weekend overleefd? Meijke: fijn dat jullie zo genoten hebben. Nu ff bijkomen en nagenieten. Nou, ik ben ondertussen toch aardig zenuwachtig aan het worden voor morgen. Om 6.30 uur mag ik bellen naar het zkh of er plaats is en dan om 7.30 uur er naartoe. Ik moet er niet aan denken dat ze nu morgen zeggen dat het te druk is op de verloskamers; ben je helemaal voorbereid (incl 2 nachten slecht slapen ) en wordt het toch later. Aan de andere kant sta ik ook niet te springen nu het eenmaal zo ver is. Tja, ik zit raar in elkaar. Hopelijk slaat de gel snel aan en ga ik ook "gewoon" morgen bevallen. Anyway, jullie zullen me dus een paar dagen missen hier.
natas.. gefeliciteerd! wat fijn dat ze er is.. Ik ben benieuwd naar de foto (hint hint) Twijfeltje... ik zal aan je denken morgen meis.. wat spannend allemaal.. Nou hier een heel gezellige dag gehad. Mijn broer en schoonzusje waren er eerst en toen mijn schoonouders. Moment dat broerlief ging stonden sm en sv net op het parkeerterrein Ik heb alleen zo gezellig gekletst dat ikmijn beenham vergeten was en die is dus helemaal aangebrand konden we niet meer eten. Gelukkig is er dan nog chinees Manlief blij, want die vind beenham niet zo geweldig
Succes Twijfel!! Nette, jammer van die beenham...ook al vindt manlief het niet zo lekker, wel wat werk om te maken toch? Klinkt als een gezellig dagje in elk geval. Hier heeft het kuikentje voor het eerst langer doorgeslapen, tot 6.40! Hoop dat het haar bevallen is en dat ze het vaker gaat doen . Vandaag druk aan het opruimen en aan de poets, want vanavond weer een bezichtiging bij ons thuis, spannend!
@ Twijfel: Succes!!! @ Natas: Gefeliciteerd met jullie meid!! Mooie aparte naam heeft ze gekregen! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!
@Natas Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!!!!! Ga lekker genieten...... @Twijfel Heel veel succes meis!
Nog niemand smsje gehad van Twijfel? Begin ondrhand een beetje nieuwsgierig te worden. Gek idee dat ze op nog geen 500m afstand ligt te bevallen
Natas, gefeliciteerd!! Twijfel, heel veel succes... Ik hoop dat je al aan het bijkomen bent. Meiden sorry, ik heb verder nog niet alles bijgelezen van het weekend, maar ik wil toch alvast even een groots nieuwsbericht delen! Ik heb positief getest van het weekend op Lowlands!!!! Het was gelijk een duidelijke +. Het nieuws begint nu langzaam te landen... Ik begin er wel echt in te geloven! Zaterdag was ik stomverbaasd, ik had het echt niet verwacht. Ik deed de test om te bevestigen dat ik best wel aan het bier kon... nou niet dus! Zondag werd ik ineens heel onzeker en heb ik de maandverbandjes maar in mijn handtas gedaan. Zondagavond laat thuis nog een andere test gedaan en gelukkig duidelijk een 2e streep! Ik heb vandaag de gyn gebeld en kan 1 sept langskomen voor een echo. Hopelijk zit het dit keer netjes in mijn baarmoeder en wordt het een mooie plakbeeb.